Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko kertoa, miten se on sinulta pois jos joku haluaa elää samaa sukupuolta olevan kanssa?

Vierailija
27.06.2025 |

En siis voi ollenkaan ymmärtää miten se voi kiinnostaa niin kovin? Mietitkö muutenkin esimerkiksi hetero työkavereittesi seksi- tai muuta elämää ja saatko myös siitä pään vaivaa? 

Joo pride kuukausi on, mutta on niitä paljon kauheampiakin "juhlapäiviä"?

Kommentit (710)

Vierailija
461/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas ongelmat keksitty. Ei luulisi, että vuonna 2025 ihmiset ovat näin takapajuisia. Nähtävästi se pitää paikkansa, että ihmiskunta muuttuu tyhmemmäksi vuosi vuodelta. Itseäni eivät homot/lesbot haittaa millään tavalla. Itselläni on yhdellä työpaikalla ollut homo esimies. Ei hän siitä mitään numeroa tehnyt, kaikki sen tiesivät. On ollut avoimesti lesbo työkaverikin, ei mitään pahaa sanottavaa. Todella ammattitaitoinen ja osaava ihminen.

Vierailija
462/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näiden pride-touhujen myötä tulee sellainen käsitys, että oma seksuaalisuus on seksuaalivähemmistöille jonkinlanen harrastus tai erityismielenkiinnonkohde.

Ja mitä sitten vaikka se olisi?

Ei kai mitään, mutta se selittäisi tämän asian kulttimaisuuden.

No hyvä jos saat asian selitettyä itsellesi jotenkin. Toivottavasti pystyt jatkossa jopa ohittamaan asian kokonaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voitko kertoa miten pedofiilikarnevaalit liittyy homojen oikeuksiin?

Missäs tämmönen pedofiilikarnevaali oikein järjestetään? Pride nimittäin ei ole sellainen. Pedofiilia on muutenkin sairaus eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

Oli homoseksuaalisuuskin sairaus vielä 80-luvulle asti Suomessa, mutta sitten se luokitus poistettiin. Yhtä hyvinhän tuo pedofiliakin voidaan määritellä uudelleen terveelliseksi seksuaaliseksi ominaisuudeksi. Nuo ovat vain määritelmiä, joita ihmiset tarvittaessa muuttavat oman mielensä mukaan. Itse olen tosin sitä mieltä, että molemmat ovat vieläkin sairauksia.

Minun mielestäni monet uskonnot voidaan julistaa sairauksiksi. Näet olemattomia (harhat) ja luulet paranoidisia as

Ennen vanhaan määrättiin pakkohoitoon, jos joku mies väitti kokevansa itsensä naiseksi. Lääkärien mielestä sellaisen henkilön todellisuudentaju oli merkittävästi heikentynyt. Nykyään vastaavanlaisille tapauksille taputetaan ja kehutaan, miten uskaltavat hienosti tavoitella omaa identiteettiään.

Vierailija
464/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mua kiinnosta niin tippaakaan. Mutta olen kurkkuani myöten täynnä oman elämäntapansa tuputtajia. Siis näitä, jotka löpisevät, että olen liian estoinen / vanhanaikainen / outo, kun miehistä pidän. Ja näitä on osunut tielle monia. Siis naisen kanssa eläviä naisia, jotka vihjailevat, että munkin pitäisi jo ihan tasa-arvonkin takia jättää miehet. Näitä en kestä.

Tämä oli aivan outoa settiä. Mulle ei kukaan ole koskaan tuputtanut seksuaalisuutta. Uskontoa on kyllä tuputettu.

Vierailija
465/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään tuputtamista, vaan tietoisuuden lisäämisestä. On hyvä jo lapsena/nuorena oppia, että erilaisuudessa ei ole mitään hävettävää. Ja on ok rakastaa samaakin sukupuolta olevaa ihmistä. 

Kyllä tuo on tuputtamista esimerkiksi sellaisille lapsille, jotka tulevat uskovaisista perheistä. Heillä kun on täysin eri näkemykset asioista kuin esimerkiksi Setalla. Mielestäni noiden perheiden uskonnonvapautta tulisi kunnioittaa, eikä heille tulisi opettaa mitään sateenkaariasioita. Liberaalit voivat sitten opiskella noita, jos haluavat.

Uskonnot perustuvat muinaistarustoihin ja sokeaan uskoon vailla todisteita, kun taas seksuaalinen suuntautuminen on reaalitodellisuuden ilmiö ja tieteellisestikin todettavissa. Homoseksuaalisuus on imiö jota ilmenee muillakin eläinlajeilla, minkä ei pitäisi olla uskontojen mukaan edes mahdollista, sillä heidän mukaan homoseksuaalisuus on sielun synti, joten miten ihmeessä sieluton eläin, joka ei ole koskaan jumalastanne kuullutkaan, voisi olla tietoisesti syntinen?

Vai voisiko olla niin, että kyseessä on ihan biologinen ilmiö? Homoseksuaaleja oli jo siihen aikaan kun raamatun tarustot kirjoitettiin, ei ne paimentolaiset olisi muuten homofobiaansa sinnekin tunkeneet. Kukas sitä "ideologiaa" silloin tuputti? Vai syntyivätkö he sellaisiksi? Niinpä. Joten ei tieteellistä tosiasiaa tarvitse tuputtaa, se kun on oikeasti olemassa, toisin kuin tuhansien ihmisen keksimien uskontojen jumalat, jeesussatu mukaan luettuna.

Vierailija
466/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voitko kertoa miten pedofiilikarnevaalit liittyy homojen oikeuksiin?

Missäs tämmönen pedofiilikarnevaali oikein järjestetään? Pride nimittäin ei ole sellainen. Pedofiilia on muutenkin sairaus eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

Oli homoseksuaalisuuskin sairaus vielä 80-luvulle asti Suomessa, mutta sitten se luokitus poistettiin. Yhtä hyvinhän tuo pedofiliakin voidaan määritellä uudelleen terveelliseksi seksuaaliseksi ominaisuudeksi. Nuo ovat vain määritelmiä, joita ihmiset tarvittaessa muuttavat oman mielensä mukaan. Itse olen tosin sitä mieltä, että molemmat ovat vieläkin sairauksia.

Ei voida koska pedofilia on sairaus (samalla tavalla kuin pyromania)

Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos, mutta jos hyväksikäyttäjä ei sitä itse pysty  tajuamaan, tuomitaan hänet vankilan sijasta syyntakeettomana vankimielisairaalaan.

Vierailija
467/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuputatte perverssiä poikkeavuuttanne minä lyön heti jos joku tulee tuputtamaan. ei lestatkaan änke iholle aatteineen. en ole uskovainen mutta tehän vasta suvaitsemattomia olette kun muiden kokoontumista menette häiritsemään. 

Vierailija
468/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli päivä, sitten se oli viikko, nyt se on pride kuukausi, milloin mahtaisi rummutus riittää? Koko kirjain sopassa kolme ensimmäistä kirjainta ärsyttävät hyvin vähän, jos ollenkaan.

Vierailija
469/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mua kiinnosta niin tippaakaan. Mutta olen kurkkuani myöten täynnä oman elämäntapansa tuputtajia. Siis näitä, jotka löpisevät, että olen liian estoinen / vanhanaikainen / outo, kun miehistä pidän. Ja näitä on osunut tielle monia. Siis naisen kanssa eläviä naisia, jotka vihjailevat, että munkin pitäisi jo ihan tasa-arvonkin takia jättää miehet. Näitä en kestä.

Tämä oli aivan outoa settiä. Mulle ei kukaan ole koskaan tuputtanut seksuaalisuutta. Uskontoa on kyllä tuputettu.

Ei varmaan tarvitse tuputtaa, jos kuulut jo valmiiksi Pride-uskovaisiin? Ei kukaan mene kristityillekään levittämään evankeliumia.

Vierailija
470/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi mennä megafonien kanssa räikeän seksuaalisissa asuissa kaduille markkinoimaan omaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan? 

Minulle tuo tuollainen tarkoittaa no. huomion hakemista eikä sitä, että asia haluttaisiin pitää omana tietona piilossa muilta.

Minkä helvetin takia se pitäisi pitää omana tietonaan ja piilotella sitä muilta? Eihän heterotkaan niin tee. 

Niinpä. Heterot ovat esillä 365 päivää vuodessa mm. lehtien palstoilla ja tuolla kulkevat vapaasti kaduilla, ilman pelkoa siitä, että joutuvat syrjityksi tai jopa hengenvaaraan seksuaalisen suuntautumisensa takia.

Missä sinä olet joutunut syrjityksi seksuaalisen suuntautumisesi takia? Mikä ylipäänsä on ollut sellainen tilanne, että olet kokenut tar

Kun aloitin uudessa työpaikassa niin oikeastaan ensimmäinen asia mitä jokaisessa tutustumiskeskustelussa kyseltiin oli että onko minulla perhettä. Olen perin yllättynyt jos sinulta ei kukaan koskaan ole sitä kysynyt. 

Vierailija
471/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu kertoo siitä, että Pride on hyvin tärkeä. 

Vierailija
472/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen hihhulikommentti aiheeseen josta ei mitään ymmärrä. Ei seksuaalivähemmistöihin ketään käännytetä, eikä sellaiseksi muututa, vaikka vanhemmat sellaisia olisivatkin, sillä kyseessä on synnynnäinen ominaisuus eikä mikään opeteltu asia. Ainoat jotka joutuvat päättämään ja valehtelemaan itselleen oman seksuaalisuutensa, ovat uskonnollisissa piireissä elävät seksuaalivähemmistöjen edustajat, joille on lapsesta asti toitotettu että ovat vääränlaisia ja viallisia, ja kuuluvat helvettiin vain siksi, etteivät ole heteroita. Rakkaus, tuo perisynneistä pahin. Sääliksi käy moiset ihmisparat. Sateenkaariperheissä elävät lapset sen sijaan oppivat suvaitsemaan ja ymmärtämään erilaisuutta, mikä ei taatusti ole huono asia.

---------------------

En ole itse minkäänsortin hihhuli, mutta olen yhtälailla huolissani jikkien fanaattisten ihmisten lapsista, niin lestojen kuin sateenkaariväenkin. Molemmissa liikkeissä lapsia aivopestään tosiasioiden vastaisilla, asioilla jo pienestä asti. Siinä missä lest adio laiset vastustavat homoutta, sateenkaariuskovaiset vastustavat sukupuolia ja biologiaa. Molemmat liikkeet ovat vahingollisia niissä kasvaville lapsille. Meillä on jo lapsia, jotka eivät tiedä mitä sukupuoli tarkoittaa, jotka eivät jopa tiedä omaa sukupuoltaan. Eikä tämä ole edes vitsi. Miten tähän on tultu, voi jokainen helposti päätellä.

Ymmärrän aiheesta paljonkin, sillä sitä tuoutetaan nykyään meille kaikille joka mediasta. Mieluummin olisin tietysti tietämättä koko asiasta, niin älyvapaata setankin toiminta on. 

Vierailija
473/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään tuputtamista, vaan tietoisuuden lisäämisestä. On hyvä jo lapsena/nuorena oppia, että erilaisuudessa ei ole mitään hävettävää. Ja on ok rakastaa samaakin sukupuolta olevaa ihmistä. 

Kyllä tuo on tuputtamista esimerkiksi sellaisille lapsille, jotka tulevat uskovaisista perheistä. Heillä kun on täysin eri näkemykset asioista kuin esimerkiksi Setalla. Mielestäni noiden perheiden uskonnonvapautta tulisi kunnioittaa, eikä heille tulisi opettaa mitään sateenkaariasioita. Liberaalit voivat sitten opiskella noita, jos haluavat.

Meidän ateistiperheen ovella on käynyt uskovaisia tuputtamassa elämäntapaansa. Joskus lapsetkin ovat avanneet oven. Yksikään seksuaalivähemmistön edustaja ei ole koskaan tullut ovellemme. 

Vierailija
474/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi tuputatte perverssiä poikkeavuuttanne minä lyön heti jos joku tulee tuputtamaan. ei lestatkaan änke iholle aatteineen. en ole uskovainen mutta tehän vasta suvaitsemattomia olette kun muiden kokoontumista menette häiritsemään. 

Oho! Nyt löyty kova äijä. Saako kaltaistasi suurta ajattelijaa lyödä takaisin, vai pitääkö totuuden nyrkki vaan kritiikittä ottaa persujuopolta vastaan?

Vierailija
475/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muita kuin yksi Jumala joka on maan ja taivaan Herra.Turhaan niitä puujumaliasi ja muita new age kulttia palvot.Turhuuksien turhuus niin Jumalan sana sanoo.

Lopeta se Jumalasi hierominen meidän normaalien naamaan. Voit uskoa yksinäsi omissa oloissaan mutta meidän muiden ei tarvitse sairaista palvontamenoistasi kuulla tai tietää yhtään mitään. 

Vierailija
476/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonnot perustuvat muinaistarustoihin ja sokeaan uskoon vailla todisteita, kun taas seksuaalinen suuntautuminen on reaalitodellisuuden ilmiö ja tieteellisestikin todettavissa. Homoseksuaalisuus on imiö jota ilmenee muillakin eläinlajeilla, minkä ei pitäisi olla uskon

Uskonnonvapaus on kuitenkin vielä olemassa Suomessa ja mielestäni sitä tulisi kunnioittaa. Eihän muslimienkaan tarvitse osallistua noihin sateenkaariopetuksiin. Kristittyjen on kuitenkin pakko jostain syystä osallistua Setan järjestämiin pajoihin peruskoulussa, vaikka Pride-jutut eivät sovi millään tavalla heidän vakaumukseen.

Vierailija
477/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanhaju 💩

Vierailija
478/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pridessä ei ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen kysymys homoudesta. 

Siinä ei ole koskaan ollut kysymys homoudesta, vaan tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista. 

Vierailija
479/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä ap niiltä pridettäjiltä, miksi ne puolustavat aatetta, jonka mielestä homous pitää "korjata" mutiloinnilla ja vastakkaisen sukupuolen hormoneilla.

Että semmosia homojen ystäviä nämä pridettäjät nykyään. 90% sateenkaariliputtajista ei näy edes tajuavan miten sairasta lahkoa liputtaa.

Ne jotka tajuaa, on totaalisen pimeitä mengeleitä päästään. 

ei homoutta siinä korjata vaan sukupuoli. Transsukupuolisuus ei ole automaattisesti sidoksissa seksuaaliseen suuntaumiseen,

Vierailija
480/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Se taas on minulta pois että hyvesignaloivat toimittajat käyvät läpi yhteisörekisteriä etsimässä muutaman hengenkin Ray:tä joita maalittaa jos eivät liputa Prideä.

Toki on outoa että kun Palestiinassa homot lentävät katoilta alas, luulisi olevan palestiinalaishomoilta pois että länkkärit osoittavat tukensa Hamasille.

Olkiukkoja taas rakennellaan. Suurin osa ei kylläkään hyväksy ter ro ris tijärjestöjä, eikä myöskään kannata maalittamista.  Nämä on ihan marginaalitapauksia.

t. Vihervassari

Ai? Muuten vaan olette heiluneet pale-lippujenne kanssa huutaen "joelta merelle!", Hamasin hyökättyä Israeliin. Mitä muuta se on kuin tukemista? Missään ei ole nähty vassu-miekkaria vedoten Hamasia palauttamaan panttivangit tai ylipäänsä mitään vastarintaa

Mitä sinä sitä täällä huudat? Mene sinne palestiinaan niitä miekkareitasi pitämään, yksikään pride-kulkueen jäsen ei niitä panttivankeja hilloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan