Kuka katsoo yleisurheilun joukkuekilpailuja Madridista?
Kivat kisat. Näkee vähän Euroopan tasoa, vaikkei kaikissa lajeissa välttämättä ole kaikki parhaimmat paikalla.
Kommentit (59)
Minä ainakin. Suomi hetki sitten toiseksi viimeisenä vaikka Silja Kosonen tuli toiseksi ja Nooralotta 6:ksi. Ensi vuonna sitten kakkosdivarissa, ellei ainakin keihäänheittäjät pistä pakkaa uusiksi.
Vähän jämäkisat mutta kyllä näitä seuraa paremman puutteessa. Harmi että MM-kisat ovat noin myöhään eikä kesälomalla.
Katson. Yleisurheilun katselu kuuluu aina kesään, vaikka en tosiaankaan ole varsinainen penkkiurheilija.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja tuossa näkee yleisurheilun kärjen tason Euroopassa. Silja Kosonen on kärjen tasoa.
Kosonen ottaa mitalin seuraavissa Olympialaisissa. Hyvä järkevä pää hänellä hartioilla
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin. Suomi hetki sitten toiseksi viimeisenä vaikka Silja Kosonen tuli toiseksi ja Nooralotta 6:ksi. Ensi vuonna sitten kakkosdivarissa, ellei ainakin keihäänheittäjät pistä pakkaa uusiksi.
Näitä kisoja ei ole ensi vuonna ollenkaan. Vuonna 2027 seuraavan kerran.
Katson missä maassa on parhaimman näköset muikkelit. Suomessa ainakin tatuoiduimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Kiva, on välivuosi nuolla haavoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Kiva, on välivuosi nuolla haavoja :D
Joo ja jos putoaminen tapahtuu ja seuraavissa kisoissa onnistutaankin nousemaan takaisin, niin uudelleen nähdään silloin Suomi näissä ykkösdivarin kisoissa vasta vuonna 2029.
Kyllä. Kenttä täynnä komeita miehiä. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Katson missä maassa on parhaimman näköset muikkelit. Suomessa ainakin tatuoiduimmat.
Tatuoiduimmat? Taisit nähdä vilauksen Silja Kososesta... Kerrotko ne muut, jotka ovat mielestäsi ylitatuoituja. Yksi urheilija tuskin tekee Suomen "muikkeleista" kisojen tatuoiduimman joukkueen.
Katsoin, että lyhyt mies tuo Sainio ja googletin, on 172 cm. Näköjään lyhyydestä voi olla hyötyä aitajuoksussakin.
Näinköhän Senni Salminen ryssii Suomen kilpailun
Ei oo suomivosut hääppösen näkösiä
Harmi että, Venäjän mestarilliset urheilijat puuttuu näistä kilpailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoiduimmat? Taisit nähdä vilauksen Silja Kososesta... Kerrotko ne muut, jotka ovat mielestäsi ylitatuoituja. Yksi urheilija tuskin tekee Suomen "muikkeleista" kisojen tatuoiduimman joukkueen.
Onko Kososella kisojen isoin takapuoli?
Kyllä. Ja tuossa näkee yleisurheilun kärjen tason Euroopassa. Silja Kosonen on kärjen tasoa.