Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää kun Eruoopassa nautitaan ihanista helteistä ja täällä Suomessa infernaalinen kylmyys jatkuu.. 😭

Vierailija
30.06.2025 |

Miksi Suomi on niin perseestä?!

Kommentit (372)

Vierailija
161/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkivaltias suojelee Suomea. Kuten pari kesää sitten, nytkin muualla on kuuma, meillä ei. Viileys on ihmiselle hyväksi.

Välimerellä vanhukset voi paremmin , täällä talven kalma korjaa ja reuma vaivaa

Eniten väkeä kuolee helteillä. Reuma on autoimmuunisairaus, joka ei johdu kylmästä. Sitä hoidetaan kylmähoidolla.

Oletko ryssy vai muuten typerä?

Mistähän toi ap hullun päivittäinen jankutus johtuu?

kylmästä vai kuumasta?

Viinasta ja piristä. Nistit palelee ja kitisee kun kama on loppu.

Vierailija
162/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme muutama päivä sitten Tykkimäellä ja yleisin  asu näytti olevan päällystakki,pitkät housut sekä naisilla huivi kaulan suojana.

Mun 12 v tytär yritti pyöriä siellä toppi & huppari päällä mutta haki sitten  päällystakin autosta,kun oli liian kylmä. Pikkuveljlellä 5v oli välikausihaalari. Mulla oli kevyttoppatakki nilkkoihin asti ja uggit. Kaikilla valui nenät kylmän takia. Oli kyllä jotenkin apaattinen ja omituinen huvipuisto-reissu. Siis yleensähän viileinä kesäpäivänä pärjää neuletakissa, mutta nyt oli oltava ihan  kevyttoppis!

Itke vähän lisää, kermaperse!

Millähän te selviätte ollenkaan talvipakkasilla hengissä, jos jossain +15-19 asteisessa säässä tarvitsette toppatakkeja??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Infernaalinen kylmyys"??? 😁 Noin 20 astetta ollut joka päivä. Kevät oli ennätyslämmin ja aikainen. Kesä lämmin ja sadellut mukavasti, että luonto ja viljelykset voivat hyvin.

Vierailija
164/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole AP enkä varsinainen hellehullut, mutta pidän lämmöstä ja vihaan kylmää. Kylmä tuntuu käytännössä sivulta, talvella en mene kertakaikkiaan ulos. Minua ärsyttää joidenkin hehkutus esim talven ihanuudesta, samoin kuin tuskailu siitä jos viikon on 25 astetta. Haluaisin ympäri vuoden 20-25 mutta sitähän en minä päätä ja täytyy ymmärtää että joku voi kylmästä tykätä eikä vain minua ärsyttäkseen..

Vierailija
165/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Infernaalinen kylmyys"??? 😁 Noin 20 astetta ollut joka päivä. Kevät oli ennätyslämmin ja aikainen. Kesä lämmin ja sadellut mukavasti, että luonto ja viljelykset voivat hyvin.

Missä päin on noin lämmin ollut

Vierailija
166/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole AP enkä varsinainen hellehullut, mutta pidän lämmöstä ja vihaan kylmää. Kylmä tuntuu käytännössä sivulta, talvella en mene kertakaikkiaan ulos. Minua ärsyttää joidenkin hehkutus esim talven ihanuudesta, samoin kuin tuskailu siitä jos viikon on 25 astetta. Haluaisin ympäri vuoden 20-25 mutta sitähän en minä päätä ja täytyy ymmärtää että joku voi kylmästä tykätä eikä vain minua ärsyttäkseen..

ÖÖÖÖÖÖÖ ÖHHH ÖÖÖÖÖÖÖÖ ÖH ÖH ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
167/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä jotka nauttii tästä,  ei takuulla ole lapsia! 

"Tylsää tylsää miks sataa; ihan tylsää, mä haluun uimaaaan"..

Uimaranta kilometrin päässä ja omakotitalotalon piha liukumäkineen ja trampoliineineen,mutta eihän niistä tällä ilmalla ole iloa. Ja ymmärrän kyllä sillä ei itsekään huvita nokkaa pistää ulos.

Vierailija
168/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme muutama päivä sitten Tykkimäellä ja yleisin  asu näytti olevan päällystakki,pitkät housut sekä naisilla huivi kaulan suojana.

Mun 12 v tytär yritti pyöriä siellä toppi & huppari päällä mutta haki sitten  päällystakin autosta,kun oli liian kylmä. Pikkuveljlellä 5v oli välikausihaalari. Mulla oli kevyttoppatakki nilkkoihin asti ja uggit. Kaikilla valui nenät kylmän takia. Oli kyllä jotenkin apaattinen ja omituinen huvipuisto-reissu. Siis yleensähän viileinä kesäpäivänä pärjää neuletakissa, mutta nyt oli oltava ihan  kevyttoppis!

Itke vähän lisää, kermaperse!

Millähän te selviätte ollenkaan talvipakkasilla hengissä, jos jossain +15-19 asteisessa säässä tarvitsette toppatakkeja??

Meillä ei mene talvella ulos kuin lapset päiväkodissa

Vierailija
169/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelarahat ei tullu?

Vierailija
170/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-  ja Etelä-Eurooppasn saa edullisia matkoja.

Reippaasti vaan lähdet reissuun niin pääset nauttimaan lämmöstä.

Vierailija
171/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimaranta kilometrin päässä ja omakotitalotalon piha liukumäkineen ja trampoliineineen,mutta eihän niistä tällä ilmalla ole iloa. Ja ymmärrän kyllä sillä ei itsekään huvita nokkaa pistää ulos.

Ja ylpeilet sillä, että kasvatat kakaroistas yhtä raukkiksia kuin sinä? Surkeeta sakkia olette.

Vierailija
172/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikesällä etelä-Suomessa kun auringonpaisteessa lähtee 8 aikaan töihin pyörällä, niin pitää laittaa hanskat ettei palele - ilman pipoa sentään pärjää.

Vierailija
173/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten väkeä kuolee helteillä. Reuma on autoimmuunisairaus, joka ei johdu kylmästä. Sitä hoidetaan kylmähoidolla.

Oletko ryssy vai muuten typerä?

Välimeren ilmasto on silti kokonaisuudessa ihmisen terveydelle parempi kuin pohjoisen

Ai siksikö siellä on lyhyempi elinajanodote? 

Vierailija
174/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olisi siellä Suomessa. 34 astetta on vain liian kuumaa, kun töissäkin pitää käydä. T. keskieurooppalainen 

Vierailija
175/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ylpeilet sillä, että kasvatat kakaroistas yhtä raukkiksia kuin sinä? Surkeeta sakkia olette.

Jep lapset pitäis ottaa huostaa tollaseltä vituun kusipäältä.pennut pääsee varmaa ulos sitte ku on +30 

Vierailija
176/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin olisi siellä Suomessa. 34 astetta on vain liian kuumaa, kun töissäkin pitää käydä. T. keskieurooppalainen 

Mut ei tää vinkuja käy töissä ja suomessa on kela.

Vierailija
177/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelarahat ei tullu?

ÖÖÖÖÖÖÖ ÖÖÖÖÖÖ ÖH ÖH ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ÖH ÖH ÖH ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ KYLMÄÄÄ YHYYY

Vierailija
178/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työt tältä päivältä tehty. Mukissa kylmää kahvia ja kohta uimaan. Lämpömittari näyttää tällä hetkellä + 34 astetta ja uima-allas vesikin +33-34 astetta. terv.🌴

Oliko kiva hikoilla töissä ? 

Työpaikallani on asianmukaiset työolosuhteet; siellä ei tarvitse hikoilla eikä palella. Sitäpaitsi työni on suurimmaksi osaksi etätyötä.

Vierailija
179/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oli juhannusaamuna klo 5 tulossa pyörällä kotiin ja kyllä sormet oli kohmeessa ja koko kroppa tärisi kylmästä. T-paita,huppari, farkut-ei riittäneet. Mistään lämpimästä kesäaamusta ei todellakaan voinut puhua :( Lämmintä oli  varmaan +4c ja sataa tihuutti vettä..

Muistan joskus juosseeni kesäyönä alasti uimaan veteen joka oli kuin linnunmaitoa,tai ehkä näin unta.

Vierailija
180/372 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työt tältä päivältä tehty. Mukissa kylmää kahvia ja kohta uimaan. Lämpömittari näyttää tällä hetkellä + 34 astetta ja uima-allas vesikin +33-34 astetta. terv.🌴

Oliko kiva hikoilla töissä ? 

Työpaikallani on asianmukaiset työolosuhteet; siellä ei tarvitse hikoilla eikä palella. Sitäpaitsi työni on suurimmaksi osaksi etätyötä.

NO TULIHAN SE SIELTÄ.ILMALÄMPÖPUMPUN ALLA TIETOKONEEN NÄPYTTELYÄ JA KOTONA SAMA.SITTEN KUN LAITETTAISIIN ULOS TÖIHIN NIIN VOISI OLLA NAUTINTO HYVIN KAUKANA 8 TUNNIN JÄLKEEN.SELLAinen helle nauttia meillä tänään.