Listatkaa parhaat kaupan valmisateriat, kiitos!
Syön just Vian pasta bolognesea ja mun mielestä tää on erittäin hyvä mikroruuaksi.
Joten mitkä on teidän suosikit? Ja hinnalla ei oo väliä, vaikka olis joku kalliimpikin.
Kommentit (312)
Kyllä huomaa ketkä tätäkin ketjua lukee, kun miesten suosikit ja perinteisemmät ruoat yleensäkin saavat pelkkää alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Rosson jättilihapulla-pasta. Saa s-kaupoista.
Hyi saatana. Aivan liian tuhti ateria pennepastoineen ja noi lihapullat on oikein jänteisiä ja einesmäisiä. Ei sellaista mureaa, kun luulisi. Ostin kerran kun hehkutettiin, en osta toiste. Itse tekisin 100x herkullisempaa.
Mun lempparit:
- Saarioinen Tomaatti-Fetapasta
- Rosso Uunifeta-Rigatoni
- Rebl Eats pasta arrabiata
- Hetki Fetapasta
- Pirkka Vegemakaronilaatikko
- Saarioinen spagetti vegebolognese
Valmisruokien terveellisyys ei ole keskustelussa aiheena.
Atrian uutuudet Tom Kha kanakeitto ja Chili kalakeitto ovat just sopivan mausteisia.
Kokkikartano: Pekonipasta ja Kiovan kana.
HK Naughty Burger juustoburgeri.
Re Pomodoro pizza kinkku-herkkusieni
https://www.s-kaupat.fi/tuote/re-pomodoro-pizza-prosciutto-funghi-kinkk…
Näitä söis useammin, ellei niin kalliita.
Eipä ole tullut vastaan syömäkelpoisia valmisaterioita. Muutamia olen joskus kokeillut.
Felix Halloumi bowl pakasteateria.
Maksalaatikko on ehkä paras:
-ei kikkailua, hinta-laatusuhde erinomainen, jne. Ongelma on, että on joidenkin mielestä epäsexy esim. työpaikalla.
Noin yleisesti valmisateriat on kyllä aika hirveitä. Ei niitä kotona kyllä voi/kannata syödä. Hätätilassa on pakko joskus turvautua valmisjuttuun esim. töihin, tällöin poimin jonkun salaatin. Tai raejuuston/rahkan ja hedelmiä.
Yks harmitus on noissa muovijätteen määrä. Ei hyvä.
Keitetyt perunat. Mitään muuta ei voi ostaa koska kaikki valmisateriat sisältävät liikaa hiilihydraatteja, usein sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt perunat. Mitään muuta ei voi ostaa koska kaikki valmisateriat sisältävät liikaa hiilihydraatteja, usein sokeria.
Tämä on hieman määrittelykysymys: mikä kellekin on valmisruokaa.
(Mielellään varhais)perunoiden kaveriksu ottaisin sillipurkin, kymäsavustettua tai graavattua kalaa, tai voipaketin (ja kevätsipulia).
Vierailija kirjoitti:
-Kitchen Joy Tom Yum Wonton nuudelikeitto katkaravuilla ja Kitchen Joy Tom Kha Wonton nuudelikeitto katkaravuilla
-Saarioinen Balanssi tomaatti-linssikeitto ( tuunattuna)
-OLO Creative Kitchen maa-artisokkakeitto ( tuunatuna)
-OLO Creative Kitchen kukkakaalikeittoa ja basilikaa ( tuunattuna)
Nuudelikeitto menee kokeiluun, kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Uusin suosikkini on Rebl eats thai curry -keitto, jossa on mukana herneproteiinia.
Tuo on älyttömän hyvä valmisruoaksi.
Paljon hyviä ehdotuksia edellä, ja varsinkin tuunaus kannattaa aina. Suosin myös laputettuja annoksia. Tässä minun suosikir:
Bistro mustajuurikeitto
HK:n jauhelihakastike ja perunamuusi
Mäkitalon farmin kaikki salaattiateriat
Lidlin Vemondo : Chili sin Carne with rice
Upea hyvä ruoka, sopivan chili-tulinen, vieläkin vähän hiotuttaa helteen lisäksi.
mm paprikaa ja sipulia mutta mausteita ei tarkemmin ole sanottu.
Kuituja ja proteiineja paljon.
Eipä tämän jälkeen tartte etsiä Chili con carne'a
Pitää tarkemmin tutustua Lidlin tuotteisiin, tästä ei ole valmistuspaikkaa sanottu, ilmeisesti Lidl'n leima riittää.
Saarioisten broilermakaronilaatikko.
Kaikko Hetki tuotteet ovat ihan perseestä, älkää ostako niitä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten kinkku-pekonipasta.🤤
Ihan järkyttävää että syötte noita valmisruokia.
Sinun kaltaisten länkyttäjien kotiruoat ovat yleensä niin kamalia keitoksia, että mikroruoat ovat gourmeeta niihin verrattuna. Yleensä uhriutuminen ja retostelu ruoanlaitossa tuo kaikkiin ruokiin ikävän sivumaun kaiken muun käytetyn epämääräisen möhnän päälle.
Findus paahdettu broilerinfile ja miniröstiperunat