Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana heinäkuu tulossa

Vierailija
29.06.2025 |

Visa on tapissa, 9€ käyttövaraa. Huomenna tulee Kelalta 1400€. Siitä pankki vie luottokorttilyhennyksiin 480€. Yhtiö- ja rahoitusvastike on 520, asuntolainaan menee 200€. Kesäkuulta tuli sairaaalan päivystyslasku 69€. Eli rahaa on tilillä reilu satanen ja luottokortilla 490€ käyttövaraa. Oi ihanaa kun on ohjelmoitu heinäkuuni jo valmiiksi. Kotona istun enkä muuta voi. Ruokakauppaan 40€ viikossa, sähkölasku tulee varmaan loppukuusta. Toivottavasti elokuu tuo muutosta, mutta tuskin.

Tai ei sitä tiedä, olin juhannuksen mummolassa ja vaari sanoi että myy asunto hänelle, hän vuokraa sen minulle. Näin saan jotain asumistukea kelalta ja asuntoni säilyy suvun hallussa. Vaari sanoi että että summalla voin maksaa luottokortin pois. Sanoi kuitenkin että jotain mun on talveksi keksittävä, ei tämä näin voi kovin pitkään jatkua.

En tiedä, nyt on masentunut olo, en jaksa miettiä mitä kesän jälkeen tekee. Enkä haluaisi että vaari tulee pelastamaan minut talouden suosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetta nyt enimmäkseen.

Vierailija
2/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit töihin kuten kunnolliset ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on luottokortti jos olet Kelan tuella? Miten saat noin paljon tukea yksinäisenä Kelasta?

Vierailija
4/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteppähän olet sössinyt

Vierailija
5/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla kannattaa asua, jos on vähävarainen.

Vierailija
6/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sataa niin ei tee mieli mihinkään mennäkään.

Vierailija
7/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sataa niin ei tee mieli mihinkään mennäkään.

Kyllä, tämä on mahtava juttu ja ihrakasat vinkuvat tatskoinen kun ei ole hellettä