Mitä mieltä olet miehestä, joka juo joka päivä 3l kokista tietokoneella?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Miksi moukat kyselee mitä mieltä jonkun ihmisen tavoista. ..??? Miksi meidän pitäisi arvuutella ja heidän tapojaan???😝😝😝😝😝😝
Mitä mieltä ihmisestä joka pyyhkii sanomalehdéllä pereensä????
Epäterveellistä, voi käydä huonosti vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi moukat kyselee mitä mieltä jonkun ihmisen tavoista. ..??? Miksi meidän pitäisi arvuutella ja heidän tapojaan???😝😝😝😝😝😝
Ei ole pakko arvuutella. Voi mennä johonkin muuhun ketjuun ölisemään
Vierailija kirjoitti:
Kokis on myrkkyä hampaille ja tuossa määrin varmasti myös koko elimistölle. Lopeta hyvän sään aikana.
Jotain hyvää coca colassa on jos sitä kulutetaan 1,9miljardia annosta päivässä maapallolla.
Samoin on lääkkeet, jotain hyvää niissä on kun niitä käytetään niin paljon maapallolla
Vaikka en tykkää kokakolasta tai lääkkeistä niin minä toivon hyvää niille jotka niitä käyttävät
Rauhaa maapallolle! Älkää tehkö hysteriaa väärin tekeville ihmisille, olkaa esikuva niille.
Rakkautta ja rauhaa maapallolle!
Ystävällisin terveisin, Taivaan isä
Hampaat mätänee suuhun pelkästä ajatuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo/taitava juoda tietokoneella. Mä juon lasista tai suoraan pullon suusta.
Oletko läheisillesikin yhtä näsäviisas?
Kerro meille, miten (ja mitä) juodaan kokista tietokoneella. Sattuuko se kokkiin? Onko joku appi vai mikä?
YLEn toimittaja sanoi tänään, että "moni presidentin kannattajat äänestävät...". Ei ihme, että kansa ei osaa kieltä, kun toimittajillekin se on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Epäterveellistä, voi käydä huonosti vanhempana.
Miten?
Tunsin tuollaisen, rautapuolen tietokonenörtti. Ruokavalio vaikutti ulkomuotoon, ja hän sai siitä lempinimen, jota käyttää yhä.
Lopeta, hyvä ihminen! Vieroita itsesi vähitellen. Hirveetä myrkkyä koko juoma. Diabetes voi tappaa aika nopeasti. Minulla oli hengenlähtö lähellä. Usko minua, et halua sitä.
7 uppia täällä menee liki 3 litraa ja splinejä äxänteen potensiin vääntäessä niin kyllä limua menee. Lady pitää asiaa normaalina. Saapa munuaiskivet ilmaista kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Autistien ns huumoria. Huoh 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko läheisillesikin yhtä näsäviisas?
Kerro meille, miten (ja mitä) juodaan kokista tietokoneella. Sattuuko se kokkiin? Onko joku appi vai mikä?
YLEn toimittaja sanoi tänään, että "moni presidentin kannattajat äänestävät...". Ei ihme, että kansa ei osaa kieltä, kun toimittajillekin se on vaikeaa.
Samalla tavoin kun juodaan esim kahvia ulkona.
Sopii kumppaniksi naiselle joka vetää 3litraa jäätelöä löhöten sohvalla.
Tietokoneella juo kokista? Siis jossain virtuaalimaailmassa vai miten siis?
Vierailija kirjoitti:
Monessa pelissä voi juoda. Esim. Fallouteissa Nuka-Colaa. Se on kaloritonta.
No kun se stnnnn käpyrä on mentävä oikein tai tulee satojen tonnien moka. Työstettävä skibale siiretään 15 tonnin nosturilla ja on liki kovinta työkaluterästä.