Miten Pride-väki suhtautuisi vl-tarra-aktivisteihin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei saa vastustaa kukaan kunnkaikkien pitää vain tukea meitä mutta me saamme vastustaa vaikka väkivalloin kaikkia jotka ei vain hyväksy ja palvele meitä. Me olemme vaan niin paljon parempien ihmisiä kuin kaikki te paskiaist jotka ei meidän elämäntapaa ja ideologiaa kannata. Teidän täytyy kannatella meitä jalustalla kun me olemme parempia ja arvokkaampia kuin te eli me olemme teidän hallitsioita ja teillä ei ole mitään muuta oikeutta kun tehdä niin kuin me hallitsijat käsketään!!! Kuoleman tuomio kaikille jotka ei alistu meidän tahtoon!!!
T. Persuhihheli
Ilmiannettu! Älä käytä p-sanaa, äläkä oleta poliittista suuntautumistani! Uhkasit minun turvallista tilaani, ja nyt sinut canceloidaan!
T. Uhriutuva vihervassurassu
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvillä mielin heittää kusta pullollisen!
Tuo on pahoinpitely ja siitä pääset koppiin. Äärioikeiston tyyppejä on viety pahnoille Priden häiriköinnistä. Näitä puolueen kantavia voimia, joilla on useita puukotustuomioita. Taitaa olla parhaillaan Niuvanniemessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengiltä kaikki jotka ei meidän tapaa toimia hyväksy!!!! Pitäisi heteroidenkin ymmärtää että nykypäivänä seksuaalivähemmistöön kuuluvat on parempia ja arvokkaampia ihmisiä kuin heterot.
Demokratia pitää romuttaa kun enemmistö ei koskaan suostu toimimaan vähemmistön ehdoilla vähemmistöjä varten mikä on ainoa tavoite mihin kaikkien pitää sitoutua vaikka pakolla ja väkivallalla!!!
Persuturvelo hiljaa, sinulta ei kysytty.
Minä en niitä paskiaisia äänestä kun ne ei meidän elämäntapaa hyväksy!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei saa vastustaa kukaan kunnkaikkien pitää vain tukea meitä mutta me saamme vastustaa vaikka väkivalloin kaikkia jotka ei vain hyväksy ja palvele meitä. Me olemme vaan niin paljon parempien ihmisiä kuin kaikki te paskiaist jotka ei meidän elämäntapaa ja ideologiaa kannata. Teidän täytyy kannatella meitä jalustalla kun me olemme parempia ja arvokkaampia kuin te eli me olemme teidän hallitsioita ja teillä ei ole mitään muuta oikeutta kun tehdä niin kuin me hallitsijat käsketään!!! Kuoleman tuomio kaikille jotka ei alistu meidän tahtoon!!!
T. Persuhihheli
Ilmiannettu! Älä käytä p-sanaa, äläkä oleta poliittista suuntautumistani! Uhkasit minun turvallista tilaani, ja nyt sinut canceloidaan!
T. Uhriutuva vihervassurassu
Yritä perspaska vaikka kylmällä vedellä rauhoittaa itsesi, vaikka homoista kiihotutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Persuhihheli
Minä en todellakaan hyväksy niitä paskiaisia!!!! Äänestän vasemmistoliittoa joka on ainoa oikea puolue suomessa joka ei ole koskaan aiheuttanut mitään pahaa tai väärää!!!
Lopeta, Huoris, tai kudon sulle pitkät villasukat ja vielä eturauhaslämmittimenkin.
Äitis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengiltä kaikki jotka ei meidän tapaa toimia hyväksy!!!! Pitäisi heteroidenkin ymmärtää että nykypäivänä seksuaalivähemmistöön kuuluvat on parempia ja arvokkaampia ihmisiä kuin heterot.
Demokratia pitää romuttaa kun enemmistö ei koskaan suostu toimimaan vähemmistön ehdoilla vähemmistöjä varten mikä on ainoa tavoite mihin kaikkien pitää sitoutua vaikka pakolla ja väkivallalla!!!
Persuturvelo hiljaa, sinulta ei kysytty.
Minä en niitä paskiaisia äänestä kun ne ei meidän elämäntapaa hyväksy!!!
Sä oot nolo, persu. Yhtä huono vassarina kuin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Persuhihheli
T. Uhriutuva viherva
Älä käytä p-sanaa! Fasisti, rasisti, äärioikeistolainen hullu, nyt saat meidät suvatsevat kimppuusi!
Mun päälle ei ole ikinä homot sylkeneet tai muuten kiusanneet, mutta vl-uskoiset on. Olen kotoisin paikkakunnalta, jonka kylänraitti oli varsinkin mun nuoruudessani todella hiljainen suviseurojen aikaan, joten olin vähemmistö tavan ev.lut. -perheen lapsena. Sen sain tuntea nahoissani, ihan konkreettisesti...
Huoris on taas niin syvällä natsiharhoissaan että pitäis saada sen korkki kiinni ja ukko hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Persuhihheli
Ilmiannettu! Älä käytä p-sanaa, äläkä oleta poliittista suuntautumistani! Uhkasit minun turvallista tilaani, ja nyt sinu
Persutrolli paskoi housuunsa. Mitäpä ei valkoinen lihansyöjähetero tekisi pelastaakseen kasvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Persuhihheli
Minä en todellakaan hyväksy niitä paskiaisia!!!! Äänestän vasemmistoliittoa joka on ainoa oikea puolue suomessa joka ei ole koskaan aiheuttanut mitään pahaa tai väärää
Tuommoinen paskiainen pitää tappaa!!! Tervetuloa nykyaikaan missä nsinä olet vain arvoton paskiainen jonka ainoa tehtävä on palvella meitä parempia ihmisiä!!! Sen takia sinä joudut menemään huomenna töihin tienaamaan verovaroja ja minä saan jäädä nukkumaan krapulaa pois kun sinun työn tuloksella minä elän 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mun päälle ei ole ikinä homot sylkeneet tai muuten kiusanneet, mutta vl-uskoiset on. Olen kotoisin paikkakunnalta, jonka kylänraitti oli varsinkin mun nuoruudessani todella hiljainen suviseurojen aikaan, joten olin vähemmistö tavan ev.lut. -perheen lapsena. Sen sain tuntea nahoissani, ihan konkreettisesti...
Kerran elämässä mulkaistu tai sanottu jotain, niin uhriudutaan ja muistetaan aina mainita miten on kiusattu. Miten hirveää oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Persuhihheli
Minä en todellakaan hyväksy niitä paskiaisia!!!! Äänestän vasemmistoliittoa joka on ainoa oikea puolue suomessa joka ei ole koskaan aiheuttanut mitään pahaa tai väärää
SInä olet peruspelle joka vihaa homoja ja sillä sipuli. Sen näkee sun joka kommentin ip"stä, että teeskentelet yhtä sun toista koska ET TIEDÄ, MIKÄ OLET. Eli sun itsetunto puuttuu.
Yrität uhota koska pelkäät. Raukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran elämässä mulkaistu tai sanottu jotain, niin uhriudutaan ja muistetaan aina mainita miten on kiusattu. Miten hirveää oli.
Missäs mä sanoin että kerran? Meillä oli useamman kerran postilaatikkokin räkäsyljessä, penskat lällätti että ettepä pääse taivaaseen, muistettiin mainita miten meidän taloa oli rakennettu sunnuntaina. Ja samat kokemukset jakaa oikeastaan kaikki mun koulukaverit. Ei tietenkään ole pakko uskoa. Johtui siitä, että olivat enemmistö ja oli täten varaa kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Persuhihheli
Minä en todellakaan hyväksy niitä paskiaisia!!!! Äänestän vasemmistoliittoa joka on ainoa oikea puolue suomessa joka ei o
Aivan tyypillinen vihervassurassu. Toisten lompakoilla, ja aina vaan ulisee lisää. Ei jatku enää kauaa tämä show. Rahan lypsäminen ja vähemmistövonkuna lopetetaan, nämä toimenpiteet ovat jo käynnissä.
Useimmat ellei kaikki prideläiset kyllä tukee turvaseksiä, suunniteltua vanhemmuutta, itsemääräämisoikeutta omasta kehosta ja vähemmistöjen tuomitsemattomuutta. Lehtikuvassa oli niitä suviseurojen tarroja ja niissä oli pelkästään asiallisia huomioita kuten että pillereillä päätät oman lapsilukusi, oma keho oma lupa jne.
Hyvä tempaus mielestäni. Kohdeyleisön huomioon ottaen saattaa mennä vain kuuroille korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen paskiainen pitää tappaa!!! Tervetuloa nykyaikaan missä nsinä olet vain arvoton paskiainen jonka ainoa tehtävä on palvella meitä parempia ihmisiä!!! Sen takia sinä joudut menemään huomenna töihin tienaamaan verovaroja ja minä saan jäädä nukkumaan krapulaa pois kun sinun työn tuloksella minä elän 😂😂😂😂
Huoris riitelee itsensä kanssa. Et tietenkään mene töihin, mt-elättipersu, etkä ole mennyt koskaan, kun sekosit jo teininä.
Työkyvyttömyyseläkepäivä on tiistaina.
Varmaan aika kevyttä kamaa jotkut tarrat kun vertaa siihen, miten moni on koko elämänsä saanut kuulla joutuvansa helvettiin asiasta jolle ei mitään voi, jopa omat läheiset saattaneet hylätä. Ettei joku tarra paljoa haittaa.
t. uskis hetero
Villasukka, villasukka, villasukka ja pieni muna.
Villasukka, villasukka, villasukka ja pieni muna.
Villasukka, vilkasukka, villadukka ja pieni muna.
(Huoriksenkarkotusloitsu)
Minä en todellakaan hyväksy niitä paskiaisia!!!! Äänestän vasemmistoliittoa joka on ainoa oikea puolue suomessa joka ei ole koskaan aiheuttanut mitään pahaa tai väärää!!!