Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: millä tavalla haluat miehesi yllättää sinun eroottisesti?

Vierailija
27.06.2025 |

Niinkuin otsikko kertoo, 

Pitkässä parisuhteessa

Miten haluat että miehesi yllättäisi sinut eroottisesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin, että mieheni "käyttäisi" minua joskus. Esimerkiksi laittaessani pyykkiä kuivausrumpuu hän tulisi, ottaisi hiuksistani kiinni, painaisi polvilleen ja pakottaisi minut ottamaan häneltä loppuun asti suihin. Tai että hän joskus illalla käskisi minut kontalleen, rauhallisesti riisuisi minut, ottaisi takaapäin, ruiskauttaisi spermat pepulleni ja lähtisi baariin.

Vierailija
2/12 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin, että mieheni "käyttäisi" minua joskus. Esimerkiksi laittaessani pyykkiä kuivausrumpuu hän tulisi, ottaisi hiuksistani kiinni, painaisi polvilleen ja pakottaisi minut ottamaan häneltä loppuun asti suihin. Tai että hän joskus illalla käskisi minut kontalleen, rauhallisesti riisuisi minut, ottaisi takaapäin, ruiskauttaisi spermat pepulleni ja lähtisi baariin.

Ai homotkin miettii tämmösiä juttuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois pyytää yhtäkkiä pukeutumaan seksikkästi ja ottais sillee rajummin

Vierailija
4/12 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan mahtavaa jos mies ilmoittaisi varanneensa illan todella kalliiseen ravintolaan ja toisi samalla minulle vaikkapa kukkia ja suklaata.

Vierailija
5/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä otsikko kertoo? Se ei ole ymmärrettävää kieltä.

Vierailija
6/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä yllätyksistä, oikeestaan kaikki tekeminen käy, joissa pääsee hiukan rentoutumaan. Perus saunaa ja sen jälkeen seksiä ois mulle ihan täydellistä. Kylpylä ja hyvää ruokaa ois luksusta ja kiva rentoutumiskeino ja miniloma arjesta.

Vierailija
7/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajua seksiähän minä haluaisin

Vierailija
8/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle riittää ihan se, että mies näyttää vehkeensä kovana. Viime aikoina näitä yllätyksiä on tullut useita, ja joka kerta seksiä sen jälkeen. 

Eikä meillä ole mikään tuorein parisuhde, kohta tulee 20vuotta yhteiseloa täyteen. 

Vierailija
9/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on ihan kivat ajatukset että olisi kiihottavaa jos mies vain tulisi ja ottaisi (tai siis toisin päin). Mutta jos rouva tarttee huolelliset ja pitkät lämmittelyt ja silti tekee tiukkaa sisäänmenon kanssa, niin eipä onnistu muuten kuin haaveissa. Fysiikka jos ei seuraa ajatuksia niin minkäs teet.

Vierailija
10/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelu & huomiointi tavalla tai toisella on aina hyvästä :) Sekin säväyttää kun mies laittautuu hienoksi vaikkapa jonnekin tilaisuuteen lähdettäessä. Siinä jo alkaa helposti kipinöidä jalkojen välissä ja pitää katsoa kelloa, ehtisikö äkkiä jotain kehittää ennen lähtöä.

Vierailija
11/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin usein seuraan mieheni puuhasteluja. Katselen sitä pitkään, mutta sillä ei oo harmainta hajuakaan mun syntisistä ajatuksista, jos en niistä puhu. En tiedä, mitä luulee mun tuijottavan.

Vierailija
12/12 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäispä alottamalla runkkaamaan hitaasti ja nautinnollisesti minun katsellessa vieressä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme