Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä Lontoossa kannattaa majoittua?
01.07.2025 |
Ensikertalaiset kyseessä, teinejä matkassa ja budjetti ei ole kovin suuri. Tarkoitus katsoa ns..perusnähtävyydet.
Tuntuu todella hankalalta hahmottaa noin iso kaupunki, kiitos jos saan apuja.
Kommentit (62)
Mun suosikkialue on Earl's Court, Hyde Parkin lounais-puolella. Piccadilly linellä pääsee suoraan Heathrowlta. Kun lensin Lutoniin, valitsin majoituksen Paddingtonista ja Stanstedista suuntasin Victorian aseman nurkille. Gatwick on etelässä eli silloin logistisesti helpoin on ihan keskustaa, esim.St.Paulin seutua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä olen myös käynyt Lontoossa useamman kerran ja ihan joka kerta on ollut metroliikenteessä häiriöitä. Kerran oli suljettu yksi vilkas linja ja se näkyi meidän hotellin läheisellä metroasemalla siten, että junat oli aivan nuijalla löydyn täysiä ja sinne piti sitten vaan yrittää tunkea sekaan. Odottelimme ensin parin junan verran, että olisko tyhjempää, no eipä juuri ollut, eli sinne sitten vaan piti tunkea. Inhottavaa oli olla kuin sillit suolassa ja joka asemalta vain tunki lisää porukkaa. Meillä oli tietenkin juuri tuolle päivälle varattu musikaaliliput, muuten olisimme kyllä luovuttaneet ja menneet takaisin hotellille.