Olen avoimesti hampaaton
En enää anna tilanteen haitata elämääni. T. Valis
Kommentit (48)
Mutta ero venyy vai? Onhan tuossakin päätöksessä jo paljon...
Enköhän mä joskus tubekanavan laita pystyyn, kun kaikki niin kiinnostaa. Ehkä menee vielä siihen n 1,5 vuotta.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi, kun hampaat on poistettu. Proteeseja ei saatu sopiviksi eikä hammasimplantteihin ole varaa.ap
Onko tämä ammattivalittaja, vai joku lähisukulaisensa?
Onko tämä Pride nyt antanut sulle rohkeutta? Vaikka ei se nyt tietysti sama asia ole, mutta kunhan tuli mieleen...
Se on hyvä. Onhan Purrakin avoimesti hampaallinen😬
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Pride nyt antanut sulle rohkeutta? Vaikka ei se nyt tietysti sama asia ole, mutta kunhan tuli mieleen...
En tiedä. Ajattelin vain, etten mä aina voi vaan kotona olla. Tosin olen paljon ollut huimauksen takia, mutta yksi pikku suunnitelma on ja sen aion toteuttaa, vaikka olen hampaaton.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siksi, kun hampaat on poistettu. Proteeseja ei saatu sopiviksi eikä hammasimplantteihin ole varaa.ap
Kyllä ne saadaan sopiviksi. Kolmannella pohjustuskerralla hammasteknikko sai ne täydellisiksi. Aikaa meni n. 6 kk, mutta nyt ovat hyvät. Totuttele, älä luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se haittaisi kun melkein aina olet kotona.
Kyllä mulla on jotain pikkureissuja heinäkuun lopussa.ap
Mieskö maksaa
Miten niin?ap
Ainahan se maksaa kaiken. Ite oot niin sanonut
Onko sillä jotain väliä, että kuka maksaa ja mitä maksaa? Olisiko parempi jos yhteiskunta maksaisi elämisen? ap
On sillä väliä. Kukaan normaali ei elä toisen rahoilla..
Sairastunut ei sitten varmaan ole mielestäsi normaali. Mitä pitäisi tehdä? Tappaa itsensä, jos ei kykene elättämään itseään?
Sulla on ap vahvempi itsetunto kuin mulla. Jos menetän hampaani, en ikinä enää poistu kodistani.
Taas olet siis valehdellut, kun olet kertonut, että tekarit on ollut jo pitkään. Ja toisessa somessa kehut miestäsi ja miten ihanaa kaikki on ja olet niin onnellinen, että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Taas olet siis valehdellut, kun olet kertonut, että tekarit on ollut jo pitkään. Ja toisessa somessa kehut miestäsi ja miten ihanaa kaikki on ja olet niin onnellinen, että oksat pois.
Onhan mulla tekarit ollut jo pitkään. Sain molemmat jo tammikuussa. Tuossa ne on pöydällä. ap
Jollei haittaa, niin miksi tätä asiaa joka päivä täällä toitotat?
Vierailija kirjoitti:
Jollei haittaa, niin miksi tätä asiaa joka päivä täällä toitotat?
Haittaahan se syömistä ja olenhan mä ujostellut käydä hampaattomana monessa paikassa, mutta päätin sen ujostelun lopettaa.ap
Miten se mies nyt alkais maksamaan mitään ylimääräistä, kun se on aina ollut niiiin pihi?
Saiks se mökin yms. myytyä ja alkoi anteliaaksi...
Vierailija kirjoitti:
Haittaahan se syömistä ja olenhan mä ujostellut käydä hampaattomana monessa paikassa, mutta päätin sen ujostelun lopettaa.ap
Kunnes taaaas tänään muutit mielipidettäsi...
Mites se hampaattomuus tänään sujuu, joko mieli on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Mites se hampaattomuus tänään sujuu, joko mieli on muuttunut?
Ihan samalla lailla sujuu kuin ennenkin. ap
Olen sanaton😳