Mikä shampoo /hiuslakka ihanan tuoksuinen?
Mikä on ns. kampaamo tuoksuiset tuotteet kotiin?
(en pidä ruoka-aiheisista tuotteista)
Vinkatkaa kiitos
Kommentit (209)
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
Itsehän sitä paitsi aloit viesteihini vastailemaan
rustassa myydään sitä kasarishampoota.
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Tuo on niin erikoinen kysynys. Toisen mielestä jokin Fructis ja toinen ei voi sietää sitä. Itse kuulun porukkaan, joka inhoaa ällömakeita tuoksuja, ja esim. Fructis on sellainen, joka meni roskikseen kun ei vaan pysty käyttämään, etoo pelkkä tuoksukin.
Tällä hetkellä minulla käytössä Aussie moisture, en aio ostaa uudestaan, kunhan shampoo ja hoitoaine loppuvat. Näissäkin makea tuoksu, ei kaikkein pahin, mutta ei miellytä.
Aikoinaan minulla oli apilan tuoksuista shampoota, ostin Tukholman reissulta. Sitä olen yrittänyt metsästää Suomesta, mutta ei sitten varmaankaan myydä täällä. Siinä on apilan kukan kuva, ja oli hyvä tuoksu, ei makea.
Vierailija kirjoitti:
Olaplex shampoo
Davies hiuslakka
Olaplexiä en osta enää ikinä! Ostin shampoon ja hoitoaineen, yhteensä lähes 100€. Todellakaan ei ole mitään riittoisaa. Myyjä väitti, että on riittoisa, pieni määrä riittää. Pitkiin hiuksiin menee sitä hoitoainetta enemmän kuin pieni tippa, eikä se shampoo ole yhtään riittoisa myöskään. Todella kallis.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin erikoinen kysynys. Toisen mielestä jokin Fructis ja toinen ei voi sietää sitä. Itse kuulun porukkaan, joka inhoaa ällömakeita tuoksuja, ja esim. Fructis on sellainen, joka meni roskikseen kun ei vaan pysty käyttämään, etoo pelkkä tuoksukin.
Tällä hetkellä minulla käytössä Aussie moisture, en aio ostaa uudestaan, kunhan shampoo ja hoitoaine loppuvat. Näissäkin makea tuoksu, ei kaikkein pahin, mutta ei miellytä.
Aikoinaan minulla oli apilan tuoksuista shampoota, ostin Tukholman reissulta. Sitä olen yrittänyt metsästää Suomesta, mutta ei sitten varmaankaan myydä täällä. Siinä on apilan kukan kuva, ja oli hyvä tuoksu, ei makea.
Hei, Osmian valkoapila on hyvä. Oikein ihastuttava valkoapilan tuoksu. Verkkokaupoissakin on. Ei siis ole se minkä Ruotsista löysit, mutta muistin, että tuota on ollut meillä ja tosi ihana tuoksu.
Varmaan ne joilla saat tukan lähtee päästä tms.
Käytän vain Nioxinin tuotteita.
Four reasons värishampoo vaaleanpunainen pullo ja mintunvihreä superkosteuttava hoitoaine tuoksuvat hyvälle ja hoitavia ja riittoisia. Myös milkshake tuotteet ovat hyvän tuoksuisia ja todettu hyväksi. Hintavampia tosin kuin fourreasons..
Edullisimmista kaupan tuotteista suosikki on xz niittyvilla
Ihan marketista saatava XZ karviaismarja hiuslakka ei oon kovin pahanjajuinen, käytän sitä juurikin miedon hajun takia
Vierailija kirjoitti:
Siis mä oon ihan hajuhullu mitä tulee shampoisiin ja lakkoihin, ja oon kolunnut varmaan jokasen kampaamon hyllyt läpi, joten tässä tulee maratoon-pitkä sepustus. Jos haluut sellasen just kävin huippusalongissa ja hiukset tuoksuu vähän niinku luksushotellin aulassa -fiiliksen ilman mitään karkki-tai kookoskakkua, ni nappaa ekaks Oriben Serene Scalp siinä on semmonen pehmee, puhtaan kukkainen mut silti aavistuksen yrttinen nuotti, joka leijuu hiuksissa vielä seuraavanakin päivänä, ja pullonkin ulkonäkö on niin nätti et hylly näyttää heti sisustuslehdeltä. Sitte jos kaipaat vihreempää, enemmän puutarha sateen jälkeen -vibaa, niin RŌZ Foundation Hydrating Shampoo on ihmeellinen: vetiver, neroli, pikku ripaus viikunaa mikään näistä ei maistu suussa, eli ei ruokamielleyhtymiä, vaan sellanen hienostunut, vehreä pilvi. Ja rutikuivalle latvalle mä käännyn aina Pureology Hydrate Lavender -suuntaan, koska se laventeli ei oo mikään saippuainen mummokukka
Ihanan perehtynyt ja kuvaileva kommentti <3 Mutta siis katsoinko oikein tuota Oribe Sereneä, yli 60e pullo SHAMPOOSTA?! Huh. Ja minä moukka kun olen käyttänyt muutaman euron Taikaa ja Garnieria :D Ilmankos tukkani on surkea liru.
Xz suklaa vanilja ja se kahvi shampoo, tigi sarjan.
Kaikki hiuslakat tuoksuu kamalalle, siksi hajustamaton! Muutenkin kannattaa suosia hajustamattomia tuotteita. Monet shampoot haisevat niin voimakkaasti, että oksettaa.
Lisäää