Mitä rikoksia olet tehnyt tällä viikolla ?
Kommentit (51)
Identiteetti varkaus ja punaisia päin kävely. Hiljainen viikko, vieläköhän ehtis?
Olen tehnyt henkistä väkivaltaa komentamalla lasta ja sanomalla vaimolle vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaupasta olutta humaltuneena. Tosin en tiedä kumpi rikkoi lakia, minä joka ostin vai kassa joka myi. Uhriton rikos joka tapauksessa.
Ei taida olla rikettä vakavampi tuo, ja kassan piikkiin se menee. Ostaminen ei ole kiellettyä, myynti on.
Monelta on näemmä unohtunut tai ei ole alun alkaenkaan ollut tiedossa että rikoksia ovat vain rikoslaissa määritellyt teot. Muut ovat rikkeitä tai rikkomuksia.
En mitään. Paitsi perjantaina ajoin fillarilla parin napanderin jälkeen. Ja eilen suunnittelin nikotiinipussien salakuljetusta itselleni. Onko suunnittelu rikos?
Vierailija kirjoitti:
Juoksuttanut koiria vapaana metsässä. Tämän rikoksen teen joka viikko.
Koiranomistajat on alinta kastia. Koirasi on tietenki "ihan kiltti" 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kävellyt päin punaista.
No viimeksi toissapäivänä ylitin suojatien ja huomasin siinä valot vasta, kun kävelin päin punaisia. Mutta olen monesti ylittänyt sen saman suojatien ja olin, että mitä vitt, onko tässä valotkin.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Paitsi perjantaina ajoin fillarilla parin napanderin jälkeen. Ja eilen suunnittelin nikotiinipussien salakuljetusta itselleni. Onko suunnittelu rikos?
Mites tää nyt oli, oonko väärässä jos sanon että voi olla? 🤔 Siispä sanon että voi olla :D
En juhlistanut seksuaalivähemmistöjä enkä ole kannatellut heitä jalustalla. Enkä ole totellut jokaisen naisen käskytystä että naisen etu maksimoituisi
Ajanut jalkakäytävällä fillarilla. Kokonaiset 15 m.
Kolmella eri aineella on suorittanut huumausaineiden käyttörikoksen. Tänään aion tehdä vielä yhden käyttörikoksen.