Hullujen päivien vihreä Ticket-asu aika hurjan värinen
Tänään näin Jumbon Stockalla Hullujen päivien ulkovaatteita... Reiman haalareita oli useampi rekillinen ja Ticketin asuja oli myös pari rekillistä. Vihreä Ticket oli aika ärtsy. Enpä itse ainakaan jaksaisi kyseistä väriä kauaa katsella... Vaaleanpunainen oli puolestaan todella vaalea...
Muuten olikin aika paljon tavaraa jo keltaisen muovin peitossa piilossa ;-).
Kommentit (22)
Oikeasti en ole (kai) ostamassa, kun tarvista ei ole ja varmaan kootkin on loppu, mutta kunhan kyselen... (ehkä voisin illalla käydä tsekkaamassa tilanteen jos setti on se fleesesisustainen).
Olisiko kellään vihreänä tuota pukua epäsopivana kokoa 86? Harmittaa kun jäi saamatta ja ostaisin mielellään.
Väri on kaunis. Takissa on irrotettava fleecevuori, materiaaliltaan on muuten samanlainen kuin viime vuoden Light rain set. Ostin koon 92 odottamaan loppu kesää/syksyä, kun vielä mahtuu tuo 86 cm light rain set päälle.
tuosta vihreästä. ostin pojallemme sekä 98 cm että 104 cm. kun harvoin on iloisia värejä pojille. laadukkaalta vaikuttavat.
Olin aamulla ennen klo 9 Tapiolassa ja tuolloin 92cm oli loppu. Neuvoin juuri tuota 92cm kokoa 2-vuotiaalleen etsinyttä ottamaan 86cm puvun ja palauttamaan sen, jos ei oliskaan sopiva. Ko nainen epäili myyjälle oliko kokoa ollutkaan, mutta kuulemma jo klo 8 oli ollut jonossa Ticketin ostajia. Itselle tarttuivat kuopukselle mukaan 74, 80 ja 86 cm puvut. Tungoksessa kun ei tullut mieleenkään alkaa sovittaa. Koko on todellakin reilu. 80-senttinen menee hyvinkin tuolla 74 puvulla tämän kevään. Väri on kiva, luonnossa onneksi hiukkasen vaaleampi kuin kuvassa, mutta kyllästyyköhän siihen...Pysyykö tuossa setissä kuivana? Kokemusta ei Ticketin puvuista vielä ole. Nyt pitäisi päättää pidänkö isommat puvut itsellä vai hankkiudunko niistä eroon. Puku tuntuu kyllä tosi hyvältä ja käyttökelpoiselta tuon irrotettavan fleecevuoren ansiosta:)
92 cm vihreät Ticketit oli myös Turusta loppu klo 11 ja päädyin 98 cm:iin, joka vaikuttaa tooossiiiii isolta. Voihan sen laittaa kaappiin odottamaan, mutta en haluaisi niin kauan odottaa, kun koko taitaisi vaatia.
Haluaako joku tehdä vaihtaria ja vaihtaa hankkimansa 92 cm 98 cm:iin???
Laita viesti
tulenla@luukku.com
Mutta tietenkään munkaan tarvitsemaa kokoa ei enää ollut jäljellä. elikkäs jos joku osti vääränkokoisen ja haluaisi myydä niin olisin kiitollinen. Mielellään koko saisi olla 104.
Mulla ostoilmoitus tuolla ostetaan palstalla, joten sieltä näkyy sähköpostikin:)
Kiitos tuhannesti jos tätä kautta omani saisin.
Jäi tuolta aikaisemmasta sp-osoitteeni, eli jos 86, 80, tai 92 senttisenä vihreätä haluaisi joku myydä :-) tuuliina@wippies.com
Tietääkö joku muuten, saako tuota samaa väriä normaalihinnalla jostain?
Eli jos joku teki vikaostiksen vihreästä koossa 98 cm tai 122 cm, niin voi tarjota tänne. :) Myös vaaleanpunainen käy isommasta koosta.
no_added_sugar@luukku.com
Tampereella oli myös koot loppu. Ostaisin vihreän puvun kaikki koot 80-92cm välillä käyvät!
pmr@suomi24.fi
Mieheni meinaan meni ostamaan sitä Ticketin pukua ennen työpäivän alkua ja oli paikalla jo ennen kahdeksaa. Sain siis haluamani, YHDEN kappaleen, mutta kuulemma siellä oli todellinen hamstrausmeininki menossa. Yksikin nainen oli ostanut KAHDEKSAN kappaletta noita vihreitä pukuja, kaikille serkun kummin kaimoillekin :o Joten ei tosiaan ihme, jos olivat loppu. Lisäksi kuulemma noita pieniä kokoja (92, 86) ei ollut kuin yhdet tai kahdet kappaleet tangossa..
taas silloin klo 11 aikaan oli pari 98 cm, ei yhtään 92 ja noin 6-7 kpl 86 cm jäljellä. Mielenkiiintoiset valikoimat vissiin sitten myymälöittäin.
Lähden kopaisemaan onneani ja tsekkaan, josko olisi tullut palautuksena 92 cm...
ja 3 kpl 74cm vihreää pukua. Löysinpä yhden vihreän puvun vaeltamasta ihan väärästä rekistä ja kokoa 104cm, se puku lähti mukaan =) syksyllä menee varmasti pojalla hyvin kokonsa puolesta. Tuo puku oli jonkun saman aamuinen palautus.
Tuo vihreä ei ole luonnossa noin ärtsy kuin kuvaston kuvista saattaisi päätellä.
Ostin itse 86cm vihreän puvun ja sinne jäi vielä 92cm vihreä puku, lisäksi oli vaaleanpunaista pieniä kokoja. Kannattaa varmaan käydä katselemassa, luulen että palautuksia tulee...
Mun mielestä paljon tummempi kuin nettikuvastossa, ja siinähän oli tummansininen vuori (se fleece).
Tampereella oli eilen ehkä n. 5 kpl kumpaakin väriä puolen päivän jälkeen. En katsonut kokoja ettei ala jälkeenpäin harmittamaan jos olisi ollut meidän kokoja enkä ostanut. Kun olin vakaasti päätänyt etten osta vaikka alunperin tekikin mieli...
Jätin sen kuitenkin kauppaan. Olisi aivan valtavan suuri, vaikka tyttöni pitkä onkin.
En tiedä, jaksaisiko huomenna vielä käydä katsomassa olisiko joku sattunut palauttamaan 122 tai 98 cm:ää.
Itse sain ostettua mieleisen vihreän. 86-senttistä lähdin ostamaan, totesin sen heti kättelyssä valtavaksi ja vaihdoin 80-senttiseen. Satuin onneksi näkemään kun joku sovitti juuri meidän pojan kokoiselle sitä pukua, ja päätyi 74-senttiseen, kun lapsi oli hukkua tuohon 80:een. Eli otin lopulta sen 74-senttisen ja sekin on meidän nyt n. 75 senttiselle, 11-kuiselle tosi reilu. Etenkin housut on älyttömän pitkät. Eli varmasti pärjätään tuolla tämä kevät ja syksy.
Mutta mitä materiaalia noi HP:n puvut oli? Kuravaate- vai tuulipukukangasta?