Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rikoksia olet tehnyt tällä viikolla ?

Vierailija
29.06.2025 |

Kerro ?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella eri aineella on suorittanut huumausaineiden käyttörikoksen. Tänään aion tehdä vielä yhden käyttörikoksen.

Vierailija
42/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteetti varkaus ja punaisia päin kävely. Hiljainen viikko, vieläköhän ehtis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt henkistä väkivaltaa komentamalla lasta ja sanomalla vaimolle vastaan.

Vierailija
44/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaupasta olutta humaltuneena. Tosin en tiedä kumpi rikkoi lakia, minä joka ostin vai kassa joka myi. Uhriton rikos joka tapauksessa.

Ei taida olla rikettä vakavampi tuo, ja kassan piikkiin se menee. Ostaminen ei ole kiellettyä, myynti on. 

Vierailija
45/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta on näemmä unohtunut tai ei ole alun alkaenkaan ollut tiedossa että rikoksia ovat vain rikoslaissa määritellyt teot. Muut ovat rikkeitä tai rikkomuksia. 

Vierailija
46/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Paitsi perjantaina ajoin fillarilla parin napanderin jälkeen. Ja eilen suunnittelin nikotiinipussien salakuljetusta itselleni. Onko suunnittelu rikos?

Vierailija
47/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksuttanut koiria vapaana metsässä. Tämän rikoksen teen joka viikko. 

Koiranomistajat on alinta kastia. Koirasi on tietenki "ihan kiltti" 😂😂😂

Vierailija
48/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävellyt päin punaista.

No viimeksi toissapäivänä ylitin suojatien ja huomasin siinä valot vasta, kun kävelin päin punaisia. Mutta olen monesti ylittänyt sen saman suojatien ja olin, että mitä vitt, onko tässä valotkin. 

Vierailija
49/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Paitsi perjantaina ajoin fillarilla parin napanderin jälkeen. Ja eilen suunnittelin nikotiinipussien salakuljetusta itselleni. Onko suunnittelu rikos?

Mites tää nyt oli, oonko väärässä jos sanon että voi olla? 🤔 Siispä sanon että voi olla :D 

Vierailija
50/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlistanut seksuaalivähemmistöjä enkä ole kannatellut heitä jalustalla. Enkä ole totellut jokaisen naisen käskytystä että naisen etu maksimoituisi

Vierailija
51/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut jalkakäytävällä fillarilla. Kokonaiset 15 m. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi