Mistä HYVIÄ rintoja suurentavia liivejä
Minulta hävisi imettämisen jälkeen rinnat. En ole koskaan ollut isorintainen b /c, mutta nyt imettämisen jälkeen kuppikokoni on hädin tuskin enää a.
Osaisiko kukaan neuvoa mistä saisi sellaisia liivejä jotka kasvattaisivat kuppikoon ainakin pykälällä. Nämä tavalliset lindex pushup-liivit eivät ihan siihen pysty, osaisiko joku ehdottaa jotain muuta ratkaisua? Saisi itsetunnolle vähän balsamia ja tuntisi olevan ehkä hieman nainen.
Kommentit (6)
geelisiä irto pussukoita lisätäytteeksi liiveihin. Ainakin itse olen yhden mallin Lindexiltä todennut hyväksi (víime kerralla en kyllä enään niitä löytänyt, toivottavasti eivät ole lopettaneet sitä, niitä kun on ollut ainakin 5 vuotta siellä myynnissä) Se on t-shirt malli, jossa on reilusti toppausta myös rinnan yläosassa.
Oli hassua, kun huomasimme parin "rinnattoman" kaverini kanssa toisista tiettämättä ostaneemme samoja liivejä!!!
käyntiä kunnon liivikaupassa tai vaikka Stockalla ja pyydät myyjän avuksi. Aika harva varmaan loppuviimein osaa edes ostaa oikean kokoisia/mallisia liivejä. kaikki mallit kun ei sovi vaikka koko olisi oikea.
Sellaiset, joissa on sekä silikoniolkaimet, että tavalliset. Ne istuu ainakin minulle loistavasti, saaden jopa aikaan rintavaon. Ja minulla kun ei käytännössä ole rintoja lainkaan.
Juuri tänään kävin H&M:n, Lindexin, Figure ladyn ja Stockan liivivalikoiman läpi. Kokeilin kaikki, joissa kunnolla toppausta.
Löysin kahdet aivan törkeän hyvät liivit! Toiset oli Dolce & Gabbanan pantterikuosiset ja toiset oli Armanin mustat pitsiset, joista näkyy persikan väristä pitsin alta.
D&G:n liivit maksoi 45 euroa muistaakseni ja Armanin 60 euroa. Stockalta löysin. Ja tosiaan kaikki liivit kokeilin, joissa kunnon toppaus. Myyjä sanoi, että ei riitä, jos toppaus on vain kupin alaosassa, silloin rinta "valuu" kainaloon päin. Liivissä on oltava kunnon toppaus koko kupin alaosassa (myös reunoissa) ja lisäksi kuppi ei saa olla kovin kovera. Sellainen kuppi on hyvä, joka on profiililtaan suht matala. Siis syvyydeltään.
Olen käyttänyt nyt pari kuukautta ja ovat hyvät ja toimivat (niin rintojen kuin itsetunnonkin kohottajina!). :)