Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko jos olen meikannut töihin jo edellisenä iltana?

Vierailija
30.06.2025 |

Aikainen aamu (6 alkaa työt), ja ajattelin nukkua meikit naamassa. Vain ripsivärin voin laittaa aamulla. Muu meikki täytyy tehdä jo illalla.

Huomaakohan kukaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡🤡🤡🤡

Vierailija
2/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulla sitä pakkelia oikein on naamassa? Mä piirrän kulmakarvat,laitan kajaalit ja ripsarit 10-15min,riippuu tuleeko kulmakarvoista heti tasaiset vai ei. Pukeminen,kahvi,meikkaus,hiusten suoristus suoristusraudalla,shaiban vääntö 20-25min ja olen ovesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, sillä ei oo väliä milloin naamasi sudit kun kaikki huomaa sen silti.

Vierailija
4/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sulla sitä pakkelia oikein on naamassa? Mä piirrän kulmakarvat,laitan kajaalit ja ripsarit 10-15min,riippuu tuleeko kulmakarvoista heti tasaiset vai ei. Pukeminen,kahvi,meikkaus,hiusten suoristus suoristusraudalla,shaiban vääntö 20-25min ja olen ovesta ulos.

Ylös sängystä, hampaiden pesu ja aamukahvi työmatkalla. Kaikkinensa noin 7 min heräämisestä töihin. Meikit aiva turhaa paskaa.

Vierailija
5/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli. Ole sit ilman meikkiä tai pelkällä ripsarilla. Jos et halua pilata ihoasi.

Vierailija
6/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 2h 40 min joka aamu laittautumiseen mutta sen kyllä kaikki sitten huomaakin.

Martti, 55, roskakuski

Vierailija
7/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessasi ihosolut uudistuvat. Näin ei tapahdu, jos nukut meikit päällä. Nazarian mukaan vanhojen solujen olisi tarkoitus korvautua uusilla, mutta iholle kertyneet kuolleet ihosolut estävät prosessin. Ne aiheuttavat ihon kuivumista.

Päivän aikana kasvoille kertyy likaa. Meikkivoiteen ja ihon uurteisiin kerääntyy monenlaisia pöpöjä. Jos et pese ja puhdista kasvojasi illalla, päivän liat jäävät muhimaan kasvoille yöksi. Pidemmällä tähtäimellä seurauksena voi olla ihon ennenaikaista vanhentumista, uurteita ja ihon roikkumista.

Kun jätät meikit yöksi kasvoille, ne jäävät tukkimaan ihohuokosia. Seurauksena voi olla näppylöitä ja finnejä. Tämä vaikuttaa myös hiusverisuonten toimintaan, mikä voi altistaa ruusufinnille. Silloin nenään, poskiin, otsaan tai leukaan ilmestyy punoitusta, pieniä hiusverisuonia ja märkäpäitä.

Vierailija
8/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa.

Vierailija
9/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elokuvissa meikki ei suttaannu nukkuessa.

Vierailija
10/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikata? En ole koskaan meikannut.

Vierailija
11/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kukaan ei ole noin tyhmä.

Vierailija
12/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylös sängystä, hampaiden pesu ja aamukahvi työmatkalla. Kaikkinensa noin 7 min heräämisestä töihin. Meikit aiva turhaa paskaa.

Mun pitää juoda kahvit kotona,muuten tulee housuun matkalla turhaa paskaa.

Vierailija
13/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla ne hiukset menee yöllä sikinsokin,pakko tehä jotain eikä pääse yhtä nopeasti ulos. Ja shaiba pitää vääntää ettei matkalla tule.

Vierailija
14/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, sano että oli rankka ilta ja samoilla silmillä mennään, jos vähän tuhruista.

Vierailija
15/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käytkö ennakkoon illalla jo aamupissillä ja kakalla, näin säästyy aikaa.

Vierailija
16/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuessasi ihosolut uudistuvat. Näin ei tapahdu, jos nukut meikit päällä. Nazarian mukaan vanhojen solujen olisi tarkoitus korvautua uusilla, mutta iholle kertyneet kuolleet ihosolut estävät prosessin. Ne aiheuttavat ihon kuivumista.

Päivän aikana kasvoille kertyy likaa. Meikkivoiteen ja ihon uurteisiin kerääntyy monenlaisia pöpöjä. Jos et pese ja puhdista kasvojasi illalla, päivän liat jäävät muhimaan kasvoille yöksi. Pidemmällä tähtäimellä seurauksena voi olla ihon ennenaikaista vanhentumista, uurteita ja ihon roikkumista.

Siis meinasin todellakin pestä kasvot illalla ja kosteuttaa hyvin. Tehdä meikin valmiiksi ja mennä nukkumaan. Aamulla sitten vain ylös, hammaspesu, ripsiväri ja töihin.

Vierailija
17/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaa,eikä iho mene pilalle yhdetä kerrasta,tavaksi en ottais

Vierailija
18/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla meikki on vielä parempi, utuisempi ja eteerisempi.

Vierailija
19/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meinasin todellakin pestä kasvot illalla ja kosteuttaa hyvin. Tehdä meikin valmiiksi ja mennä nukkumaan. Aamulla sitten vain ylös, hammaspesu, ripsiväri ja töihin.

Mitä se pesu hyödyttää kun laitat meikin iholle yöksi? 😄

Vierailija
20/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤡🤡🤡🤡

🔪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi