Hyvää huomenta, tulossa kaunis lämmin päivä
Olen ollut jo kolmesta hereillä, jokin vaivaa. Kuitenkin tunnelma on hyvä, ulkona kaunis kesäinen sää, lämpötila n 15 astetta, mutta lämpenee nopeasti pariin kymmeneen. Toivotan kaikille lukijoille erittäin mukavaa ja leppoisaa tiistai-päivää.
Kommentit (25)
Itse hieman vielä odottelen että sää lämpenee. Seuraavaksi syön puuroa ja sitten teen eväät , suunnitelmana mennä noin 50 kilometrin pyöräretkelle. Ja kun en täysin luota että olisi täysin kaunis sää koko ajan niin pakkaan sadepuvun mukaani. Kaikille toivon hyvää kesäpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on viikon lämpimin päivä.
Kesän lämpimin 😂😫
Huomenta, itse juon ja parin tunnin päästä lähden ulos viltin ja Italian kielen oppikirjan kanssa. Ehkä rannalle tai jollekin kalliolle. Saa vinkata Helsingistä kivoja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, kaksi kehnoa päivää putkeen. Onneksi viilenee torstaina.
Ärripurrin aivan pakko tulla positiiviset ihmiset teilaamaan. Hah, et onnistu, me nautitaan .🥰🥰😁😁
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinulle, mukavaa tiistaita.
t'n''n on lylläkin lauantai, kato vaikka kalenterista
Katselen kaunista päivää ikkunasta, kuten olen vanhuuttani katsellut jo useita vuosia. Terkkuja ja iloa sinulle! Kynis
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, itse juon ja parin tunnin päästä lähden ulos viltin ja Italian kielen oppikirjan kanssa. Ehkä rannalle tai jollekin kalliolle. Saa vinkata Helsingistä kivoja paikkoja.
Ei ole.
Aurinkoista päivää ap
Ja kaikki muut
Hymyilyttää :)
Tää valon määrä on uskomaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on viikon lämpimin päivä.
Kesän lämpimin 😂😫
🤣
Vierailija kirjoitti:
Katselen kaunista päivää ikkunasta, kuten olen vanhuuttani katsellut jo useita vuosia. Terkkuja ja iloa sinulle! Kynis
Etkö pääse ulos?
Joo, lähden 20 km pyöräily lenkille tästä pian. Käyn katsomassa venettäni samalla ja tyhjennän sen koska on satanut.
Ei täällä idässä edelleenkään ole lämmin eikä paista😆. Tasan ei käy nallekarkit. Kuulema huomenna ja sitten pyörän selkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään olisi joka sinua voisi viedä ulos 😢. Tulisin heti jos voisin. 🤗
Samoin sinulle, mukavaa tiistaita.