Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yksinäinen ihminen voi tehdä perjantai iltana?

Vierailija
27.06.2025 |

Mitä yksinäinen ihminen voi tehdä perjantai iltana?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt perhettä ympärillä. Mut 20 vuotta sitten. Pyöräilin ympäri kaupunkia. Luin kirjaston kirjoja. Kun oma lempiaihe oli koluttu loppuun valitsin jonkun osaton. Ja luin psykologian, filosofian osastot läpi. 

Jos tykkäät musiikista siihen aikaan musiikkiosasto oli aarreaitta. Kannattaa tsekata jos kirjastosta vielä sellainen osasto löytyy. Itse en kerkeä. Mutta varmasti menen. Kun jälkikasvu muuttaa pois.

Kun kirjasto auki. Lehtiosastolta saattaa löytyä jotain itseä kiinnostavaa. Lainasin viimeksi pinon tieteen kuvalehtiä.

Vierailija
22/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdä kaikkea mitä muutkin  . Älkää rajoittako itseänne . Jos joku kyselee miksi olet yksin liikkeellä niin sano että ei ole kavereita ja miksi kyselet typeriä?

Ei kukaan edes kysy. Suomessa yksin liikkeellä olevat ihmiset ei ole poikkeus eikä herätä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu budjetista. Joz olis enenpi rahaa kulkisin festareilla ja keikoilla. Niihin voi mennä yksinkin ja siellä on useat viä selvinpäin. Kute minä. 

Teatterit ja elokuvissa käynti. Siinä voi mennä kuten muutkin. Aikani kyselin yhtä kaveria mukaan mut tulin siihe tulokseen ettei jaksa enää odotella. Täs ny jo menoa suunniteilla. Katsoo sit mitä muuta keksii.

On myöz ilmaistapahtumia kaupungilla tai aika edullisia. Taiteiden yössä voi päästä näyttelyihin ilmaseksi tai pienellä summalla. 

Ei yksinäisen tarvi jäädä kotiin murjottaa. Vaan rohkeasti mukaan. Oman elämäni aikana olen nyt ollu sinkku pisimpään. Ja kulkenut täs suomen alueella itekseni ja ei kysyvä tieltä eksy. 

Vierailija
24/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä haluaa. 

Vierailija
25/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin leffassa, luin kirjaa ja nukahdin aikaisin.

Vierailija
26/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele jokin uusi hyödyllinen taito, jota tarvitaan sitten kun sähköt katoavat (aurinko panee sille stopin).

Siihenkin saa menemään monta perjantai-iltaa.

Vierailija
27/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin yksin yksin. Aina yksin.

Vierailija
28/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsypasianssia pelaat.

Vierailija
29/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks hörp ja runk, sitte runk ja hörp, sitte jos jaksat runk.

Vierailija
30/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no keikoilla voi ainakin käydä. olen aika epäsosiaalinen, mutta pienemmillä keikoilla tulee silti aina juteltua vieraiden kanssa, sitäpaitsi musiikkahan sinne on menty kuuntelemaan.

h

Vierailija
31/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkata

Pitää ensin olla suurennuslasi että näkee kohdetta 😂

Vierailija
32/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen tein koiran kanssa pitkän lenkin. Sitten valmistin salaatin ja katsoin suoratoistoa tunnin. Pesin pyykkiä, siivosin ja vein koiran taas ulos. Luin kirjaa, neuloin ja tein kauppalistan. Soitin yhdelle kaverille ja lapselle. Tein jalkahoidon, söin iltapalan, vein koiran iltapissille ja kävin nukkumaan.

Teen erittäin sosiaalista työtä ja rakastan olla yksin. Jos en keksi mitään tekemistä, lähden museokierrokselle.

Vierailija
33/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytellä peräreikää.

Vierailija
34/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdä kaikkea mitä muutkin  . Älkää rajoittako itseänne . Jos joku kyselee miksi olet yksin liikkeellä niin sano että ei ole kavereita ja miksi kyselet typeriä?

Ei kukaan edes kysy. Suomessa yksin liikkeellä olevat ihmiset ei ole poikkeus eikä herätä huomiota.

Totta. Oma kokemus on ettei yksinolevaa edes huomata eli sitä ei ainakaan kannata miettiä / stressata että kehtaanko mä ja mitä muut ajattelee.. Ei ne ajattele mitään, koska ei ne edes huomaa läsnäoloasi. 

Vierailija
35/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV2. Yleisurheilu

Siellä on pilkettä silmässä monella ja kauniita/komeita urheilijoita.

Vierailija
36/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryypätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi