Minne nettideittiin kannattaa 40+ naisen tehdä ilmoitus?
Olen kyllästynyt olemaan yksin. Ystäviä on paljonkin, mutta ei miestä.
Minne laitan ilmoituksen? Ei Tinderiin.
Saa olla mukavia, reippaita miehiä.
Ilmiantakaa nyt itsenne. Kesäloman kunniaksi voin maksaakin jotain, vai kannattaako?
Kommentit (76)
40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä. Kannattaa tähyillä virkeiden eläkeläisten piireihin.
Vierailija kirjoitti:
Interpals. Sieltä ulkomaalainen mies
Katoin, tuo kuulosti kivalta kun voi etsiä kaveriakin.
Ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se kristillinen deittiappi olikaan nimeltään? Valo?
Onkohan siellä liian herätyskristillisiä ja liian konservatiiveja miehiä. Olen aika liberaali kuitenkin.
Sama mulla, ja olen uskovainen. En haluaisi jotain naispappeuden vastustajaa, "naisella ja miehellä eri roolit"-ajattelijaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siellä liian herätyskristillisiä ja liian konservatiiveja miehiä. Olen aika liberaali kuitenkin.
Sama mulla, ja olen uskovainen. En haluaisi jotain naispappeuden vastustajaa, "naisella ja miehellä eri roolit"-ajattelijaa tms.
Kiellät siis Raamatun ja tosiasiat. Ok.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus Valosta on, ettei siellä ole sen uskovampia miehiä kuin maallisissakaan deiteissä. Eli olet onnekas , jos sieltä löydät aidosti ja oikeasti uskossa olevan miehen, jolla kristityn arvot.
Olethan hoikka ja kaunis? Siitä nimittäin lähdetään. Bare minimun.
M38
Vierailija kirjoitti:
Olethan hoikka ja kaunis? Siitä nimittäin lähdetään. Bare minimun.
M38
Olen hoikka ja monen miehen mielestä kaunis, mutta mistä tiedän olenko sinun mielestä kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu haluatko lapsia. Moni 40-50+ mies haluaa vielä lapsia, vaikka sittren IVF:llä. Käytä sellaista sovellusta jossa voi laittaa filtteriksi "En halua lapsia".
Miten määrittelet tuon monen? Omassa kaveripiirissä ei taida olla ainuttakaan tuon ikäistä miestä, joka haluaisi lisää lapsia. Kun nykyiset ovat teini-iässä tai jo aikuisia, niin miksi palata lähtöruutuun?
Vierailija kirjoitti:
40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä. Kannattaa tähyillä virkeiden eläkeläisten piireihin.
Miksi pitäisi olla tuollainen ikäero?
Naiset ovat kohdelleet miehiä niin huonosti viime vuosina, että miehet mieluummin tekevät jotain muuta kuin deittailevat naista, joka ei loppupeleissä tuo mitään positiivista miehen elämään. Kiitä siskojasi...
Voihan miestä etsiä vaikka täältä. Täälläkin M44
Yksi hyvä paikka on sokkotreffit.fiö
Palstan persutv ketjuun. Siellä voit törmätä silakkaliikkeen jäseniin, erityisesti -winner- laittaa sinne päivittäin viestejä. Siinä vasta parisuhdeainesta!