Hurjat nuo Sanna Marinin yrityksen tulot! Pitäisi varmaan itekin alkaa sosialistiksi, niin rikastuisi..
https://www.talouselama.fi/uutiset/a/b8a94fa3-0c55-43e9-866d-3eeded32ed…
Ja silloin saa tienata miten paljon tahansa ja se on vaan hyvä asia.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Kova kate yrityksellä, ymmärtääköhän millaista suurimmalla osalla yrittäjistä elämä on?
Osaavalla Yrittäjällä menee aina hyvin. Perusta vaikka Uusi Amazon. Ikea. Tesla. Apple tai mitä vain. Vain taivas on rajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kiinakin on kohta maailman mahtavin ja rikkain valtio. Pistää miettimään eikö pistäkin!
Mitäs miettimistä siinä on. Näyttää vain, että vasemmistolaisuus vie lopulta voiton.
Näinhän se on. Tulevaisuus on diktatuurien, vapaat demokratia luhistuvat sisäisiin kiistoihin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kiinakin on kohta maailman mahtavin ja rikkain valtio. Pistää miettimään eikö pistäkin!
No eipä taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit vaan töihin
Olen töissä, palkka 2500€/kk. Voin vain haaveilla tuollaisista rahoista.
No sannamarin ei ole "töissä " palkollisena, vaan hänellä on yritys. Siinä sulle ensimmäinen vihje, mitä sun pitäisi tehdä toisin.
Ei ole kyse sosialistiksi ryhtymisestä, vaan menestyväksi yrittäjäksi. Pitää olla päätä. Ja unohda lomat ja vapaat ja sunnuntailisät. Vapaita pidät kun ehdit, ei sen mukaan mitä kello on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova kate yrityksellä, ymmärtääköhän millaista suurimmalla osalla yrittäjistä elämä on?
Osaavalla Yrittäjällä menee aina hyvin. Perusta vaikka Uusi Amazon. Ikea. Tesla. Apple tai mitä vain. Vain taivas on rajana.
Minulla on Tyrnävällä pieni Patalappuja myyvä yritys. Teen Patalaput itse käsityönä.
Kuukauden myynti on tuskin sataa euroa kuussa. Liiketilan vuokra 1200e kuussa. Suomessa yrittäminen ei kannata !
Vierailija kirjoitti:
Mikähän Sanna Marinista tekee näin suuren uhkan joillekin tietyille oikeistotahoille? Kyllä nämä ketjut kertovat kateuden lisäksi pelosta, siitä että Marin joskus vielä tulee ja pistää Suomen asiat kuntoon. Taitaa vain olla turha toivo. Sitä odotellessa.
Ai siis haluaa aloittaa keskustelun Suomen F-35-laivaston lainaamisesta Ukrainalle? Pitäähän siitä voida keskustella!
Ja jos lainavivulla Suomea ylläpidetään, niin mielellään takaisin. Tuo persoona nostaa enemmän ja paremmalla korolla kuin muut!
Takas vain, eka rundihan meni ihan hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit vaan töihin
Olisi varmaan kannattanut käydä peruskoulun lisäksi kouluja niin kuin vihaamasi Sanna teki. Pääsisit sinäkin ehkä säädylliseen palkkaan käsiksi.
On mulla insinöörin paperit, mutta hauku nyt vaan kun vihaa olet täynnä.
😂 Vai että insinöörin paperit. Olet sitten Suomen tyhmin insinööri tuolla palkalla.
Olen itse insinööri ja teen palkattomasti, koska on vaikea ilman kokemusta saada palkallista työtä. En häpeä itse, koska tiedän olevani älykkäämpi mitä tavallinen jantteri.
justjoo, inssithän ne täällä kirjoitteleekin
Sanna tahkoo rahaa yrittäjänä. Ei taida enää kuulua samppanjasosialistin tavoitteisiin kiristää verotusta ja lisätä yrittäjien velvoitteita kun päässyt rahan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ei kyllä ole mitenkään erityisen älykäs tai viisas ihminen. Siihen nähden tulot tuntuvat hurjilta. Miten tankero-enkulla mongerretuilla latteuksilla voi päästä tuollaisiin tuloihin?
Seksillä tehdään rahaa.
Nykyään saksilla... itse asiassa tuhotaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ei kyllä ole mitenkään erityisen älykäs tai viisas ihminen. Siihen nähden tulot tuntuvat hurjilta. Miten tankero-enkulla mongerretuilla latteuksilla voi päästä tuollaisiin tuloihin?
Yrittäjänä menestymisessä ei ole aina kyse ahkeruudesta ja älykkyydestä. Hyvä liikeidea ja olemalla oikea henkilö oikeassa paikassa oikeaan aikaan mahdollistaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit vaan töihin
Olisi varmaan kannattanut käydä peruskoulun lisäksi kouluja niin kuin vihaamasi Sanna teki. Pääsisit sinäkin ehkä säädylliseen palkkaan käsiksi.
On mulla insinöörin paperit, mutta hauku nyt vaan kun vihaa olet täynnä.
😂 Vai että insinöörin paperit. Olet sitten Suomen tyhmin insinööri tuolla palkalla.
Olen itse insinööri ja teen palkattomasti, koska on vaikea ilman kokemusta saada palkallista työtä. En häpeä itse, koska tiedän ole
Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on vaan somisteena paikassa kuin paikassa. Ei kukaan kuitenkaan kuuntele, mitä tai miten hän puhuu.
Jos ei edistäisi muiden kellokkaiden asiaa ei sitä kutsuttaisi. Odotan henkeä pidätellen kun seuraavan kerran menee rikkaiden tilaisuuteen että alkaa puhua tavallisen kansan puolesta ja moittimaan rikkaiden eli itsensäkin häikäilemätöntä ahnehtimista.
Sitä saadaan odotella maailman tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Tyrnävällä pieni Patalappuja myyvä yritys. Teen Patalaput itse käsityönä.
Kuukauden myynti on tuskin sataa euroa kuussa. Liiketilan vuokra 1200e kuussa. Suomessa yrittäminen ei kannata !
justjoo, sulla patalappukioski, miksi et myy kotoa nettisivuilla, ei ihme ettei kannata
Seksillä tehdään rahaa.
Nykyään saksilla... itse asiassa tuhotaan sitä.
nyt osuit asian ytimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannakin kuolee joskus. Ennemmin tai myöhemmin. Niinkuin meistä jokainen.
Totuudetkin tulevat ennen pitkää ilmi. Samoin aseman rikollinen hyväksikäyttö ja rahojen todellinen lähde.
Aikanaan Sannan arkkuun tulee ylimääräinen lisäpohja hänen rahojaan varten. Ei sunkaan hän niitä tänne maalliseen maailmaan jätä?
samoin kun mun sukulainen sanoi että hänen laitat arkun vuorin sitten 200 seteleistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on vaan somisteena paikassa kuin paikassa. Ei kukaan kuitenkaan kuuntele, mitä tai miten hän puhuu.
Itke persureppana lisää kun kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. Näin vain persuinho kasvaa ja kannatus tippuu lisää 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
justjoo, sulla patalappukioski, miksi et myy kotoa nettisivuilla, ei ihme ettei kannata
Koska suomessa ei yrittäminen kannata. Myyn niitä netissäkin. Kukaan ei osta johtuu tästä paskasta yrittäjävihamielisestä valtiosta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna tahkoo rahaa yrittäjänä. Ei taida enää kuulua samppanjasosialistin tavoitteisiin kiristää verotusta ja lisätä yrittäjien velvoitteita kun päässyt rahan makuun.
Silloin demaripoliitikkona hänelle oli tietysti tärkeää, että verotetaan rajusti ja että on paljon verorahoja käytössä, ja oli itsekin saamapuolella. Toisaalta nyt hypättyään politiikasta lobbariksi on tavallaan toisella puolella - tulojen ja verotuksen puolesta, vaikka tienaaminen perustuukin poliittiseen toimintaan/uraan - saamapuolella, joten tuskin haluaa vaikeutta omaa nykyistä toimintaansa.
Persujen puoluetoimistolta saat diagnoosit.