Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15 vuoden avioliitto, kolme lasta ja tunne että tässäkö tämä sitten oli

Vierailija
28.06.2025 |

Olen vähän päälle 40v, enkä edes halua enää miestäni lähelle. Eroaminen pelottaa kun pelkään lasten reaktiota ja toisaalta sitä että mies alkaa juoda vielä enemmän. Suhde on ollut tosi vaikea aikojen alusta saakka. Mies tosi keskenkasvuinen edelleen vaikka itse lähes 50v, ja yrittää kääntää suhteen ongelmat minun syyksi. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapset? Parempi kasvaa eroperheessä kuin ilmapiirissä jossa vanhemmat väkisin pysyy yhdessä lasten takia. Kyllä ne lapsetkin sen tajuaa.

Plus kännäävä (känkkäränkkä?) iskä ei ole mikään hyvä sijoitus lapsia ajatellen. Päinvastoin. Riskit poikien kasvaa samanlaisiksi viinasiepoiksi aikuisina kasvavat ja tyttärillä on kasvanut riski ottaa aviomiehekseen isänsä kaltainen kännäävä känkkäränkkä.

Mitähän kerrottavaa tällä "kännäävällä känkkäräkällä" olisi omasta puolisostaan...?

Mitä väliä? Hän on silti kännäävä känkkäränkkä ja se on hänen oma vikansa. 

Vierailija
42/43 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapset? Parempi kasvaa eroperheessä kuin ilmapiirissä jossa vanhemmat väkisin pysyy yhdessä lasten takia. Kyllä ne lapsetkin sen tajuaa.

Plus kännäävä (känkkäränkkä?) iskä ei ole mikään hyvä sijoitus lapsia ajatellen. Päinvastoin. Riskit poikien kasvaa samanlaisiksi viinasiepoiksi aikuisina kasvavat ja tyttärillä on kasvanut riski ottaa aviomiehekseen isänsä kaltainen kännäävä känkkäränkkä.

Mitähän kerrottavaa tällä "kännäävällä känkkäräkällä" olisi omasta puolisostaan...?

Mitä väliä? Hän on silti kännäävä känkkäränkkä ja se on hänen oma vikansa. 

Niinpä ja ainoa mitä kuultaisiin on toisen reaktiot kännisen mieslapsen kanssa elämisestä, jotka on kyllä täysin oikeutettuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa ap:n viestissä erityisen paljon ilmaisu "mies alkaa juoda VIELÄ ENEMMÄN". Tuohan kertoo siitä, että mies juo jo nyt liikaa eli pakotat lapsesi kasvamaan alkoholistin kanssa. 

Kyl se mies on se, joka pakottaa alkkistouhuja. Alkkis mäkeen.