Mitä rikoksia olet tehnyt tällä viikolla ?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ajoin autoa ilman silmälaseja vaikka niistä on erikseen merkintä ajokortissa.
Niin ei saa tehdä.
Laitoin silmätippoja tapailunaisen drinkkiin ja sekstailtiin sitten kun hän oli aivan tillintallin.
Jos vihervassufasisteilta kysytään niin teen rikoksen joka päivä olemalla valkoinen hetero.
Ajoin pyörällä punaisia päin ja ajoin pyörällä alkoholin vaikutuksen alaisena
Hetkellisesti ohitustilanteessa ajanut rikosrajan ylittävää ylinopeutta.
Minä saada ahdistus. Onneksi saada tyhjentyminen. Ei olla rikos. Helpottaa. Hätätila. Kaksi tyttöä. Helpotti. Nyt minä olla rikollinen. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin silmätippoja tapailunaisen drinkkiin ja sekstailtiin sitten kun hän oli aivan tillintallin.
Ainoa rikos tässä on, että sekoitit silmätipat tyrmäystippoihin, mutta hyvä jos niilläkin onnistuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei saa tehdä.
Saa, jos on kova jätkä. Muuten ei.
Kävelin päin punaisia, ajoin päihtyneenä pyörällä, streamasin fudista. Valehtelin tutulle - anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa rikos tässä on, että sekoitit silmätipat tyrmäystippoihin, mutta hyvä jos niilläkin onnistuit.
Eikös tuo ole yleinen fakta, että silmätipoilla on sama efekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ja opi. Silmätippoja käytetään tyrmäystippoina.
https://kotiliesi.fi/hyvinvointi/silmatipat-tyrmaystippoina-oireet/
Vierailija kirjoitti:
Juonut kahvia enemmän kuin laki sallii.
Yäk. Katsoppa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap itse ensin.
Häivy sinä ikuinen inttäjä. Aloituksessa ei tarvitse ensimmäisenä jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmätipat ovat tyrmäystippoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ja opi. Silmätippoja käytetään tyrmäystippoina.
https://kotiliesi.fi/hyvinvointi/silmatipat-tyrmaystippoina-oireet/
Kappas, täytyy näköjään päivittää näitä kotitarveraiskaajan tietojani, olen selvästi jäänyt ajastani jälkeen.
Pahoittelut raiskaajatoverille turhista moitteista!
Ostin kaupasta olutta humaltuneena. Tosin en tiedä kumpi rikkoi lakia, minä joka ostin vai kassa joka myi. Uhriton rikos joka tapauksessa.