Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne nettideittiin kannattaa 40+ naisen tehdä ilmoitus?

Vierailija
28.06.2025 |

Olen kyllästynyt olemaan yksin. Ystäviä on paljonkin, mutta ei miestä. 

Minne laitan ilmoituksen? Ei Tinderiin. 

Saa olla mukavia, reippaita miehiä. 

Ilmiantakaa nyt itsenne. Kesäloman kunniaksi voin maksaakin jotain, vai kannattaako? 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa sanoa ystäville että hommatkaa treffit.

siksi etsin netissä. 

No eihän sitä tarvi suoraan sanoakaan. 

Vierailija
22/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo! Sain sieltä monta ilmoitusta, vaikka en ollut sinne itseäni edes ilmonnut. Olin tällöin 57v. Ihmettelin, miksi saan sieltä ilmoituksia. Kysyin tätä mieheltäni ja hän sanoi, et olen ladannut sen apin. No en ollut. Tämä on suuri mysteeri. Mieheni luuli, että haen uutta miestä. En hae. Hän oli ollut paniikista asian suhteen. Ja minä olin sit hänelle kiukkuinen, kun ei ollut ottanut asiaa kanssani puheeksi. 

Mut ilmoituksia tuli, en perehtynyt niihin tarkemmin, kun ärsytti turhat ilmot.

Jos joku kaveri on tehnyt minulle kämmin, ei kukaan ole siitä minulle kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIKTOK

Vierailija
24/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samat miehet on kaikissa sovelluksissa. Miksi Tinder ei käy? Minä löysin Facebook Datingistä, mutta se oli kyllä sovelluksena aika huono, vähän kuin halpis-versio Tinderistä.

Vierailija
25/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa mysteeri tämä Valo. 

Vierailija
26/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin en pääse kun olin joskus vuosia vuosia sitten siellä. Laittoivat bannin, olin jakanut sopimatonta sisältöä. Minä. Joku oli siis kaapannut tilini ja siksi se bannattiin. eivät suostu avaamaan uudelleen. 

ap

Vierailija
27/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin poksauttaa siiderini ja alkaa katsoa miehiä. Löytyisi vaan sivu.. 

ap

Vierailija
28/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin en pääse kun olin joskus vuosia vuosia sitten siellä. Laittoivat bannin, olin jakanut sopimatonta sisältöä. Minä. Joku oli siis kaapannut tilini ja siksi se bannattiin. eivät suostu avaamaan uudelleen. 

ap

Mulla sama. Bannit tuli ja jäi jostain syystä, en tiedä mistä. 

Vierailija
29/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla sama. Bannit tuli ja jäi jostain syystä, en tiedä mistä. 

Oletko ollut missä sivuilla sitten? 

ap

Vierailija
30/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö 55+ nuorekasta ja vireää? Tuntuuko että ne sopii parhaiten sinulle?

Vierailija
31/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Badoo nykyään toimisi? Mieheni löysin sieltä vuonna 2017. 

32/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on varmaan helevetin pätevä syy, että miksi juuri ei sitten Tinderiin. Harmi ettet avaa tätä valtionsalaisuutta meille, sillä sillä voisi olla relevanttia informaatioarvoa vastausten kannalta. Koska et kerro, niin arvaan: "niisk, ei se toimi, kokeilin jo". No voin taputtaa sinua isällisesti olkapäälle ja sanoa, että ei ne toimi tyttö kulta sitten muutkaan. Tinder on ylivoimainen markkinajohtaja ja siellä on kaikki. No nyt joku pallopää tulee kertomaan, että hän juuri ei ole. Mä voin siihenkin jo vastata valmiiksi, että niin hän ei ole siellä enää. Ruma, lihava ja tyhmä. Ei saanut seuraa Tinderistä, mutta ihan yhtä vähän sitä on tullut sen jälkeen muualtakaan.

Toki voihan olla, että jossain Badoossa on pallopäiden kokoontumisajot ja kaikki deittimaailman jämät törmäävät sitten siellä. Mutta voiko sellaista paikkaa suositella kenellekään, kenellä on itsetunnosta jäljellä jotain muutakin kuin seinään sylkäisty nuuskapallo? No ei voi ei.

Eli tässä sulle vinkki vitonen, saat sen ilmaiseksi ja pyytämättä sekä yllättäen, kuin faksi Jäätteenmäelle. Mene vain sinne Tinderiin, mutta ota itsestäsi hyvät valokuvat. Ja kun mätsi tulee, niin ala keskustelemaan sen miehen kanssa, vaikkei se nyt olekaan ulkonäöllisesti Jason Momoa ja sillä ei ole päällikkö- tai johtajatitteliä. Älä lannistu ekasta dickpicistä.

The Captain is always right - I'm the Captain

Vierailija
33/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ on jo liian vanha. 

ap

Vierailija
34/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

il Capitano kirjoitti:

No sulla on varmaan helevetin pätevä syy, että miksi juuri ei sitten Tinderiin. Harmi ettet avaa tätä valtionsalaisuutta meille, sillä sillä voisi olla relevanttia informaatioarvoa vastausten kannalta. Koska et kerro, niin arvaan: "niisk, ei se toimi, kokeilin jo". No voin taputtaa sinua isällisesti olkapäälle ja sanoa, että ei ne toimi tyttö kulta sitten muutkaan. Tinder on ylivoimainen markkinajohtaja ja siellä on kaikki. No nyt joku pallopää tulee kertomaan, että hän juuri ei ole. Mä voin siihenkin jo vastata valmiiksi, että niin hän ei ole siellä enää. Ruma, lihava ja tyhmä. Ei saanut seuraa Tinderistä, mutta ihan yhtä vähän sitä on tullut sen jälkeen muualtakaan.

Toki voihan olla, että jossain Badoossa on pallopäiden kokoontumisajot ja kaikki deittimaailman jämät törmäävät sitten siellä. Mutta voiko sellaista paikkaa suositella kenellekään, kenellä on itsetunnosta jäljellä jotain muutakin kuin seinään sylk

Kapteeni nyt ei lukenut viestiäni, että mut poistettiin sieltä. 

sellasta.

ap

Vierailija
35/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokaa urhosi S-marketista ja unohda muut tavat.

Äsken kävin kaupalla hakemassa siivousaineita ja siiderin. Ei ollut mun miestä siellä.

ap

Harmi,kävin itse päivällä ja sinua ei näkynyt.jos vaikka maanantaina.

no maanantaina olenkin jo työmatkalla, mutta jos viikon kuluttua maanantaina.

Kai siellä työmatkallakin voi kaupassa käydä? 

Oikeasti hyvä ystäväni löysi elämänsä miehen kaupan kassajonossa. Eli toimii, ainakin joillekin. 

Vierailija
36/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken kävin kaupalla hakemassa siivousaineita ja siiderin. Ei ollut mun miestä siellä.

ap

Harmi,taidat olla se Dooris reissunainen.

Vierailija
37/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oikeasti hyvä ystäväni löysi elämänsä miehen kaupan kassajonossa. Eli toimii, ainakin joillekin. 

Näin se on,arki on tässä ja nyt kaupan kassajonossa,itsepalvelukassat pilaa tämänkin "hetken" tutustua.

Vierailija
38/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Hanki prepaid R-kioskilta ja rekisteröidy sillä

Vierailija
39/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Uu ihanaa, en kyllä koskaan uskaltais flirttailla s-marketilla. 

ap

Vierailija
40/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hanki prepaid R-kioskilta ja rekisteröidy sillä

Kiitos vinkistä, tämäkö toimii? Haen heti huomenna! 

ap