Nyt Iltalehti alkaa kertomaan totuutta sähköautojen paloriskistä
Tätä on yritetty piilotella ja vähätellä mutta pikkuhiljaa näistä oikeesti varoitellaan muuallakin kun täälä.
Kommentit (7)
Ai sitä totuutta, että sähköauton syttyminen on tilastollisesti vähintään 20 kertaa epätodennäköisempää kuin polttomoottoriauton?
Vierailija kirjoitti:
Hengenvaarallisia kapistuksia .pääsekö noista edes nopeasti ulos?
Et pääse edes sisään, kun sinulla ei tule koskaan olemaan varaa hankkia modernia autoa.
Paloriski on edelleen paljon suurempi bensa-autoissa, iigori.
Vierailija kirjoitti:
Ai sitä totuutta, että sähköauton syttyminen on tilastollisesti vähintään 20 kertaa epätodennäköisempää kuin polttomoottoriauton?
Kysy vaikka palomiehiltä niin kuulet totuuden.. niitä ovat lähes mahdotonta sammuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sitä totuutta, että sähköauton syttyminen on tilastollisesti vähintään 20 kertaa epätodennäköisempää kuin polttomoottoriauton?
Kysy vaikka palomiehiltä niin kuulet totuuden.. niitä ovat lähes mahdotonta sammuttaa
Keinot ovat jo kehittyneet. Viimeisin uutisoitu palokin saatiin palokunnan toimesta ihan hyvin sammumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hengenvaarallisia kapistuksia .pääsekö noista edes nopeasti ulos?
Kyllä, autosta pääsee ihan hyvin ulos käyttövoimasta riippumatta. Jos nyt yrität kuitenkin vihjata, että sähköautopalot ovat erityisen kuolettavia, niin sinulla on varmaan esittää faktaa kuinka suuresta ongelmasta on kyse. Montako ihmistä Suomessa on menehtynyt sähköautopaloon kun ei ole päässyt/ehtinyt palavasta autosta ulos?
Hengenvaarallisia kapistuksia .pääsekö noista edes nopeasti ulos?