Mitähän Sallalle tapahtuu kun saa koko ajan tupla-annoksen
Kommentit (14)
Mä teininä yritin itsaria, ja söin levyllisen e-pillereitä! Mitään ei tapahtunut, ei edes veritulppaa.
nyt mä olen pudonnut kärryiltä. ketä sille niitä pillereitä syöttää?
Ullankin jalat katkesivat varmaan vuosi sitten, ja vieläkin on kuntoutus päällä. Enkä ole tavannut ketään, jonka jalkojen poikki meno olisi aiheuttanut noin paljon vaivaa.
ja tulla muita hormoneihin liittyviä muutoksia. Ja tulee täysin lapsettomaksi ja sitten ne surevat kun ensin ei haluttu lasta mutta sitten menetettiinkin mahdollisuudet.
pahoinvointia ja tiputteluvuotoa. Mutta en tosiaan tiedä miten käy, jos viikosta/kuukaudesta toiseen ottaa yliannostuksena pillereitä.
kun viinat loppui, toivoi saavansa pään niillä sekaisin. Muuta ei tainnut tapahtua, kuin että tyypillä ei kuulema ihan hetkeen seisonut...
Kertokaa, en ole seurannut pariin viikkoon.
Molemmat ratkaisivat asian pillereillä: Salla syö pillereitä salaa mieheltään, ja Tuomo lappaa pillereitä salaa Sallan ruokien sekaan. Eli Salla saa siis tuplasatsin pilsuja.
Sitten minua pidetään tiukkapipona, kun en anna alle 10-vuotiaan katsoa Salkkareita! :(
e-pillerit kuin että lapsi esim kouluun mentäessä kuulee luokkakavereiltaan tai isomman luokan lapsilta mitä mikin asia on ja kun muistelee omaa kouluaikaani niin monien lasten jutut oli kyllä vahvasti liioteltuja... eli itse koen ainakin positiivisessa mielessä sen, että salkkarien myötä tulee lapsen kanssa juteltua monista eri asioista. btw meidän esikoinen on osannut lukea jo aika kauan ja kaupoissa lööpit pursoilee mitä sattuu, eikä aina muista kodissakaan piilotella jokaista lehteä, kirjaa tms.
Vierailija:
Sitten minua pidetään tiukkapipona, kun en anna alle 10-vuotiaan katsoa Salkkareita! :(
tulppaa? Eiks ni?
Kolmevuotias voi syödä puolen vuoden satsin kerralla eikä silti tarvitse mahahuuhtelua tai mitään, mutta päivästä toiseen syöminen voi vahingoittaa lasta pysyvästi vaika söis vaan yhden päivässä.
yhdessä 60-luvun e-pillerissä oli se määrä hormonia mikä nyt popsitaan noin kuukaudessa!
Eloon silloinkin suurin osa jäi.
S80:
e-pillerit kuin että lapsi esim kouluun mentäessä kuulee luokkakavereiltaan tai isomman luokan lapsilta mitä mikin asia on ja kun muistelee omaa kouluaikaani niin monien lasten jutut oli kyllä vahvasti liioteltuja... eli itse koen ainakin positiivisessa mielessä sen, että salkkarien myötä tulee lapsen kanssa juteltua monista eri asioista. btw meidän esikoinen on osannut lukea jo aika kauan ja kaupoissa lööpit pursoilee mitä sattuu, eikä aina muista kodissakaan piilotella jokaista lehteä, kirjaa tms.Vierailija:
Ihan niinku joku ei huomais että pillerilevy hupenee tuplavauhtia päivä/ viikkokausia!!