Uskovaisen ei kuulu käyttäytyä sopimattoamasti tarratoimikuntaa kohtaan. Näin on kuitenkin ehkä tapahtunut
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2c165e26-9285-4c7b-b3e5-b047f9dfad11
Jos joku jakaa tarroja niin sitä ei saa laittomasti estää.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Tarratyypit voisi pysyä poissa provosoimasta.
Mutta väkivalta ja tuollainen häirintä on väärin ketään kohtaan. Yllätyin, että ovat saaneet noin kylmää kyytiä lestadiolaisilta.
Pohjoisessa tiedetään millaisia valitettavan monet ei-kaupunkilaiset lestadiolaiset (miehet) on. Juntteja sanan pahimmassa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta väkivalta ja tuollainen häirintä on väärin ketään kohtaan. Yllätyin, että ovat saaneet noin kylmää kyytiä lestadiolaisilta.
Mua ei yllätä. Olen viidesläinen ja olisin heittänyt vaikka kylmää vettä tuollaisten kiusaajien päälle oikein mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaariväen toiminta on hengellistä väkivaltaa, lähes seksuaalista ahdistelua. Erityisesti toisten ihmisten lapsia ja nuoria kohtaan. Huolestuttavaa.
Voi sua pientä...
Olethan tietoinen suviseuroilla tapahtuvasta pedofiliasta, ja lasten hakkaamisesta?
Pedofiliaongelmaan puututtiin jo vuosia sitten ja en ole kuullut että ketään lestadiolaislasta olisi hakattu. Enkä kannustusta hakkaamiseen.
Palstapersut on ny ollu viime ajat kunnolla sekasin.
Ootteko te täällä ölisevät persut kristillisosiaaleja, juutalaisia, vai lestadiolaisia?
Vierailija kirjoitti:
Minä kuvaisin jokaisen tarran, palkkaisin siivousfirman poistamaan ne - tekisn rikosilmoituksen ilkivallasta ja laittaisin laskun Tarratoimikunnalle. Tai oikeuteen.
Ihan samalla tavalla toimintaan mm. grafitien kanssa. Tarrojen liimaaminen toisen omaisuuteen on yksikäsitteisesti laitonta, siinä missä graffaaminenkin.
Oletpa herkkänahkainen. Vai rikosilmoitus tarroista?! Salli mun nauraa. Ja naurankin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin Jehovat ahdistelee koko ajan laittamalla postilaatikkoon lappusia, joten noh miksei noikin sitten sais noita tarrojaan jaella. Niille voi tehä saman mitä minä teen Jehovien lappusille >>suoraan roskiin.
Joo näin on ihan sallittua toimia, mutta ei huudella uhkauksia Jehoville tai heitellä heitä tavaroilla. Lestadiolaiset kuvittelee olevansa muita parempia ihmisiä, mutta heti kun vähän haastetaan niin turvaudutaan väkivaltaan ja uhkaavan käytökseen. Sen siitä saa, kun uskossa keskitytään liikaa vain ulkokultaisiin asioihin eikä oikeasti työskennellä sen eteen, että oltaisiin parempia, myötätuntoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sateenkaariväki voi vaan pitää omilla arvoillaan, julistuksillaan, tarroillaan yms. omia eriseuroja tai mikä ikinä se tapahtuma olisikaan sitten nimeltään, ihan omassa rauhassaan eri paikassa kuin nuo Suviseurat? Tehköön sateenkaariväki omissa kodeissaan omilla kehoillaan ja tarroillaan ja seksielämällään mitä lystäävät, ei suurinta osaa ihan oikeasti kiinnosta heidän yksityinen seksielämänsä ja taipumuksensa yhtään, kuten ei kuulukaan.
On todella epäkunnioittavaa mennä väkisin lätkimään tarroja tapahtumaan, jossa vanhemmat nimenomaan tahtovat varjella lapsiaan vääriltä ja hämmentäviltä opetuksilta.
Jos todella tahtoo tulla kuulemaan Jumalan Sanaa, olkoon silloin tervetullut kristittyjen seuroihin, ja tulkoon myöskin vilpittömästi, ilman tarroja ja tausta-ajatuksia omien arvosaarnojen pakkosyötöstä.
Et tosiaan ymmärrä mistä on kyse.
Ihan oikeastiko joku luulee että koulua käyvät, opiskelevat, nettiä käyttävät työssäkäyvät ja lehtiä lukevat ihmiset ei tiedä millaista on ulkopuolella? Tuollaisia minun tuntemat lestadiolaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Piispa Mari Leppänen puhuu todella inhottavasti. Toivottavasti erotetaan tuommonen Raamatun sanan vastaisia puhuva piispa.
Hienosti puhui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei yllätä. Olen viidesläinen ja olisin heittänyt vaikka kylmää vettä tuollaisten kiusaajien päälle oikein mielelläni.
Miten he sinua kiusaavat?
Vierailija kirjoitti:
Minä kuvaisin jokaisen tarran, palkkaisin siivousfirman poistamaan ne - tekisn rikosilmoituksen ilkivallasta ja laittaisin laskun Tarratoimikunnalle. Tai oikeuteen.
Ihan samalla tavalla toimintaan mm. grafitien kanssa. Tarrojen liimaaminen toisen omaisuuteen on yksikäsitteisesti laitonta, siinä missä graffaaminenkin.
No sä ny varmaan tekisit kaikkee kyllä juu...
Eli voisin lätkiä suomen sisun tarroja sen takia että lasku menee niille?
Kiitos ideasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa herkkänahkainen. Vai rikosilmoitus tarroista?! Salli mun nauraa. Ja naurankin.
Sanotaan, että kylän pennut tulevat liimailemaan dorkatarrojaan sinun pihapiirisii (tai neukkukuutiosi oveen) jatkuvasti, kokiset sen olevan "ihan ok"?
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut on ny ollu viime ajat kunnolla sekasin.
Ootteko te täällä ölisevät persut kristillisosiaaleja, juutalaisia, vai lestadiolaisia?
Mene muslimeille jakelemaan tarrojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaariväen toiminta on hengellistä väkivaltaa, lähes seksuaalista ahdistelua. Erityisesti toisten ihmisten lapsia ja nuoria kohtaan. Huolestuttavaa.
Voi sua pientä...
Olethan tietoinen suviseuroilla tapahtuvasta pedofiliasta, ja lasten hakkaamisesta?
Hyi, miten yrität alistaa tuollaisella "voi pientä". Olet ajatuksiltasi yhtä väkivaltainen kuin joku pedofiili. Muutu. Olen pedofiilien ja hakkaajien ym. uhrina tasan tarkkaan tietoinen, että sekä seuraväessä että sateenkaariväessä on vakavaan väkivaltaan syyllistyneitä.
Mitä jos Pride-rekkoihin tai lippuihin liimattaisiin uskontotarroja? Varmaan itse tykkäisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin Jehovat ahdistelee koko ajan laittamalla postilaatikkoon lappusia, joten noh miksei noikin sitten sais noita tarrojaan jaella. Niille voi tehä saman mitä minä teen Jehovien lappusille >>suoraan roskiin.
Joo näin on ihan sallittua toimia, mutta ei huudella uhkauksia Jehoville tai heitellä heitä tavaroilla. Lestadiolaiset kuvittelee olevansa muita parempia ihmisiä, mutta heti kun vähän haastetaan niin turvaudutaan väkivaltaan ja uhkaavan käytökseen. Sen siitä saa, kun uskossa keskitytään liikaa vain ulkokultaisiin asioihin eikä oikeasti työskennellä sen eteen, että oltaisiin parempia, myötätuntoisia ihmisiä.
Emme kuvittele. Tuohon ongelmakäytökseenkin puututtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piispa Mari Leppänen puhuu todella inhottavasti. Toivottavasti erotetaan tuommonen Raamatun sanan vastaisia puhuva piispa.
Hienosti puhui!
Leppänen on väärä paimen. Eikä naisen edes kuuluisi olla pappi, saati piispa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sateenkaariväki voi vaan pitää omilla arvoillaan, julistuksillaan, tarroillaan yms. omia eriseuroja tai mikä ikinä se tapahtuma olisikaan sitten nimeltään, ihan omassa rauhassaan eri paikassa kuin nuo Suviseurat? Tehköön sateenkaariväki omissa kodeissaan omilla kehoillaan ja tarroillaan ja seksielämällään mitä lystäävät, ei suurinta osaa ihan oikeasti kiinnosta heidän yksityinen seksielämänsä ja taipumuksensa yhtään, kuten ei kuulukaan.
On todella epäkunnioittavaa mennä väkisin lätkimään tarroja tapahtumaan, jossa vanhemmat nimenomaan tahtovat varjella lapsiaan vääriltä ja hämmentäviltä opetuksilta.
Jos todella tahtoo tulla kuulemaan Jumalan Sanaa, olkoon silloin tervetullut kristittyjen seuroihin, ja tulkoon myöskin vilpittömästi, ilman tarroja ja tausta-ajatuksia omien arvosaarnojen pakkosyötöstä.
Et tosiaan ymmärrä mistä on kyse.
Sinä valehtelet ja vääristät. Lestadiolaisuus kaikki eivät todellakaan alista pikkutyttö jään, vaan suurin osa suojelee heitä Rakkaudella. Teet väkiväkivaltaa jakamalla väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä ny varmaan tekisit kaikkee kyllä juu...
Eli voisin lätkiä suomen sisun tarroja sen takia että lasku menee niille?
Kiitos ideasta.
Et taida olla se terävin kynä? Rikosilmoitus tehdään juuri sen tutkinnan takia. Jos joku satunnainen uuno liimailee Sisun tarroja, se syyte ei ehkä kohdistu Sisuun. Mutta kun nämä neropatit on itse julistaneet liimailemavansa tarroja ko. paikassa ko. aikaan, se on aika helppo tutkinta.
Välistä se ihmetyttää, miten osa jengistä osaa edes hengittää omatoimisesti...