Sinä joka kyttäät toisten työaikoja,
niin ei ole sun asiasi huolehtia miten joku käy töissä. Se että välillä tulee vähän myöhässä ei kuulu sulle.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähän kuuluu, kun minä sen palkan maksan..
Eli sinulle tärkeintä on läsnäolo, ei työn tulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokseenkin näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On töitä, joissaläsnäolo on osa tulosta. Lähes kaikki palvelu- hoito- ja tehdastuotantoalat on tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat. Sovitulla palkalla olet sitoutunut olemaan työpaikalla tiettyyn aikaan, ja myös suorittamaan työtehtäväsi. Ei ole valinta. Jos tämä ei käy, niin ovi käy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku toinen tekee jos toinen ei tee.
Joka päivä 15minuuttia tekee aika paljon kuukaudessa: Palkkaa ei mistään!
Jos liike aukeaa klo10 ja sinun pitäisi olla siellä palvelemassa maksavia asiakkaita, ei ole ihan sama tuletko 5 tai 10 yli ...joka päivä tai pahimmillaan 1 myöhässä niin että asiakkaat joutuu odottamaan sinua. Onneksi tulee uusi potkulaki.
Ei kuulukaan. Se kuuluu esihenkilölle. Aina.
Entäs jos me kaikki työntekijät toisimme noin? Onko myös niin, että sinun työpäiväsi saa olla vähän leppoisampi, mukavampi ja vähemmän tuotteliaampi kuin toisten ja senkin pitää olla kaikille ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos me kaikki työntekijät toisimme noin? Onko myös niin, että sinun työpäiväsi saa olla vähän leppoisampi, mukavampi ja vähemmän tuotteliaampi kuin toisten ja senkin pitää olla kaikille ihan ok?
Aina joku toinen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku toinen tekee.
Sunko mielestä sä voit tehdä paljon vähemmän ja ottaa rennosti kun toiset tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tehtaan liukuhihna voi muutaman minuutin olla seis.
Eikä se haittaa jos se tulipalo muutaman minuutin ehtii palaa tai se sydänpotilas odottaa hetken sitä ambulanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työaikalaki velvoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina joku toinen tekee.
Sunko mielestä sä voit tehdä paljon vähemmän ja ottaa rennosti kun toiset tekee?
Mä kerron miten työt tehdään ja muut tekee.
Eihän se minulle kuulu jos vähän myöhästyy. Voin ihan itse tehdä kaiken keittää kahvit, paistaa pullat ja suolaiset, viedä kyltit ulos, aukaista kahvilan, palvella asiakkaita jne. Ai niin kyllä se minulle kuuluu ja näkyy.
Jos joku joutuu tekemään hommiasi ja venyttämään omaa palkatonta työaikaansa pidemmäksi, siksi että sinä luistat työajasta... niin kyllä se todellakin kiinnostaa.
Meillä oli sellainen kyttääjä pomona. Lopulta sai itse äkkilähdöt koska oli kutemassa naispuolisen alaisensa kanssa ylityötuntien juostessa.