Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan rakastunut Espanjaan ja espanjalaisiin <3 Vaikuttaisi olevan ainoa järjissään oleva maa länsimaailmassa.

Vierailija
28.06.2025 |

Sanoivat jyrkän ei:n "ne jyrää meitin heti huomenna :o" - sotahysterialle, aivan järjettömälle asevarustelulle ja kaupan päälle vaativat vielä kovia sanktioita kansanmurhaa toteuttavaa Israelia kohtaan.

Ihana maa ja kansa!  Arvostan 👍

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä olen. Vanhempieni sukupolvi on. Rajan väärälle puolelle jääneiden sukulaisten seuraavat sukupolvet ovat hengissä ja osaavat edelleen puhua ja kertoa, mitä tapahtuu.

Sinä olet pelkkä huomionhakija. Jos sinä edelleen vaalit jotakin pyhää vihaa asioista jotka on tapahtuneet jotakin sata vuotta sitten niin mene hoitoon. 

Vihaa? Tervettä huolestumista ja varautumista.

Itse tulkitset omista lähtökohdistasi sen vihaksi, ja se paljastaa ideologiasi lähtöpisteen. Suomalaiset eivät ole vihanneet itänaapuria, vaan olleet huolissaan hengestään ja turvallisuudestaan.

Vierailija
22/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, kun Espanja sallii julmat härkätaistelut ja raaat Galgokoirien joka syksyiset hirttäjäiset, se ei ole sivistysvaltio. 

Boikotoikaa eläinrääkkäjä Espanjaa ja kaikkia sen tuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä olen. Vanhempieni sukupolvi on. Rajan väärälle puolelle jääneiden sukulaisten seuraavat sukupolvet ovat hengissä ja osaavat edelleen puhua ja kertoa, mitä tapahtuu.

Sinä olet pelkkä huomionhakija. Jos sinä edelleen vaalit jotakin pyhää vihaa asioista jotka on tapahtuneet jotakin sata vuotta sitten niin mene hoitoon. 

Vihaa? Tervettä huolestumista ja varautumista.

Itse tulkitset omista lähtökohdistasi sen vihaksi, ja se paljastaa ideologiasi lähtöpisteen. Suomalaiset eivät ole vihanneet itänaapuria, vaan olleet huolissaan hengestään ja turvallisuudestaan.

Se on jännä että sinä uliset täällä keksittyjä traumojasi jotka muka on tulleet historiasta, mutta kun mustaihoiset sanoo samaa, niin sinä hyökkäät niitä vastaan. Vaikka tosiasia on, että niillä sitä

Minä? En ole osallistunut Afrikka-keskusteluihin, koska minulla ei ole niihin mitään tarttumapintaa. Paikkakunnalla, jossa asun, ei ole afrikkalaisia. Evakoita ja heidän jälkeläisiään on noin 20% asukkaista. Ja nyt on muutamia kymmeniä ukrainalaisia.

Keskustelet nyt oikean ihmisrn kanssa, et maksetun trollin tai tekoälyn kanssa. Sori siitä.

Vierailija
24/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjissään olevat ihmiset eivät mene katsomaan ja hurraamaan eläinrääkkäystä mitä härkätaistelut ovat.

Vierailija
25/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta espanjalaiset eivät arvosta sinua. Jos muuta väität, et juurikaan espanjalaisia tunne.

Miksi eivät arvosta. Eivätkö he arvosta ulkomaalaisia. 

Vierailija
26/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjalla on 450000 sotilaan ammattiarmeija ja -reservi, vahva laivasto suklareineen ja lentotukialuksineen, hyvin aseistetut maavoimat ja yli 150 hävittäjän modernit ilmavoimat. Ja tämä kaikki suhteellisesti pienimmällä nato-budjetilla.

Sanokaas nyt hysteerikot että miksi heidän tulisi käyttää senttiäkään lisää, kun asiat on jo nyt aivan erinomaisesti?

Voivat toki erota Natosta jos eivät halua noudattaa sääntöjä.

Vierailija
27/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta espanjalaiset eivät arvosta sinua. Jos muuta väität, et juurikaan espanjalaisia tunne.

Espanjalaiset eivät arvosta myöskään edpanjalaisia naisia, tai naisia ylipäätään.

Vierailija
28/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa on paljon samaa kuin Unkarissa. Tulen kyllä hyvin toimeen espanjalaisten kanssa, mutta rakenteissa on paljon sellaista, mistä en pidä.

Vierailija
29/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on huudella, kun maarajaa on vain turvallisiin maihin (Portugali, Ranska). Olisi Espanjan mielekin toinen, jos naapurina olisi Kiina, Venäjä tai vaikka Irak.

Helppoa olisi meilläkin, juurikin jos ei huudeltaisi niin kovasti. Valitettavasti olemme pelkotilamme muodostaneet aivan itse.

Ei tarvitse itse muodostaa pelkotilaa kun naapurimaana on hullu Venäjä.

Vierailija
30/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on huudella, kun maarajaa on vain turvallisiin maihin (Portugali, Ranska). Olisi Espanjan mielekin toinen, jos naapurina olisi Kiina, Venäjä tai vaikka Irak.

Helppoa olisi meilläkin, juurikin jos ei huudeltaisi niin kovasti. Valitettavasti olemme pelkotilamme muodostaneet aivan itse.

No pelkotila muodostuu, kun isoisoisä vietiin Siperiaan eikä koskaan päässyt takaisin, kun naapurista veljesparvesta yksi kaatui rintamalle ja oma isoisä haavoittui. Kun suvun maat jäivät luovutetun alueen kanssa rajan toiselle puolelle. Kun tuttavat vaiennettiin työleireillä ja heidän lapsiaan yritettiin aivopestä pikkupioneerileireillä...

Sen aikaisia ihmisiä ei ole enää elossa.

Kyllä on. Miten tyhmä oikein olet?

Vierailija
31/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa rysssssäntrollille kova paikka tämä viimekertainen Natokokous, kymmeniä ketjuja asiasta ja mitäänsanomatonta huuhaata aloituksesta kommentteihinsa. Suunnaton vidduddus vaan kuvastuu niistä, ei muuta

Vierailija
32/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät arvosta. Eivätkö he arvosta ulkomaalaisia. 

turistit ne ainakin haluaa hevon vttuun maastaan

Vierailija
33/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koljan päiväuni, onko nälkä, ja kaalikeittoa mieli tekisi!

Vierailija
34/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kauniita nuoria ihmisiä siellä. Kävin Madridissa ja ihastelin miten kauniita, hoikkia, iloisia ja sosiaalisia nuoret oli.

Euroopan kaunein/komein ja fiksuin kansa. Rohkein myös!  Eivät antaudu paniikin valtaan ja uskaltavat sanoa asiat kuin ne on.

Käys ottamassa aamulääkkeesi!

Vierailija
35/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla aika dille jos pitää espanjalaisia fiksuina. Niin tyhmää ja laiskaa sekä arroganttia kansaa en ole missään mualla tavannut. Ja kyllä, tiedän mistä puhun koska olen asunut siellä pitkään. Maa on täysin korruptoitunut, hirveän vanhanaikainen byrokraatti valtio. Espanja on kupannut EU:lta milloin mitäkin tukea, itse tältä maalta ei ole mitään innovaatiota syntynyt moneen sataan vuoteen vai tuleeko mieleen mikään espanjalainen keksintö? 

Vierailija
36/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa asuttujen talojen valtaaminen on sallittua

Vierailija
37/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pelkotila muodostuu, kun isoisoisä vietiin Siperiaan eikä koskaan päässyt takaisin, kun naapurista veljesparvesta yksi kaatui rintamalle ja oma isoisä haavoittui. Kun suvun maat jäivät luovutetun alueen kanssa rajan toiselle puolelle. Kun tuttavat vaiennettiin työleireillä ja heidän lapsiaan yritettiin aivopestä pikkupioneerileireillä...

Sen aikaisia ihmisiä ei ole enää elossa.

tapahnuneita asioita se ei silti poista, vaikka jossakin vaiheessa ei 'sen aikaisia' ihmisiä olekaan, vai kuvitteleeko ryssssäntrolli että asiat unohdetaan. EI UNOHDETA.

Vierailija
38/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkien kiduttajia.

Vierailija
39/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veli Venäläinen on Putinin johdolla pelkotilan aiheuttanut. Vuoroon uhitellaan suomen tuholla, vuoroon väitetään, ettei Suomi ole merkityksellinen, väittävät, ettei Suomen liittyminen Natoon oli turhaa ja seuraavaksi Naton takia perustellaan uusia tukikohtia Suomen rajan läheisyyteen. Eikä ne ydinaseilla uhkailut tai puheet, siitä ettei Venäjällä ole rajoja helpota pelkoja.

Puhumattakaan siitä miten Venäjä käyttää armeijaansa naapurimaiden kurissa pitämiseen.

Ry__äviha on ihan itse ansaittua, olkaa hyvät.

Vierailija
40/82 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla aika dille jos pitää espanjalaisia fiksuina. Niin tyhmää ja laiskaa sekä arroganttia kansaa en ole missään mualla tavannut. Ja kyllä, tiedän mistä puhun koska olen asunut siellä pitkään. Maa on täysin korruptoitunut, hirveän vanhanaikainen byrokraatti valtio. Espanja on kupannut EU:lta milloin mitäkin tukea, itse tältä maalta ei ole mitään innovaatiota syntynyt moneen sataan vuoteen vai tuleeko mieleen mikään espanjalainen keksintö? 

Espanjalaisia keksintöjä:

- taskulaskin

- moderni sukellusvene

- kitara

- astronautin puku

- kertakäyttöinen rokote

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme