Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Naisesi haluaa saada suuseksiä. Annatko sitä?

Vierailija
29.06.2025 |

Paljon puhutaan siitä, että mies ei halua nuolla. Mikä mahtaa olla palstan tilanne. Nainenkin voi vastata, jos uskoo varmudella tietävänsä miehensä kannan asiaan.

Naiseni haluaa suuseksiä ja annan sitä

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa (asiallisesti) miksi ette halua antaa naiselle suuseksiä. "Olen homo" - kortti tässä nyt pelattuna valmiiksi näsäviisaille ja homoille.

Joillekin naisille en halua antaa, ja tässä syitä:

- pillu on karvainen, suuhun tulee karvoja*

- squirttaa, naamalle tulee pissaa

- ei ilmaise nautintoa, vaatii vain ja löhöää passiivisena

*Tää ei ole täysi posliinivaade. Mä ajattelen tän vähän niinkuin viikset: ei naisetkaan niitä viiksiä halua suudella, vaan suuta siellä alla. Viiksien täytyy siis olla sen verran siistit ja pois tieltä, että suu löytyy. Sama mulla pillussa.

Vierailija
22/25 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmentääkö pillun limojen nuoleminen aina miehen alistumista naiselle?

Ei aina, mutta jos tykkäät alistua niin voithan sinä sen niinkin ajatella. Alistuminen on aina korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmentääkö pillun limojen nuoleminen aina miehen alistumista naiselle?

Minulle naisena se ei ole alistamista, mutta mieheni kokee sen (positiivisesti) alistumisena. En saa mitään kiksejä siitä, että alistaisin, mutta siinä on todellinen win-win tilanne kun hän tykkään kun istun hänen naamalleen, ja hieron/nytkytän itseni orgasmin hänen suuta, nenää ja kieltä vasten.

Vierailija
24/25 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- ei ilmaise nautintoa, vaatii vain ja löhöää passiivisena"

Tämä on aina eksoottinen että ihan vaatii suuseksiä itselleen mutta sen aikana onnistuu lahnailemaan. :0

Olen itse nainen joka ei suuseksistä välitä mutta miehen mieliksi suostun ja todella vaikeaahan siinä on lahnailla kun saa hyvää suuseksiä. 

Vierailija
25/25 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"- ei ilmaise nautintoa, vaatii vain ja löhöää passiivisena"

Tämä on aina eksoottinen että ihan vaatii suuseksiä itselleen mutta sen aikana onnistuu lahnailemaan. :0

Olen itse nainen joka ei suuseksistä välitä mutta miehen mieliksi suostun ja todella vaikeaahan siinä on lahnailla kun saa hyvää suuseksiä. 

Jos nainen makaaa miehen antaman suuseksin aikana passiivisena, niin miehen tekemisessä on jotain pahasti hukassa.  Suuseksi on ehdottomasti tehokkain ja paras miehen tapa hallita naista ja naisen kiimaa. Saada nainen täysin riippuvaiseksi miehestä ja miehen tuottamasta nautinnosta. Näin se on ainakin meillä toteutunut ja siksei vaimo ole suostunut  seksiin ollenkaan ilman pillun nuolemista. Joko nuolen tai ei ole seksiä. No nuolisin joka tapauksessa aina. Rakastan sitä vallantunnetta ja toisen tyydyttämistä.