Pidätkö seuraavista ruoista: vuohenjuusto, oliivit, kaprikset, oliiviöljy, sipuli, katkaravut, graavikala?
Ovatko ruoat herkkuja ja siirrätkö lautasen reunalle?
Kommentit (49)
vuohenjuusto Yök
oliivit Syön
kaprikset En tiedä
oliiviöljy Syön
sipuli Syön
katkaravut Yök
graavikala Yök
Kaprikset ja graavikalan jätän syömättä, muut hyviä.
Oliivit nam, samoin oliiviöljy. Sipuli on parasta maailmassa ja kaprikset maistuvat tietysti.
katkarapuja ja graavia syön jos on pakko, en niitä inhoa mutta en erityisesti pidäkään. 
Vuohenjuustoon en koske.
Kyllä, kaikki menee. Mun raja tulee vastaan jossain toukissa ja hämähäkeissä, mitä jossain vinkuintiassa syödää. Heinäsirkat vielä uppoaa
Oliiviöljy ja sipuli ok. Muut ovat tappavan suolaisia.
Vuohenjuusto ja kaprikset ei ole hyviä. Noi muut voin syödä.
Tuosta listasta kaprikset ja sipuli on ainoita hyviä, joskaan en herkuksi sanoisi vaan laitan ruokaan mausteeksi.
Vuohenjuustoa ei saa olla liikaa, maku on minulle melko voimakas. Pienissä määrin ihan hyvää. Graavikalana menee vaaleat kalat kuten siika ja särkikalat, lohi maistuu graavattuna jotenkin liikaa kalalle, pystyn kyllä syömään mutta en nauti siitä. Muut kaikki oikein hyvää.
Kaprikset menee jossain salaatissa / ruoan seassa, vuohenjuustosta en ole vain oppinut tykkäämään, vaikka olen yrittänyt antaa sille mahdollisuuksia. Kaikki muut kuuluvat ruokavaliooni.
en vuohenjuustosta, vaan fetajuustosta ja olivit oltava katamalan eli kreikkalaisia oliiveja, espanjalaiset ovat roskaa
ja salaattiin kuuluu tuore basilika sekä itsetehty habanero-etikka-sinappi. valkosipuli-lime kastike
Kaikki muut ovat herkkuja paitsi vuohenjuusto. En juuri piittaa juustoista muutenkaan.
Outo kysymys. Pidän kaikista paitsi kapriksesta. Eivätkö kaikki pidä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kaikki menee. Mun raja tulee vastaan jossain toukissa ja hämähäkeissä, mitä jossain vinkuintiassa syödää. Heinäsirkat vielä uppoaa
Toukat on oikeasti hyviä! Hämähäkit on parhaita nuotiolla paistettuna, sellaset isot hämähäkit siis, noin kämmenen kokoise, ne menee, mutta eivät ole varsinaisesti herkkua.
Kaikki muu on hyvää, mutta kapriksista en pidä. Makuasia.
Tykkään noista kaikista. Vuohenjuusto tosin voimakkaan makuisena vaatii rinnalle jotain makuparia, esim. punajuurta tai hedelmiä.
Herkkuja kaikki, tosin taidan jättää katkikset pois kolesterolin vuoksi
Katkaravut herkkua, oliiviöljy hyvää paistamiseen ja salaattiin, sipuli hyvää kaikin tavoin kypsennettynä, raakana en voi syödä, vatsa ei kestä. Muista en erityisemmin pidä, vähiten vuohenjuustosta eikä ainakaan kuumennettuna, maistuu sille mille vuohi haisee