Itkettää kun Eruoopassa nautitaan ihanista helteistä ja täällä Suomessa infernaalinen kylmyys jatkuu.. 😭
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Infernaalinen kylmyys"??? 😁 Noin 20 astetta ollut joka päivä. Kevät oli ennätyslämmin ja aikainen. Kesä lämmin ja sadellut mukavasti, että luonto ja viljelykset voivat hyvin.
Missä päin on noin lämmin ollut
Hämeessä.
Nytkin puoli kymmeneltä illalla on vielä 17 astetta lämmintä. Yhtään kylmää päivää ei ole ollut, edes sadepäivinä.
Miksette helteestä haaveilevat muuta etelään? Nyt monet etelän maat maksavat muuttopalkkioita, jos lähtee sinne.
Muuttopalkkioita???!!!
Vierailija kirjoitti:
Meidän 12 ja 14 -vuotiaat on linnoittautuneet huoneisiinsa, koska niin surkea kesä, eikä voi tehdä kesäjuttuja, koska on niin kylmä.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ÖH ÖH ÖH KYLMÄÄÄ KYLMÄÄ
Siksi koska minua ei itketä nämä ilmat ja olen tyytyvainen täällä.onko oikeasti noin vaikea käsittää autistinen pentu tollainen asia.sinut ruskea apina pitäisi ampua heti.
tervetuloa yrittämään, läskipaska kun kestä edes 20 asteen lämpöjä puuskuttamatta tai kuolematta.
Montako kertaa putosit lapsena? 10min happivajetta synnytyksessäs ei lasketa.
vttu mikä saatanan apina, pitäis päähän potkia.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 12 ja 14 -vuotiaat on linnoittautuneet huoneisiinsa, koska niin surkea kesä, eikä voi tehdä kesäjuttuja, koska on niin kylmä.
Vau, ja sinä täysin epäonnistunut vanhempi, kiitos tiedosta.
Vain köyhä tai tyhmä kitisee helteistä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska minua ei itketä nämä ilmat ja olen tyytyvainen täällä.onko oikeasti noin vaikea käsittää autistinen pentu tollainen asia.sinut ruskea apina pitäisi ampua heti.
tervetuloa yrittämään, läskipaska kun kestä edes 20 asteen lämpöjä puuskuttamatta tai kuolematta.
NAUTITAAN IHANASTA KESÄSTÄ VAI MITÄ AUTISTINEN PENTU.
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Kylmäähän täällä rytsän vieressä aina on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kitistä kun ilma suomessa mahtava.jankuta sinä vaan ahkerasti se ei ole yhtään tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa kesällä matkustaa Välimerelle. Saa takuusti yhden lämpimän viikon edes. Suomessa se on aina arpapeliä. Tästä syystä on joka kesäkuu käyty aina etelässä ja yhtään ei kaduta. Nytkin voidaan ajatella, että saatiinpa viikko nauttia lämpimästä ja uida kunnolla. Sen jälkeen onkin paleltu.
Joo, täällä Rodoksella on ihana +35 lämmintä.
On sulla ap aika surkea elämä, kun annat muka huonon sään vaikuttaa noin paljon.
Onko sulla yhtään resilienssiä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Nauti homo sateista eiks ole ollu kivaa buaha haaa
Vierailija kirjoitti:
Juuri Maikkarilla turistit haukkuivat Suomen sään, vaikka tulivat tänne helteitä pakoon. Eivät sentään näin kylmää odottaneet. 😀
Niin,ihmiset pitävät 30 lämmöstä kesällä. 40 on liikaa ja Suomen ikuinen jääkausi ei kelpaa kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Tositarina, tuu kattoo ku ne pelaa pleikkaria koko päivän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa kesällä matkustaa Välimerelle. Saa takuusti yhden lämpimän viikon edes. Suomessa se on aina arpapeliä. Tästä syystä on joka kesäkuu käyty aina etelässä ja yhtään ei kaduta. Nytkin voidaan ajatella, että saatiinpa viikko nauttia lämpimästä ja uida kunnolla. Sen jälkeen onkin paleltu.
Joo, täällä Rodoksella on ihana +35 lämmintä.
TÄÄLLÄ EI ONNEKSI OLE.
Sori kaikki, mutta mulla on vaihdevuodet enkä kestäisi tän kuumempaa. Siksi tilasin tämmöset säät tälle kesälle.
Katellaan niitä helteitä sitten kun kuumat aallot helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Tositarina, tuu kattoo ku ne pelaa pleikkaria koko päivän
Sulla on saamattomat, laiskat lapset.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kitistä kun ilma suomessa mahtava.jankuta sinä vaan ahkerasti se ei ole yhtään tyhmää.
Kai sulla nyt ilpit on että kodissa on aina 21?
Autisti pennulla meni tunteisiin.nautihan homo suomen kesästä buaha haaaa