Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki Pride kulkueessa 100 000 osallistujaa?

Vierailija
28.06.2025 |

"Jopa 100 000 marssii pääkaupungissa yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolesta."

https://yle.fi/a/74-20169846

Salli minun olevan vähän lähdekriittinen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011327564.html

Kommentit (439)

Vierailija
381/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset pride kulkueessa, tämä kertoi juuri kaiken tästäkin, sinne mennään vain omaa egoa pönkittämään, tätä käytetään oman julkisuus kuvan kiillottamiseen, postataan someen kävin muuten tuolla ja ollaan niin " hyviä" ihmisiä.Ei kiinnosta paskan vertaa mutta käydään siellä oman hyödyn takia, tämä on fakta.

Vierailija
382/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen on ainoa oikea tapa ja on olemassa vain kaksi sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100000 sotkevaa aivopestyä idioottia liikkeellä. Ei sen vertaa aivotoimintaa että olisivat jälkensä siivonneet. Minä minä minä.

Vierailija
384/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100000 sotkevaa aivopestyä idioottia liikkeellä. Ei sen vertaa aivotoimintaa että olisivat jälkensä siivonneet. Minä minä minä.

Ehkä alkuperäinen arvio osallistujista on lähempänä. Kymmeniä tuhansia = 20 000-

Vierailija
385/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alkuperäinen arvio osallistujista on lähempänä. Kymmeniä tuhansia = 20 000-

Korkeintaan.

Vierailija
386/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla Porissa Kaj'n konsertissakin oli paljon enemmän. Riippuu laskijasta, Yle vetää aina kotiinpäin tuhansilla.

Vierailija
387/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikolla Porissa Kaj'n konsertissakin oli paljon enemmän. Riippuu laskijasta, Yle vetää aina kotiinpäin tuhansilla.

Yle on täysin epäluotettava korruptoitunut iso mätäpaise.

Vierailija
388/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkikset pride kulkueessa, tämä kertoi juuri kaiken tästäkin, sinne mennään vain omaa egoa pönkittämään, tätä käytetään oman julkisuus kuvan kiillottamiseen, postataan someen kävin muuten tuolla ja ollaan niin " hyviä" ihmisiä.Ei kiinnosta paskan vertaa mutta käydään siellä oman hyödyn takia, tämä on fakta.

Eli jos julkkis käy yhtään missään kyse on egon pönkityksestä? Julkkisten pitäisi viettää kaikki vapaa-aikansa istuen kotona seuraavaa työkeikkaansa odottamassa?

Vierailija
389/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä loppui? Joko liput laskettiin? Minulla ei ole mitään tasa-arvoa vastaan, mutta pakkopridetys oksettaa.

Pakkopridetys? Raahasiko joku sinut väkisin Kaivariin Prideä juhlistamaan?

Vierailija
390/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisekavilla on pakonomainen kiima itsetyydyttää pakkomiellettään joka mediassa joka päivä. 

Myös viholliskuva eli normaali heterotavis perhehaaveineen loataan yhtä järkähtämättömästi päivittäin esittämällä kaikki perhe-elämään ja pitkään parisuhteeseen liittyvä vastenmielisenä valheena. Onhan toki niin paljon vaivattomampaa pitää "hauskaa" vaihtuvien kumppaneiden kanssa joilta voi kuitenkin vaatia täydellistä lojaaliutta itse valitun perhe-konseptin mukaisesti.

Miksi ihmeessä kaikki eivät jo säntää tähän mukaan kilpaa? Pitäisikö häpäisyä, leimaamista ja vääristelyä vielä pikkuisen raaistaa?

Vierailija
391/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen friikkisirkus. :D 

Katsoin Areenasta ja sen jälkeen alkoi YLE1 pellehyppykilpailu. Ei mitään eroa. :) 

Vierailija
392/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos julkkis käy yhtään missään kyse on egon pönkityksestä? Julkkisten pitäisi viettää kaikki vapaa-aikansa istuen kotona seuraavaa työkeikkaansa odottamassa?

Tyhmänä et ymmärtänyt tätäkään simppeliä asiaa, julkkis hakee vain omaa hyötyä tästä, sama kun moni haluaa nyt hyötyä tämän KAJ: n avulla, ahneus vallitsee, yritykset pyrkii saamaan kaiken irti omaksi edukseen eli ajatellaan todellisuudessa vain itseään, omaa etua.

Vierailija
393/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin osasiko tässä nyt kukaan kertoa, että mitä ovat ne seksuaalivähemmistöiltä puuttuvat oikeudet, joiden puolesta Pride-konklaavin on taisteltava?

Suomessa vai globaalisti? Suomen Pride sekä juhlistaa kotimaassa tehtyjä saavutuksia tasa-arvon saralla että ilmaisee tukea muiden maiden vähemmistöille. Ja varmaan Priden julkisuus ja suosio myös rohkaisee niitä (varsinkin nuoria) suomalaisia jotka kokevat omissa yhteisöissään tarvetta olla kaapissa.

Millä tavoin Pride huomioi muslimihomot ja trans'ut Suomessa ja muissa maissa? Mitä Palestiinan lipun heiluttaminen viestii muslimikulttuurien homoille?

Oletettavasti Pride kertoo suomalaisille muslimeille että iso osa suomalaisista tukee seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Ja ehkä suuret Pri

Palestiinan tukeminen seksuaalivähemmistön juhlissa on mautonta. Siellä homot hirtetään tai tuomitaan vuosiksi vankeuteen. Siinä vieressä oleva Israel on näyttänyt vuosia esimerkkiä omalla Pridellään, mutta ei vaan mene paleille tajuntaan, saati muillekaan muslimikansoille/valtioille. 

Vierailija
394/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin osasiko tässä nyt kukaan kertoa, että mitä ovat ne seksuaalivähemmistöiltä puuttuvat oikeudet, joiden puolesta Pride-konklaavin on taisteltava?

Suomessa vai globaalisti? Suomen Pride sekä juhlistaa kotimaassa tehtyjä saavutuksia tasa-arvon saralla että ilmaisee tukea muiden maiden vähemmistöille. Ja varmaan Priden julkisuus ja suosio myös rohkaisee niitä (varsinkin nuoria) suomalaisia jotka kokevat omissa yhteisöissään tarvetta olla kaapissa.

Millä tavoin Pride huomioi muslimihomot ja trans'ut Suomessa ja muissa maissa? Mitä Palestiinan lipun heiluttaminen viestii muslimikulttuurien homoille?

Oletettavasti Pride kertoo suomalaisille muslimeille että iso osa suomalaisista tukee sek

ja mitähän mieltä hamas on palestiina-lipuista homomarsseilla, kannattaa käydä kysymässä😂 

Vierailija
395/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos kaikki hetetot lähtisivät marssille?

Niin mitä sitten? Siitä vaan.

Ihan kuin nämä konservatiivit luulisivat, että muut vastustaisivat heteroiden marssia 😁

Pointti on juuri se, että kaikilla on oikeus olla oma itsensä, vähemmistöillä ja enemmistöllä.

Noh naiivilla ihmisellä on naiivit ajatukset.

Heterokulkue vaatisi todella mittavaa poliisien suojelua äärivasemmiston hyökkäykseltä kuten myös soihtukulkue tarvitsi.

Joku vuosi sitten oli heteromarssi. Osallistujia...oisko ollu sata. 

Suurin osa Prideen osallistujista on heteroita. 

Vierailija
396/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos kaikki hetetot lähtisivät marssille?

Niin mitä sitten? Siitä vaan.

Ihan kuin nämä konservatiivit luulisivat, että muut vastustaisivat heteroiden marssia 😁

Pointti on juuri se, että kaikilla on oikeus olla oma itsensä, vähemmistöillä ja enemmistöllä.

Noh naiivilla ihmisellä on naiivit ajatukset.

Heterokulkue vaatisi todella mittavaa poliisien suojelua äärivasemmiston hyökkäykseltä kuten myös soihtukulkue tarvitsi.

Joku vuosi sitten oli heteromarssi. Osallistujia...oisko ollu sata. 

Suurin osa Prideen osallistujista on heteroita. 

Heterot ei ole niin tyhmiä.

Vierailija
397/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohessa linkki videoon jossa tilaisuudessa on n. 90 000 ihmistä Helsingissä poliisin mukaan. Oliko eilen muka kovemmat hulinat Pridessä? Tai siis tapahtuman järjestäjän odotusten ja poliisin tiedotuksen mukaan ihmisiä oli vielä enemmän

Täyttä valhetta vaan. Olen jonkin aikaa jo menettänytkin uskon suomen valtamediaan.

Vierailija
398/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen friikkisirkus. :D 

Katsoin Areenasta ja sen jälkeen alkoi YLE1 pellehyppykilpailu. Ei mitään eroa. :) 

Molemmat hauskoja ja positiivisia tapahtumia?

Vierailija
399/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin arvio oli myös 100.000

Vierailija
400/439 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palestiinan tukeminen seksuaalivähemmistön juhlissa on mautonta. Siellä homot hirtetään tai tuomitaan vuosiksi vankeuteen. Siinä vieressä oleva Israel on näyttänyt vuosia esimerkkiä omalla Pridellään, mutta ei vaan mene paleille tajuntaan, saati muillekaan muslimikansoille/valtioille. "

Itseä kyllä oksetti aivan järjettömästi kuinka palestiinan lippuja jälleen kerran näkyi kaikkialla. Koska ihmiset heräävät mitä täällä on tapahtumassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme