Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa

Vierailija
27.06.2025 |

Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?

Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.

Kommentit (3416)

Vierailija
2581/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotimaan markkinat alkavat olla tälle tädille vähän liian ahtaat mainehaitan vuoksi (tuskin kukaan juoksee innosta kiljuen martinan kanssa vihille?).

Eli tuontitavaraan pitää tyytyä, mutta kuka ulkomailla suhaava rikas äijä ottaa yli-ikäisen suomiweetun ja alkaa elättämään häntä ja hänen hevosiaan, kun ei kyytiin ehdi kuitenkaan kovin usein?

Ei se mitään, kun ei halua enää naimisiin lainkaan. Mutta vakavasti, ei hän nyt sentään niin kauhea tyyppi ole ettei koko maassa olisi sopivaa miestä. Suurin ongelma on Seiskan kuvaaja jolle Martina ei voi mitään.

Suurin ongelma Martinan rakkauselämälle on Seiskan kuvaaja? Seiskan kuvaajan syytäkö ovat Martinan kohut, raivarit ja väkivaltatuomiot? Tai kallis elämäntyyli ja yli varojen eläminen sekä mieltymys luksukseen? 

Vierailija
2582/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotimaan markkinat alkavat olla tälle tädille vähän liian ahtaat mainehaitan vuoksi (tuskin kukaan juoksee innosta kiljuen martinan kanssa vihille?).

Eli tuontitavaraan pitää tyytyä, mutta kuka ulkomailla suhaava rikas äijä ottaa yli-ikäisen suomiweetun ja alkaa elättämään häntä ja hänen hevosiaan, kun ei kyytiin ehdi kuitenkaan kovin usein?

Ei se mitään, kun ei halua enää naimisiin lainkaan. Mutta vakavasti, ei hän nyt sentään niin kauhea tyyppi ole ettei koko maassa olisi sopivaa miestä. Suurin ongelma on Seiskan kuvaaja jolle Martina ei voi mitään.

Suurin ongelma Martinan rakkauselämälle on Seiskan kuvaaja? Seiskan kuvaajan syytäkö ovat Martinan kohut, raivarit ja väkivaltatuomiot? Tai kallis elämäntyyli ja yli varojen eläminen sekä mieltymys luksukseen? 

Tai valehtelu ja huijaaminen? Vai pikemminkin niistä kiinnijääminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V...tun vihkoonhan se meni, se hääsuunnitelma. Kun Mara yritti häillä paikata jotain suhteesta puuttuvaa asiaa. Välimatkakin oli pitkä, niin. Miksi ei miettinyt näitä asioita ennenkuin oli kihlauksesta puhe?? Naimisiinmeno on suuri rahallinen investointi, mutta näillähän se iso rahasumma meni kihlajaismatkaan, joka kaikkinensa tuntui riittävän morsmaikulle. Rusinat pullasta ja heippa.

Häät meni pieleen, kun sulho karkasi. Taas jälleen kerran.

Otin ilmaisen kokeilun ja kuuntelin jakson.

Vit tuakin siellä jo huudeltiin, kun otti niin koville se polttari asia.😆

Antoi minusta myös ymmärtää, että HÄN ei ollutkaan enää varma onko naimisiinmeno hyvä juttu.

Miten musta tuntuu, että toinen osapuoli enemmänkin oli se joka alkoi epäröimään.

Rahat mennyt hevosiin...okei

Narsistihan ei ikinä pysty julkisesti myöntämään, että hänet on jätetty. 

Vierailija
2584/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Seiskan kuvaaja seuraa ja lehti julkaisee lukijoiden salakuvia. Kestä tahansa miehestä jonka kanssa Martina viettää aikaa. En itse ainakaan jaksaisi sellaista, varsinkaan tapailuvaiheessa.

Vierailija
2585/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan Esko voinut kysyä, mikä sai Martinan mielen muuttumaan naimisiinmenosta ja häistä ylipäätään? Onhan tuo valtava muutos ajatusmaailmassa, kun yhtäkkiä valtavan tärkeä asia ei olekaan tärkeä lainkaan eikä halua häitä eikä naimisiin nyt sitten enää lainkaan.

Vuosia ollaan saatu lukea juttuja mediasta Martinan häistä, on ollut sovittamassa häämekkoa, I said yes, minusta tulee rouva Therman, kihlasormusta, kaksoisliekkiä, Ibizan häitä yms.

Vierailija
2586/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on nimenomaan niin kauhea, ettei kukaan halua naimisiin hänen kanssaan tutustuttuaan vähän häneen. Seiskan kuvaaja tekee vain työtään. Onko edes kuvannut Marttia moneen vuoteen, kun on nuorempia ja nätimpiä?

Vierailija
2587/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan Esko voinut kysyä, mikä sai Martinan mielen muuttumaan naimisiinmenosta ja häistä ylipäätään? Onhan tuo valtava muutos ajatusmaailmassa, kun yhtäkkiä valtavan tärkeä asia ei olekaan tärkeä lainkaan eikä halua häitä eikä naimisiin nyt sitten enää lainkaan.

Vuosia ollaan saatu lukea juttuja mediasta Martinan häistä, on ollut sovittamassa häämekkoa, I said yes, minusta tulee rouva Therman, kihlasormusta, kaksoisliekkiä, Ibizan häitä yms.

Niin. Mikä sai Martinan nyt lannistumaan, kun ei edes yhden sulhon huumeongelmat olleet aikoinaan esteenä naimisiinmenolle???

Vierailija
2588/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että Seiskan kuvaaja seuraa ja lehti julkaisee lukijoiden salakuvia. Kestä tahansa miehestä jonka kanssa Martina viettää aikaa. En itse ainakaan jaksaisi sellaista, varsinkaan tapailuvaiheessa.

Martina aivan itse on julkaissut kuvia ja rakkauspostauksia näistä vaihtuvista miehistään somessa. Ja tuonut niitä mediaan, Iholla-sarjalla, Me Naisissa yms.

Vierailija
2589/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko vois olla vähän napakampi haastattelija.

Vierailija
2590/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen rehellisyysjakso. Tuskin oli rehellistä kertomaa eikä edes kertonut mitään.

Eiköhän tämä ollut arvattavissa, ettei oikeasti aio rehellisesti kertoa mitään.

Suomi-Areenalla kun Martina oli velkaantumisen kokemusasiantuntijana, ei hän suostunut puhumaan niistä ulosotoista, jotka äitinsä männävuosina hoiti pois pankkilainalla.

Tai uusista taloudellisista tappioista. Nyt kun on rakkaushaastattelussa, niin puhuu rahanpuutteesta, mutta ei rakkauden kariutumisesta.

Vierailija
2591/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keskusteluoakstoilla ollaan yksinkertaisia kun ei tiedetä mistään mitään.Se, että häät on peruttu ei tarkota mitään ollaanko yhdessä vai ei." NIIN OLETTEKO YHDESSÄ VAI ETTE? 

Siihenhän Martti vastasi, että on liian henkilökohtainen asia eikä edelleenkään kommentoi.

Eli ei siis ole.

Vierailija
2592/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina aivan itse on julkaissut kuvia ja rakkauspostauksia näistä vaihtuvista miehistään somessa. Ja tuonut niitä mediaan, Iholla-sarjalla, Me Naisissa yms.

Jep, ja varmaan pointtisi on, että silloin mediakin saa ottaa ja julkaista salakuvia lain puitteissa. En vaan ole samaa mieltä. Alinta sakkia on vielä ne jotka lähettävät itse ottamiaan kuvia Seiskaan. 

Vierailija
2593/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun sä et todennäköisesti ole somejulkkis? Martina on elänyt yli puolet elämästään julkisuudessa omasta halustaan ja pyrkii kynsin hampain pysymään julkisuudessa.  Eikä sen miehistä kukaan ulkopuolinen tietäisi,  jos se ei itse halua. 

Vierailija
2594/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja varmaan pointtisi on, että silloin mediakin saa ottaa ja julkaista salakuvia lain puitteissa. En vaan ole samaa mieltä. Alinta sakkia on vielä ne jotka lähettävät itse ottamiaan kuvia Seiskaan. 

Maailma on muuttunut. Kaikilla on kännykät kädessä valmiina kuvaamaan JULKISELLA PAIKALLA. Jos sillä kuvalla saa viiskymppiä tai satasen, niin miksei lähetä Seiskaan? Ja veikkaan, että joku lähipiiristä lähettää. Kuka muu noita edes tunnistaa jostain liikenteen vilinästä?

Vierailija
2595/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun sä et todennäköisesti ole somejulkkis? Martina on elänyt yli puolet elämästään julkisuudessa omasta halustaan ja pyrkii kynsin hampain pysymään julkisuudessa.  Eikä sen miehistä kukaan ulkopuolinen tietäisi,  jos se ei itse halua. 

Astuin uuden puolison saappaisiin. Samoin kuin Seiska seuraa jopa entisen pääministerin entistä miestä ja julkaisee salakuvia. Oksettavaa ettei voi mennä rauhassa baariin ilman, että joku nuija heiluu kuvaamassa parin euron takia.

Vierailija
2596/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sitten aivan eri versiot asioista tulilla. Martina aivan itse meni Me Naisiin, kuten teki Pikkaraisenkin kanssa ja julisti menevänsä naimisiin aussimiehen kanssa.

Juttu on kesältä 2024:

"Kyllä me naimisiin menemme, mutta emme vielä tänä kesänä. Paikat on jo katsottu ja päivä päätetty. Juhlista tulee hyvin meidän näköisemme, Aitolehti totesi toukokuussa."

Sitten IS teki juttua samana kesänä häävalmisteluista:

"Nyt Aitolehti on julkaissut Instagramiin vihjailevan kuvasarjan Espanjan Ibizalta. Kuvakollaasin ensimmäisessä kuvassa Aitolehti lepää uimapatjan päällä uima-altaassa. Muissa kuvakollaasin kuvissa esitellään näyttävää hotellia.

Näissä maisemissa pidetään ikimuistoiset juhlat ens kesänä, Aitolehti kirjoittaa kuviensa yhteyteen."

Ja siis, jos päivä on jo päätetty ja paikatkin katsottu, eli oletettavasti valittu, niin nehän on täytynyt buukata ja maksaa jo?

Sen takia keskustelupalstoilla varmasti spekuloitiin, että Martina käytti kesällä sen hääreissun Ibizalle tyttöjen kanssa, ilman miestä. Joku myös Martinan lähipiiristä kertoi Seiskalle sen menneen juuri näin. Mutta Martina jostain syystä ehdottomasti kiistää tämän.

Vierailija
2597/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instan kuvat saa mediakin julkaista. Puhumattakaan nyt mistään tv-ohjelmista tai lehtihaastatteluista. Ei pitäisi olla uutta tietoa kellekään julkkikselle.

Vierailija
2598/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instan kuvat saa mediakin julkaista. Puhumattakaan nyt mistään tv-ohjelmista tai lehtihaastatteluista. Ei pitäisi olla uutta tietoa kellekään julkkikselle.

En puhunut nyt niistä. 

Vierailija
2599/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instan kuvat saa mediakin julkaista. Puhumattakaan nyt mistään tv-ohjelmista tai lehtihaastatteluista. Ei pitäisi olla uutta

Ei oo Marasta pitkään aikaan kukaan viitsinyt mitään salakuvia ottaa. Noikin seiskan kuvat on ihan kissanristiäisissä otettuja kuvia, mihin Mara on itse varta vasten mennyt tyrkylle kuvattavaksi.

Vierailija
2600/3416 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mara vienyt sormuksen kaniin? Vai mihin se on kadonnut? Vai onko sulhanen vaatinut sormuksen takaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä