Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 5-kymppiset, mitä uskallatte enää tehdä?

Vierailija
29.06.2025 |

Miten joku matkustelu, miten uskallatte enää tuon ikäisinä matkustaa, kun on suurempi riski että teille tapahtuu jotain. Sairauskohtaus ym.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuuskymppinen on paremmassa fyysisessä kondiksessa ja hoikempi kuin "pullamössösukupolvilaiset". Itsekin, ja matkustan turvallisin mielin, ajan autoa, moottoripyöräilen... 

Vierailija
42/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sitten pelätä varmuuden vuoksi vähän kaikkea ja jättää elämä elämättä. Jos kuolee johonkin reissuun niin sitten kuolee. Kotiin on moni kuollut myös. Olen 60v ja lähdössä Rodokselle elokuussa. 

Mukavaa lomaa sulle +40 asteen helteisiin.

Kiitos. Olen ollut ennenkin...+40 asteen helteissä. Rodos on saari johon tuulee joka suunnasta, joten helle sillä ei tunnu samalta kuin esim. täällä. Olo siellä on huomattavasti parempaa kuin Suomen "helteissä".

Ja aina pääsee hellettä pakoon ilmastoituun tilaan tai vaikka mereen lillumaan.  -toinen kuuskymppinen Rodoksenkävijä ;-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa ulkomaan matkalla sattui pieni tapaturma, vielä tänäänkin sain siihen hoitoa. Huomenna lähden viikonloppumatkalle, sitten mökille (yksin) ja elokuussa taas ulkomaille. Haluan elää täysipainoista elämää nämä loppukilometrit. N76

Vierailija
44/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Ei viiskymppinen ole mikään hauras 80-vuotias. Ihan normaalisti käyn työmatkoilla, hyppään laskuvarjolla ja juoksen maratoneja.

Sama paitsi en hyppää laskuvarjolla. 

Vierailija
45/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ollaan oltu matkalla jo kolmisen kuukautta ja seikkailtu, ei kotomaassa.

Yhteiskunta käöntänyt selkänsä ja mihinkään työhön tai edes haastatteluun ei pääse.

Ei surkutella sitä, vaan otetaan elämä vastaan nauttien.

Hieno!

Vierailija
46/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan bussipysäkillä ja talvella kävelen joskus ladulla ;)

Vierailija
47/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan aivan hyvin mennä kauppaan ilman meikkiä kuten muutkin miehet.

Vierailija
48/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 ja elän täyttä elämää. Oikeastaan elän kuin viimeistä päivää, sillä koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen.

Matkustelen paljon, teemme kotona remppaa, käymme ulkona kahvilla ja syömässä, kioskilla jäätelöllä ja seksiäkin harrastamme paljon enemmän kuin koskaan mieheni kanssa jopa luonnon helmassa.

Olisipa elämä ollut aina näin hyvää ja ihanaa. Olen kuitenkin onnellinen ja etuoikeutettu, että olen saanut elää terveenä näin vanhaksi.

Vierailija
49/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bordellikäyntejäni ulkomailla on ollut pakko vähentää. En jaksa enää koska eivät päästä lähtemään. Tosin henkilökunnat maksavat hyvin hyvästä työstäni koska joutuvat työssään tuhertamaan ns. pippelipokien kanssa. Ikää saatuani en jaksa enää useampaa vuorokautta ja lomaillakin pitäisi ehtiä. Käydä edes lomakohteen kirkossa.

Vierailija
50/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 50v ja mun eläkeikä on vasta 18 vuoden päästä, joten...?

Vierailija
51/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v ja olin viime vuonna gastina purjeveneessä Etelämerellä. En osannut purjehtia ennestään. Tässä iässä tiedostaa elämän rajallisuuden, jos on haaveita, ei kannata jäädä odottelemaan.

Vierailija
52/52 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hurvittelen lukuisten miesten kanssa. Ja suurin osa näistä on vieläpä nuorempia!

Villikko 54v