Töitä ei saa!
Peruskoulusta 9.5 keskiarvolla lukioon, sieltä todistuksella suoraan yliopistoon, kohta maisteri. Päivääkään en ole saanut omaa alaa harjoitella!!!
Mitä järkee???
Nyt kesätyö ihan muulta alalta johon pääsee ilman mitään koulutusta.
Tietysti olen kiitollinen työstä. Mutta tuo opiskelu alkaa jo harmittaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on yliarvostettua.
Niin on mut saan siitä 4200e kuukaudessa rahaa ja minua vituttiii olla työttömänä perseauki.
Hakkaisin kyllä jonkun jos minun työni vie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on yliarvostettua.
Niin on mut saan siitä 4200e kuukaudessa rahaa ja minua vituttiii olla työttömänä perseauki.
Hakkaisin kyllä jonkun jos minun työni vie
HÄ?
Vierailija kirjoitti:
Ei töihin papereilla mennä! Nyt verkostoitumaan!
Seuraavaksi pitääkin muuttaa ulkomaille kun verkostoituminen ei onnistu Suomessa. Työttömiä viedään kuin narusta ja eivät koskaan saa oikeita töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa työ vastaan. Nyt on niin surkea tilanne, että jos ei nyt ole väkivallan uhka töissä tai joku muu hirveä henkeä uhkaava tilanne, niin kannattaa tehdä. Myöhemmin pystyy tekemään oman alan töitä.
Onneksi sain itse oman alan töitä ja monet muut putoavat lammaskategoriaan
Mitä sä yleensä edes osaat? Lähdetään nyt vaikka ihan siitä liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työnantajat tekevät 9.5 keskiarvollasi tai yo-tutkinnollasi? Ei yhtään mitään.
Työllistymisessä on kyse siitä että sinulla on jotakin osaamista mikä työnantajan on helppo muuttaa rahaksi.
Nuoruudessa siinäkin tuli elettyä luuloharhassa, että koululla saisi töitä. YO-todistuksella voi vaan pyyhkiä takapuolta.
MENE T Ö I H I N ! ! ! !
Ja lopeta ulinasi, KELA suljetaan!
Einkannata opiskella humanististen huuhaa tiedettä kun sillä ei ole kysyntää vaikka se istuisi sinun omaan ideologiaan
Kannattiko?