Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko kertoa, miten se on sinulta pois jos joku haluaa elää samaa sukupuolta olevan kanssa?

Vierailija
27.06.2025 |

En siis voi ollenkaan ymmärtää miten se voi kiinnostaa niin kovin? Mietitkö muutenkin esimerkiksi hetero työkavereittesi seksi- tai muuta elämää ja saatko myös siitä pään vaivaa? 

Joo pride kuukausi on, mutta on niitä paljon kauheampiakin "juhlapäiviä"?

Kommentit (710)

Vierailija
201/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulta pois, enkä halua paskan vertaa kuulla enkä nähdä kenenkään mainostavan suuntautumistaan. Siksi koko PRIDE oksettaa. Kotonaan kukin tehköön mitä huvittaa.

Sanotko noin myös kaupungilla käsi kädessä kävelevälle heteropareille?

Ei kai käsi kädessä kävelystä ollakaan valitettu. Mutta se et meuhkataan marssilla, ja osalla on provosoivat asut ärsyttää aika monia. Myös se että pitää kertoa muille mihin alalahkoon kuuluu ihmetyttää. Yksi näkemäni joukko (vahingossa, unohdin et oli Pride ja olin ostoksilla, eli en tahallani mennyt provosoitumaan) oli "Bear", ja siinä porukassa oli tuhdimpaa karvaista miestä lippis päässä koko joukko.

En tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut. Miksi pitää kailottaa kaikille se alamuotokin? En minäkään kerro kaikelle kansalle oikein marssien, tykkäänkö isommasta vai pienikokoisemmasta kumppanista.

Vierailija
202/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietoisuusviikot ovat tervetulleita, Pride lisää tietoisuutta erilaisuudesta ja pyrkii normalisoimaan kaikenlaista ihmisyyteen liittyvää. Se, mikä minua eniten ihmetyttää on ihmisten lokeroiminen heidän seksuaalisen suuntautuneisuuden perusteella, joka on ehkä se vähiten kiinnostava piirre ihmisessä, mikäli et ole etsimässä kumppania. Mutta ehkäpä Pridea tarvitaankin nimenomaan siksi, että lokeroiminen loppuisi ja kaikki me oltaisiin vain ihmisiä. Eihän nämäkään mitään uusia juttuja ole, kautta aikain on ihmis- ja eläinmaailmassa ollut samaa sukupuolta olevien välisiä suhteita ja jo antiikin Roomassa harrastettiin mm. ristiinpukeutumista ja h*mosuhteita. Mitä tapahtui välissä, että joku valitsi normaalin määritelmän, johon ei yhtäkkiä kuulunutkaan näitä asioita, oliko uskonnolla vaikutusta?

Pride ei todellakaan lopeta mitään lokeroimista (jota Suomessa ei edes ole), vaan aiheuttaa sitä! Jos erikseen korostetaan tällaista, niin annetaan kyllä itsestä käsitys, että ollaan jotain omas outoa rotua. Parhaiten korostaisitte että olette täysin normaaleja, jos itse käyttäytyisitte täysin normaalisti. Tehän tässä jatkuvasti kiihkoilette ihan itse aiheen ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa, miksi se on sinulta pois, jos joku haluaa elää eri sukupuolta olevan kanssa?

Kerro se ap!

Noniin, kipaisepa luiskaotsa edunvalvojaltasi aamulääkkeet, taisivat tänään unohtua. Luulisi sinun vajaamielisenä ymmärtävän, miksi erilaiset vähemmistöt ajavat oikeuksiaan, kun ei teitä vammaisiakaan aina asiallisesti kohdella.

Rukoile Jeesusta niin pelastut 

Vierailija
204/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhde konseptina on pelkkä tulonsiirto naisille."

Siis pelkkä tulonsiirto, ei mitään muuta :D ? Just just, mikä analyytikko olet...

Vierailija
205/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulta pois, jos joku haluaa elää julkisesti insestisuhteessa? Vai tuntuuko iljettävältä? 

Laittomuus on ihan asia erikseen. Se kuuluu poliisille. 

Vierailija
206/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulta pois, jos joku haluaa elää julkisesti insestisuhteessa? Vai tuntuuko iljettävältä? 

Ai nytkö laki sen ratkaisee. Hetki sitten vielä homouskin oli laitonta. Äkkiä ne lait kuule muuttuu.

Vierailija
207/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en saa unta. Heti kun suljen silmäni näen naapurin homopariskunnan yhdessä suihkussa harjoittamassa iljettävyyksiä. Olen niin väsynyt...

Vierailija
208/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on luonut rakkauden miehen ja naisen välille. Kahden naisen tai kahden miehen välillä ei voi olla rakkautta. Homot ja lesbot elävät pelkässä huoruuden himossa ja kiimassa nussien toisiaan hirveässä himossa kerta toisensa jälkeen.

Heterosuhde perustuu pelkästään MIEHEN seksihaluille ja ylivallalle. Miehet myös ta**avat naisia koko ajan ja heterot vain hurraavat päälle. Ja ihan turha lässyttää väkivaltaisista lesboista kun ne tapot ja vakavimmat rikokset ovat MIESTEN tekemiä.

Vierailija
209/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö laki sen ratkaisee. Hetki sitten vielä homouskin oli laitonta. Äkkiä ne lait kuule muuttuu.

Odotatko sitä?

Vierailija
210/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on luonut rakkauden miehen ja naisen välille. Kahden naisen tai kahden miehen välillä ei voi olla rakkautta. Homot ja lesbot elävät pelkässä huoruuden himossa ja kiimassa nussien toisiaan hirveässä himossa kerta toisensa jälkeen.

Tää nyt on paksua paskaa! En voi sietää pridea, mutta ihan yhtä paljon tällainen tapahtuma ärsyttäisi, jos se olisi heteroiden järjestämä. Jokainen saa toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla, eikä se kuulu kenelkekään, eikä siinä ole mitään pahaa. Sinä et määrittele mikä on oikeaa tai väärää seksuaalisuutta muuten kuin ihan itsesi kohdalla. Minä olen hetero, mutta jos naapuri on homo, niin mitä se mulle kuuluu? Ainoa ärsyttävä asia on siinä, että yksityiasioita ei ymmärretä pitää yksityisinä. Jos seksuaalivähemmistöt kokisivat tarvetta vaikka järjestää jonkinlaiset messut, niin ok. Vähän kuin vaikka nyt jo vuos

Olen ihan samaa mieltä. Ei tippaakaan kiinnosta toisten seksuaalisuus, kunhan eivät satuta ketään ja molemmat ovat täysi-ikäisiä ja suostuneet vapaaehtoisesti suhteeseen. En ymmärrä, miksi muiden pitäisi miettiä sitä. Todellakin, intiimit yksityisasiat ovat yksityisasioita, ei niitä tarvitse toitottaa muille. En ole kiinnostunut työtovereideni seksuaalisuudesta enkä ymmärrä, miksi sitä pitäisi huudella ympäriinsä ja hieroa toisten naamaan, sen kun on vaan, mitä on ja elää.  

Pride-jutuissa en pidä siitä, että vaaditaan valitsemaan puoli ja jos joku on jotenkin eri mieltä, alkaa kauhea kalkatus. Olen tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden kannattaja, enkä todellakaan tuomitse homoja tai lesboja, mutta en ihan ymmärrä, miksi sitä pitää toitottaa ympäriinsä.

Vierailija
211/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No helvettiäkö kyselet jos vastaus ei kelpaa?  Sehän nyt on päivänselvä asia että ketään ei saa vahingoittaa! Aikuiset tehköön omasta tahdostaan toisilleen mitä haluavat, mutta antakaa edes lasten olla rauhassa! Todella sairasta sotkea jotain pedofiliaa asiaan, ihan kuin se olisi yhtään minkään mittapuun mukaan normaalia! Varmaan jopa pedofiilit itse tiedostavat oman epänormaaliutensa!

Vierailija
212/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää mitä teette, mutta älkää tunkeko sitä muiden naamalle. Etenkin kun asenne on aggressiivinen Jos et ole samaa mieltä kanssamme, canceloimme sinut!

Saanko sanoa samoin avoimesti julkisella paikalla kulkevalle heteroparille myös?

Onko yhdessä kulkeminen sinusta naamaan hieromista? Minusta ei. Valtavat marssit sen sijaan on.

On. Minusta sen sijaan marssit ei ole. Kappas kummaa, kaikki eivät ole samaa mieltä kaikesta. Mites se voi olla mahdollista?

Vierailija
213/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyisivät vain siellä kaapissa tai sitten parantuisivat. Jos on kikkelit syntyessään olet silloin poika sanoipa mielesi mitä hyvänsä muuta ja hyväksy se ja jos sulla on pimppi ja kohtu ja munasarjat olet silloin tyttö eli hyväksy se tai parannu. 

Mennyvittuun jo ääliö. Olet ihan vitunmoinen idíootti. Hyväksy se tai tapa ittes. 

Vierailija
214/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa, miksi se on sinulta pois, jos joku haluaa elää eri sukupuolta olevan kanssa?

Kerro se ap!

Tässä ketjussa on nyt aika helvetin monta kertaa selitetty asia. Mikä on vielä jäänyt epäselväksi?

Koska AP ei ole alleviivannut omaa vastaustaan. AP ei ole laittanut isolla  HEI!!!! TÄMÄ ON MINUN VASTAUKSENI. HUOMATKAA SE!!!!!

Häh? Johan ap tuo aloituksessaan esiin oman näkemyksensä! Ap:ta nimenomaan EI asia haittaa. Etkö osaa lukea, vai onko vaan luetun ymmärtäminen vaikeaa?

Vierailija
215/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikki homotkaan pidä tuosta karnevaalista. Kokevat että tuo sirkus vaan pilaa homojen mainetta. Haluaisivat elää tavallista elämää, jossa sitä seksuaalisuutta ei korosteta.

Mitä muita kantoja maailman asioihin näillä mielikuvitushomoillasi on?

Vierailija
216/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoa ei voi pakottaa heteroksi. 

Ymmärrättekö, ettei heteroa myöskään voi pakottaa homoksi. Jos yrität käännyttää ja pakottaa, niin se ärsyttää. 

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
217/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro se ap!

Tässä ketjussa on nyt aika helvetin monta kertaa selitetty asia. Mikä on vielä jäänyt epäselväksi?

Koska AP ei ole alleviivannut omaa vastaustaan. AP ei ole laittanut isolla  HEI!!!! TÄMÄ ON MINUN VASTAUKSENI. HUOMATKAA SE!!!!!

Häh? Johan ap tuo aloituksessaan esiin oman näkemyksensä! Ap:ta nimenomaan EI asia haittaa. Etkö osaa lukea, vai onko vaan luetun ymmärtäminen vaikeaa?

Viritä sarkasmitutkasi.

Vierailija
218/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kokoelma vastauksia, jotka menevät näin: 

Ei minua häiritse, mutta en hain halua, että heidän olemassaolonsa tulee koskaan millään tavalla tietoisuuteeni. 

Miettikääpä miksi tämä asia herättää teissä näin voimakkaan reaktion? Miksi se häiritsee? Jos jo otsikosta näkee, mistä kyse, miksi luettu koko jutun? Jos ette, miksi se pelkän otsikon näkeminen nyppii? 

Vastaa sinä ensin: miksi siitä pitää tehdä otsikko ensinkään? Eikös se nyt ole se yksityisasia ketä sä nussit tai olet nussimatta

Miksi sen pitäisi olla yksityisasia? En minä joudu heterosuhdettani mitenkään piilottelemaan, tai jotenkin koittaa antaa ymmärtää että en harrastaisi seksiä vaimoni kanssa. Aivan kuten ei yhdenkään seksuaalivähe

Oli hetero tai homo, jokainen varmasti tietää kertomattakin, että seksiä on. Ei siitä tarvitse erikseen huudella. 

Vierailija
219/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekkaan minulta piisaa minua ei vain kiinnosta kannatella jalustalla jokaista joka tekee jotain poikkeuksellista. Yksikään sateenkaariväki ei ole millään tavalla korostanut minun seksuaalisuutta eikä yksikään ole koskaan kannatellut minu millään jalustalla eikä missään edes liputetaan heteroita niin miksi seksuaalivähemmistöön kuuluvat kokevat oikeudekseen vaatia meiltä heteroilta heidän seksuaalisuutensa korostamista ja juhlimista ja heidän nostamista jalustalla ja siellä kannattelua

Kukas sinulta on yhtään mitään vaatinut?

Vierailija
220/710 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi mennä megafonien kanssa räikeän seksuaalisissa asuissa kaduille markkinoimaan omaa seksuaalista suuntautuneisuuttaan? 

Minulle tuo tuollainen tarkoittaa no. huomion hakemista eikä sitä, että asia haluttaisiin pitää omana tietona piilossa muilta.

Minkä helvetin takia se pitäisi pitää omana tietonaan ja piilotella sitä muilta? Eihän heterotkaan niin tee. 

Missä järjestetään heteroparaati?

Me heterot emme tarvitse paraatia, sillä meidät hyväksytään kritiikittä sellaisina kuin me olemme. Seksuaalivähemmistöjä sen sijaan vainotaan ja syrjitään maailmalla julmasti, pahimmillaan vangitaan ja tapetaan. Siksi heillä on syytä olla äänessä niin kauan,

No ei muuta kuin protestoimaan maahan jossa asiat ei ole kunnossa. Suomessa turha tapahtuma.

Ihan sinä itse jo osoitat käytökselläsi tämän tapahtuman tarpeellisuuden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän