Moni 40+ nainen tuntuu katselevan vähän vanhempia miehiä parisuhteeseen ikäluokasta 55+. Kiinnostaako ne eniten?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan 35+ naisille olisi kaikkein sopivin mies ikäluokassa 58+. Hieman iäkkäämmälle miehelle olisi jo varallisuutta kertynyt sopivasti, niin hän voisi viedä morsiantaan vaikka usein hienoille matkoille. Myös kaapista löytyisi aina halutessaan uutta vaatetta ja kenkiä. Kylppärissä/kodinhoitohuoneessa kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita (Vuokkoset tms.) 😊
Myös vanha mies voi olla köyhä, naisen rahapussilla. Ja lastensa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan omasta puolesta näin 40+ naisena.
Oman ikäisillä miehillä on vielä vauva- ja perhetoiveita, mikä tuntuu itsestä käsittämättömältä. Tai sitten heillä on entisestä liitosta vielä pieniä, kouluikäisiä lapsia. Ei kiinnosta leikkiä äitipuolta eikä tämän ikäisenä alkaa perustamaan perhettä.
Mutta en todellakaan halua suurta ikäeroa, eli optimi olisi 45-50v mies, joka tietää mitä tahtoo ja osaa kohdella naisia arvokkaasti.
Eivät he sinua maalitakaan vaan meitä 25-35 vuotiaita. Rahaa tietysti eivät sijiota, pitäisi saada vaan synnytyspalvelu vuoroviikkovanhemmuudella, jos nainen on myös seksiorja niin sitten nainen saa täyden äitiyden. Aivan käsittämättömän törkeä diili, vielä karmeampi kuin pelkkä seksin vonkaaminen. Lisäksi näillä osalla on jo yksi rikottu perhe ja perillisiä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan 35+ naisille olisi kaikkein sopivin mies ikäluokassa 58+. Hieman iäkkäämmälle miehelle olisi jo varallisuutta kertynyt sopivasti, niin hän voisi viedä morsiantaan vaikka usein hienoille matkoille. Myös kaapista löytyisi aina halutessaan uutta vaatetta ja kenkiä. Kylppärissä/kodinhoitohuoneessa kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita (Vuokkoset tms.) 😊
Myös vanha mies voi olla köyhä, naisen rahapussilla. Ja lastensa.
Juu, ihan tyypillistä että mies jolla useampi perhe yrittää esim. vongata vanhemmilta lapsiltaan rahaa uusien elättämiseen. Tai sitten hyötyä siitä uudesta naisystävästä taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan naiset ovat kiihottuneet pääosin isänsä ikäisistä miehistä. Vahviten tuo näkyy parikymppisissä jotka jahtaavat 40+ miehiä.
Isänsä r4aiskaamat ehkä. Normaalit ei. Ap luottaa löytävänsä näitä ensimmäisiä.
Omanikäistensä miesten seurassa viihtymisessä ei ole mitään normaalia. Miehet ovat muutenkin lapsellisia ja oman ikäiset tuntuvat aina 20-30 vuotta lapsellisemmilta.
Soppiiko näin eläkeläästen ketjussa kyssyy jotta mikä rahkuli taikka vatkuli eläkelääsukonrahjukselle?
On olo kovin tukala
Onkos mulla nälkä vai prostaatta
Uaaaa ku se kolottaa
Päivät leikkaan kuponkeja
niillä paikkaan hanuria
tai käyn bingossa kafffeella
Oooo nukun hanurini alla
Oooo-o elän humpalla
Olen 86-vuotias hopeakettu täysruskeissa ja käyn 16-vuotiaasta. Soittakaa tsirpulat kjeh räh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olisi
Nimim. N40+
Ei, koska niillä alkaa terveys prakaa. Haluatko omaishoitajaksi? Noiden kanssa voidaan bilettää, ei muuta.
Ei niiden kanssa voi edes bilettää. Niillä ei seiso.
Mikä ei seiso?Että otahan Lyyti ja osta sauva kotiis . Jospa sinä et viehätä.
Jos ne parikymppiset jahtaa keski-ikäisiä miehiä, niin miksi ne keski-ikäiset miehet valittaa naisenpuutetta palstalla? Eikös heidän pitäisi olla tyytyväisenä panemassa niitä nuoria naisia?
Vierailija kirjoitti:
Hah! Olin 42 kun tapasin mieheni, silloin 47 v. Nyt 6 v myöhemmin olemme 48 ja 53. Jos olisin nyt 42 en tosiaan miestäni ottaisi. Ennen kaikkea hänen luonteensa on hirveä (haukkuu ja solvaa minua, on äärimmäisen itsekeskeinen), mutta myös ulkoiset seikat: hän on ylipainoinen, ei harrasta liikuntaa ja peruskävelylenkilläkin jaksaa max puoli tuntia, hyvästi esim. Kaupunki- tai sporttilomille. On uniapnea ja niin kova kuorsaus, että usein nukun eri huoneessa. Tukka harva. Viime talvi istuttiin sisällä, koska paniikkihäiriön ja huimauksen vuoksi hän ei voinut missään liikkua.
Ja mitään en hänestä hyödy: on ikäluokkaa, joka ei osallistu kotitöihin, harvemmin mitään minulle tarjoaa. Minulla on hyvin palkattu vakituinen työ. Miehellä ei ole valituisia tuloja vaan on mukamas yrittäjä, mutta mitään palkkiota hän ei siitä saa seuraavaan pariin vuoteen, jos silloinkaan. Minulla on omistusasunto, hänellä pieni vuokrakämppä. Minä en hänen kanssaan halua avoliittoon tai naimisiin, vaikka tiedän, ettei ikäiselleni naiselle ehkä enää ole kysyntää. Vaan mieluummin yksin kuin koko ajan pelkkänä antavana osapuolena.
Miksi joku 40 v sitten ottaisi häntä sen vertaakaan? Tavatessamme hän oli vielä normaalipainoinen, urheilullinen ja henkisesti tasapainoisempi. 6 vuodessa on kuitenkin tapahtunut paljon. Eli 40 v naisena pitäisin ehdot tomana rajana 3 vuotta vanhempaa. Sitä vanhempi alkaa olla ihan eri polvea, jolla on luulo, että naisen tulee kestää mieheltä mitä tahansa. Itse deittailin myös nuorempia, ja olihan heidän kanssaan paljon enemmän yhteistä myös henkisellä tasolla. Itsekin tein virheen ja kuvittelin, että vähän vanhempi mies arvostaisi enemmän. Sehän ei pitänyt paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät farmariasuja, tennistossuja ja kampaavat viimeisen hiuskiehkuran peittämään kaljun?
+ valkoinen tyköistuva t-paita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olisi
Nimim. N40+
Ei, koska niillä alkaa terveys prakaa. Haluatko omaishoitajaksi? Noiden kanssa voidaan bilettää, ei muuta.
Itselläni terveys prakasi jo 40:n jälkeen. En silti etsi omaishoitajaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Olin 42 kun tapasin mieheni, silloin 47 v. Nyt 6 v myöhemmin olemme 48 ja 53. Jos olisin nyt 42 en tosiaan miestäni ottaisi. Ennen kaikkea hänen luonteensa on hirveä (haukkuu ja solvaa minua, on äärimmäisen itsekeskeinen), mutta myös ulkoiset seikat: hän on ylipainoinen, ei harrasta liikuntaa ja peruskävelylenkilläkin jaksaa max puoli tuntia, hyvästi esim. Kaupunki- tai sporttilomille. On uniapnea ja niin kova kuorsaus, että usein nukun eri huoneessa. Tukka harva. Viime talvi istuttiin s
6 vuotta nuorempi ja niin eri sukupolvea että ei osallistu kotitöihin ja sinun ikäiset ilmeisesti osallistuu? LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olisi
Nimim. N40+
Eihän nelikymppiset biletä enää. Olen itse 40v mies ja bileet ovat jääneet taakse jo kymmenen vuotta sitten, baarireissut ei kertaakaan yli kolmikymppisenä. Mutta olen treffaillut nyt 43v naista ja tullut siihen tulokseen että vaikka hyvää ruokaakin on tarjonnut, kivaa kahviseuraa ja seksiäkin niin on hän kyllä liian vanha suhteeseen, vaikka nainen olisi kovinkin kiinnostunut. Ei nelikymppiset miehet halua yli 35 vuotiasta naista. M40
Ei ap. Tuo on vain sinun sedän toiveajattelua.
No jaa. Miehet ovat ennemminkin sellaisia, että suurin osa on yök, ja se joka tajuaa pitää suunsa kiinni, on siedettävä. Ehkäpä 50v ukot ovat vihdoin oppineet tämän taidon.