Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa

Vierailija
27.06.2025 |

Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?

Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.

Kommentit (2424)

Vierailija
1121/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuva Seiskassa. Istuu jossakin baarissa mustat pitsikuvioiset läpinäkyvät housut jalassa. Alla vain stringit. Kuva otettu takaapäin. Näyttää ihan joltakin lahoperseeltä. Säälittävää!

Vierailija
1122/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman hiljaa on ollut synttäreistä, kun yleensä niitä on toitotettu ainakin viikko etukäteen.

Onko hiljaa  siksi, että pitäisi selittää missä aussi on, kun synttärit ei häntä kiinnosta.

Ollaanko me samassa Instassa? Monta videoa ja kuvaa.

Niin tänään on. Mutta aiemmin se synttärihulabaloo on tosiaan alkanut viikkoa ennen. On ollut ihan eri mittaluokassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman hiljaa on ollut synttäreistä, kun yleensä niitä on toitotettu ainakin viikko etukäteen.

Onko hiljaa  siksi, että pitäisi selittää missä aussi on, kun synttärit ei häntä kiinnosta.

Niin tänään on. Mutta aiemmin se synttärihulabaloo on tosiaan alkanut viikkoa ennen. On ollut ihan eri mittaluokassa.

Jep. Valmennuksia myyty synttärien kunniaksi vuosilukua vastaavalla alennusprosentilla jo viikkoja ennen syntymäpäivää. Jotenkin oli niin väkisin puserrettu ilo ilmapallokuvassa. On kovaa hommaa kulissien ylläpito ja miksi se pitää enää. Kukaan ei enää usko sen seuraavan elämän rakkauden paikkansapitävyyttä  

Vierailija
1124/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään toteutui yksi mun pitkäaikaisesta unelmasta omistaa kiinteistö Levi Lapland. Levi on ollu mulle tärkeä paikka oikeastaan koko mun elämän. Nyt on tosi hyvä syy käydä useammin. Hiihtokautta odotellessa! 

Unelmat on tehty toteutettavaksi. Usein ne ei tule helpolla, mutta kun olet valmis tekemään töitä ja jatkamaan niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, se palkitsee moninkertaisesti.Ja koko tää matka saa sut menemään entistä kovempaa ja päämäärätietoisesti uusia tavoitteita ja haaveita kohti."

Vierailija
1125/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurasin aikoinani Oulun oman glamourmallin Jasmin Mäntylän rakkauselämää. Hänelläkin oli kenguru kierroksessa. Vieläpä aito, natiivi sellainen, ei mikään italiaperäinen

Jotain siinäkin tapahtui: oli sovittu yhteinen loma esim. Saksassa, kun sulhon työmatka sinne vei, mutta lopulta neito vietti yksi(näise)n hotelliviikonlopun Saarluisissa. Aussi ei paikalle ehtinyt.

Sekin lemmensuhde hiipui omaan mahdottomuuteensa. 

Onneksi(?) Jasmin nöyrtyi ottamaan rehdin oululaisen pt:n, joka julkisesti toivoi morsion kuolemaa ja ilmoitti kusevansa haudalle. Sittemmin syntyi yhteinen lapsi. Aika näyttää, kestääkö love lapsiperhearjen.

Vierailija
1126/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Hanko, mun hevoset, mun Levi, mun Marbella, mun Puerto banus, mun purjevene ja mitä näitä nyt on.

Kaikki menetetty, sääliksi käy.

Vierailija
1127/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yhä Ipitsalla juhlimassa? Kunto ainakin kestää biletystä kiitettävästi, vaikka triathlon hommat lässähti.

Vierailija
1128/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tänään toteutui yksi mun pitkäaikaisesta unelmasta omistaa kiinteistö Levi Lapland. Levi on ollu mulle tärkeä paikka oikeastaan koko mun elämän. Nyt on tosi hyvä syy käydä useammin. Hiihtokautta odotellessa! 

Unelmat on tehty toteutettavaksi. Usein ne ei tule helpolla, mutta kun olet valmis tekemään töitä ja jatkamaan niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, se palkitsee moninkertaisesti.Ja koko tää matka saa sut menemään entistä kovempaa ja päämäärätietoisesti uusia tavoitteita ja haaveita kohti."

En ymmärrä. Eihän se mitään omistanu?

Vierailija
1129/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Hanko, mun hevoset, mun Levi, mun Marbella, mun Puerto banus, mun purjevene ja mitä näitä nyt on.

Joka kerta on kuitenkin keksinyt jotain uutta. Sitä odotellessa. Seuraavaksi sitten hevosmies ratsastuspiireistä niin on helpompi viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
1130/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta on kuitenkin keksinyt jotain uutta. Sitä odotellessa. Seuraavaksi sitten hevosmies ratsastuspiireistä niin on helpompi viettää aikaa yhdessä.

Martina on Suomessa jo aikamoinen red flag, että ei tule helppoa olemaan seuraavan kokelaan löytäminen 

Vierailija
1131/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko keksinyt uutta vai paremminkin junnanut samassa vain vähän eri versioilla.  

Vierailija
1132/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi olisi fiksua olla itsekseen.  Ihan vaikka pidempään,  se kun ei vaikuta tietävän mitä haluaa.  

Vierailija
1133/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kauan tätä kesti. Asiaan vaikutti varmaan tuo välimatka, samassa maassa vietetty aika ei lopulta ollut kovin pitkä.

Vierailija
1134/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuva Seiskassa. Istuu jossakin baarissa mustat pitsikuvioiset läpinäkyvät housut jalassa. Alla vain stringit. Kuva otettu takaapäin. Näyttää ihan joltakin lahoperseeltä. Säälittävää!

Sanoitko oikeasti lahoperse? Etkö nyt mitään muuta loukkaavaa keksinyt? Aika nolo: lahoperse 🙄

Vierailija
1135/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittänyt toteuttaa ne Stefun omistukset jollain tapaa, mut ei onnistu.

Onko kauaa varaa asua Kaartinkaupungin  lukaalissa, vuokra ei varmasti ole halvimmasta päästä.

Vierailija
1136/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kauaa varaa asua Kaartinkaupungin  lukaalissa, vuokra ei varmasti ole halvimmasta päästä.

Onhan Martinalla se hyvin pieni sijoitusyksiö hienostoalueella, tai ainakin oli? Se missä majoitti Pikkaraista raiskaussyytteen tultua julki ja josta Pikkrainen valitti, että pitää käydä suihkussa vessanpöntön päällä. Jos nyt ei laittanut sitä vakuudeksi Levin huvilanpuolikkaaseen.

Vierailija
1137/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Martinalla se hyvin pieni sijoitusyksiö hienostoalueella, tai ainakin oli? Se missä m

Mikä vakuus se yksiö olisi ollut, kun siitäkin velkaa vaikka kuinka. Luuletko, että Marsu on ikinä osannut säästää. Instasta on voinut nähdä miten koko ajan elänyt  yli varojen. Jatkuvasti oli joku korkean paikan leiri menossa jossain etelän ökykohteessa. No nyt on heppamatkat, mutta ei ole halpoja nekään.

Vierailija
1138/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podissa sanoi, ettei Stefun jälkeen ole ollut kenenkään kanssa tosissaan suhteessa. Mitä? Olihan hän tämän eräänkin entisen jääkiekkoilijan kanssa viettämässä loppuelämää yhdessä. 

Vierailija
1139/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Martinalla se hyvin pieni sijoitusy

Muistaakseni hän osti sen silloin, kun oli niitä huipputienestien vuosia. Toivottavasti maksoi edes sen eikä ottanut valtavasti velkaa siihen. 

Vierailija
1140/2424 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kyllä naurattaa että laittoi Pikkaraisen sinne yksiöön.