Kuuntelin eilen livenä vuodatusta 'miksi tavallinen mies ei kelpaa
Mies oli ihan ok näköinen ja supliikki 50v perusduunari. Eronnut 5 vuotta sitten, ero tuli kun firma meni konkurssiin, maksaa ulosottovelkoja vielä pitkään, mutta onneksi on työpaikka. Tästä viimeisimmästä liitosta 8 ja 10v lapset vuoroviikoin. Pari vanhempaa lasta aikaisemmasta liitosta.
Niin, että kelpaisko teille tällainen 'tavallinen'?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi vaikka olisin sinkku. Kaukana tavallisesta. Holtiton rahankäyttö, liikaa lapsia, vielä vanhana pieniä lapsia. Paremmin olen asiani hoitanut ja nuorempikin vielä. Ei yhteistä.
Eli jos firma menee konkurssiin, niin kyseessä on holtiton rahankäyttö? Siis mitä ihmettä nyt taas...?
Aika usein se kertoo ylimitoitetuista unelmista, höpöhöpö-haaveista joihin ei todellisuudessa ole ollut potentiaalia. Ja sitä myöten myös huonoista sijoituksista eli rahankäytöstä.
Yltiöoptimismista minäkin olisin kirjoittanut, kiitos (lainattu kirjoittaja). Konkurssi tuskin tuli puun takaa, peliliikkeet jäivät tekemättä ja jatkossahan kaikki peliliikkeet ovat vain velkojen ja elareiden maksua ja lasten kaitsemista vielä kauan. Ei siis yhteistä.
Mies täynnä red flagejä: lapsia eri naisille, ulosotossa...ei helvetti. En koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen.
N45
Ei oikein innostaisi. Liian pieniä lapsia, kaksi äitiä sotkemassa, ilmeisesti tiukkaa rahasta ja minä haluan matkustaa ja nauttia elämästä. Lisäksi duunari ja ulosottovelkaa. Ja ehkä pahin: supliikki. Minä haluan mielummin introvertin.
Ei ole tavallinen mies ja on lasten määrän puolesta kelvannut oikein hyvin naisille. Kannattais nyt panostaa isyyteen tuossa elämänvaiheessa.
Mua kiinnostaa taiteilijasielut, vähän boheemit ja ehkä jopa eksentriset miehet, tavismiehet eivät juurikaan sytytä. Viehätyn ylipäätään miehistä, joilla on seikkailijaluonne ja halu kokea, nähdä ja tuntea syvemmin. Tavallisuus tuntuu mulle oikeastaan pysähtyneeltä ja ajatus taviselämästä kuulostaa masentavalta.
T. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosotossa oleva ihminen jolla on 4 lasta kahdelle eri kumppanille ei ole millään lailla tavallinen. Tavallinen olisi esim kahden lapsen hitsari-isä jolla on oma asunto ja vakituinen työpaikka.
Tämä.
Mitä se nyt auttaisi, jos AP:n kuvailemalla herralla olisi neljä lasta yhden ja saman naisen kanssa ja lisäksi olisi lasten äidin lisäksi yksi muu ex-vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosotossa oleva ihminen jolla on 4 lasta kahdelle eri kumppanille ei ole millään lailla tavallinen. Tavallinen olisi esim kahden lapsen hitsari-isä jolla on oma asunto ja vakituinen työpaikka.
Tämä.
Mitä se nyt auttaisi, jos AP:n kuvailemalla herralla olisi neljä lasta yhden ja saman naisen kanssa ja lisäksi olisi lasten äidin lisäksi yksi muu ex-vaimo?
No ainakaan sen muun ex-vaimon kanssa ei tarvitsisi säätää yhtään mitään. Ja neljä täyssisarusta kulkemassa samalla ovenavauksella toiseen kotiin on puolet vähemmän säätöä kuin kahden mamman kanssa.
Ulosotossa oleva sonni, joka tekee lapsia ja eroaa juomisen takia ja sössii yritystoimintansakin? Ei kiitos. MIkä tahansa yksittäinenkin noista pudottaa äijän ulos mun listalta.
Jos miehellä on lapsia ja hän huolehtii näistä, asia ok. Mutta vain yksi pesue, ei mitään sarjanaimista ja sarjasiittämistä eri naisille, yök.
Ja tuo ulina on myös sellaisenaan riittävä syy jättää sovinisti väliin. Syyttää naisia omista vioistaan ja mokistaan, yök.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa taiteilijasielut, vähän boheemit ja ehkä jopa eksentriset miehet, tavismiehet eivät juurikaan sytytä. Viehätyn ylipäätään miehistä, joilla on seikkailijaluonne ja halu kokea, nähdä ja tuntea syvemmin. Tavallisuus tuntuu mulle oikeastaan pysähtyneeltä ja ajatus taviselämästä kuulostaa masentavalta.
T. N28
Taas näitä prinsessoja joille ei mikään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kelpaisi elämänkumppaniksi, jos on taloustilanne noin retuperällä.
Sänkyyn kelpaisi, jos on hyvännäköinen.
Moni lukija varmaan arvailee mielessään paljonko rahaa miehelle jää kuukauden menoihin (asuminen, ruoka, sähkölasku, lasten vierailut ym), kun mies maksaa elatusmaksuja ja palkasta peritään ulosottomaksua säännöllisesti. Puhumattakaan mahdollisesta perinnönjaosta, joka lienee hankalaa.
Tällä alustalla vain yksi tyyppi käyttää sanaa "supliikki" ja sä oot ällöttävä. Listaat niitä laatikkoleuka-lihakset-penis-lompakko-supliikkijuttujasi jostai pelimiesten paskasta monisteesta. Ai juu, sun suosikkisanoja ovat myös naamakomea ja täydellinen hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tavallinen mies ja on lasten määrän puolesta kelvannut oikein hyvin naisille. Kannattais nyt panostaa isyyteen tuossa elämänvaiheessa.
MIllä eväillä tuollainen narsistinen luuseri mihinkään muuhun panostaa paitsi marisemiseen baarissa?
Minusta sinkkumies jolla on lapsia kahden eri naisen kanssa ja ulosottovelkaa hautaan asti ei ole tavismies. Ja joo ei todellakaan kelpaisi.
No en kyllä halua häntä, mutta tuskin hänkään minua huolisi, kun olen yksinhuoltaja. Kun hän kuitenkin todistettavasti on ollut yhdessä useamman naisen kanssa, niin tulee mieleen, että hän ei enää vanhennuttuaan osaa asettaa tavoitteita realistisesti ja voi kuvitella, että nuoret ja timmit naiset, joilla on valinnanvaraa, kuuluisi pitää häntä viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo kelvannut naiselle jos lapsiakin on. Eli tavis mies kelpaa naisille.
On eri kelvata kun kerran eronnut kahden lapsen isä ja yrittäjä, kuin 2 kertaa eronnut, 4 lapsen isä ja ulosotossa
Kelpaisikohan tälle miehelle 4 lapsen yh-äiti, joka on ulosotossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N28
Taas näitä prinsessoja joille ei mikään kelpaa.
Sinä et kelpaa = mikään ei kelpaa
Oliko mies siis tutustunut useisiin naisiin ja huomannut, että kaikkien kanssa oli molemminpuolista kemiaa ja silti oli aihetta olettaa, että tavallisuutensa takia ei kelvannut näistä kaikista naisista kenellekään (eikä esim saman aaltopituuden puutteen takia?)?