Huomaatko jos olen meikannut töihin jo edellisenä iltana?
Aikainen aamu (6 alkaa työt), ja ajattelin nukkua meikit naamassa. Vain ripsivärin voin laittaa aamulla. Muu meikki täytyy tehdä jo illalla.
Huomaakohan kukaan?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sulla sitä pakkelia oikein on naamassa? Mä piirrän kulmakarvat,laitan kajaalit ja ripsarit 10-15min,riippuu tuleeko kulmakarvoista heti tasaiset vai ei. Pukeminen,kahvi,meikkaus,hiusten suoristus suoristusraudalla,shaiban vääntö 20-25min ja olen ovesta ulos.
Ylös sängystä, hampaiden pesu ja aamukahvi työmatkalla. Kaikkinensa noin 7 min heräämisestä töihin. Meikit aiva turhaa paskaa.
Toisilla ne hiukset menee yöllä sikinsokin,pakko tehä jotain eikä pääse yhtä nopeasti ulos. Ja shaiba pitää vääntää ettei matkalla tule.
Toisilla on kalju ja työt voi tehdä vaikka kotivessasta käsin.
Tämä on juurikin syynä nykynaisten suosimiin kestokulmakarvoihin ja kestorajauksiin silmät/huulet. Tatuoitu meikki nopeuttaa huomattavasti aamun lähtöjä. Näitä näkee hurjasti katukuvassa. Sama juttu viikkoja pidettävät istutusripset..
Minulla oli kokeilussa tatskatut kulmakarvat, mutta viimeisin väripigmentti häipyi jo 2018.
Enää en käytä. Ripsijatkeita en käytä myöskään. Minulla on tuuheat, pitkät, ikiomat luomuripset.
Kotona yksin ollessa en koskaan meikkaa.
3-15 min on arkimeikkiin kuluva aika.. En useinkaan laita edes maskaraa. [Hiusten laitto päälle].
Pesen pakkelit välittömästi pois kotiin tultuani. Nautin juuri pestystä, puhtaasta, hengittävästä ihosta.
Semmoista..
Ja tercut Porvooseen. 😃
Mä herään yleensä niin aikaisin että ehdin tehdä kaiken tarvittavan. Meikkiin menee 15 min aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sulla sitä pakkelia oikein on naamassa? Mä piirrän kulmakarvat,laitan kajaalit ja ripsarit 10-15min,riippuu tuleeko kulmakarvoista heti tasaiset vai ei. Pukeminen,kahvi,meikkaus,hiusten suoristus suoristusraudalla,shaiban vääntö 20-25min ja olen ovesta ulos.
Ylös sängystä, hampaiden pesu ja aamukahvi työmatkalla. Kaikkinensa noin 7 min heräämisestä töihin. Meikit aiva turhaa paskaa.
Ei muita pesuja? Ihmekös jotkut haisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää juoda kahvit kotona,muuten tulee housuun matkalla turhaa paskaa.
No mä juon kahvit kotona työmatkalla. Teen töitä kotoa käsin.
Ja jos sulla tulee kahvia juodessa paskat housuun niin suosittelen käymään lääkärissä.
Työmatka kun teet kotona töitä? No kotona onkin turha meikata. Ymmärrän että juot matkalla töihin kahvit. Kävelet kahvinkeittimeltä koneelle ja oi että olipas työmatka taas ja tosissaan meikkaaminen on turhaa. Toiset meistä lähtee ihan ihmisten ilmoille ja ei ole kiva kun kahvit juotu ja suolisto alkaa toimimaan niin olla ruuhkassa tai bussipysäkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla ne hiukset menee yöllä sikinsokin,pakko tehä jotain eikä pääse yhtä nopeasti ulos. Ja shaiba pitää vääntää ettei matkalla tule.
Toisilla on kalju ja työt voi tehdä vaikka kotivessasta käsin.
No älä! Mä luulin et kaikilla on hiukset ja kaikki lähtee asiakaspalveluun töihin. Sit kaikilla on niin kaunis naaman iho ettei tartte meikata.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla meikki on vielä parempi, utuisempi ja eteerisempi.
Varsinkin jos katsoo peiliin ilman silmälaseja.
No mä juon kahvit kotona työmatkalla. Teen töitä kotoa käsin.
Ja jos sulla tulee kahvia juodessa paskat housuun niin suosittelen käymään lääkärissä.