Mikä helpohko asia on teille hankalaa pakkopullaa?
Siis mitä joku tekee vasemmalla kädellä, mutta sinä et todellakaan.
Kommentit (35)
Pakkopulla, eli kun menen kylään jonnekin hoitaakseni jokun asian tai kokouksissa, usein tarjotaan kahvia ja jotain kuivaa pullakänttyä. Kahvi vielä menee, mutta se pakkopulla ärsyttää. En tykkää yleensäkään makeasta ja lisäksi nuo on jotain halpaa ja vähän vanhaa ja kuivahtanutta murenevaa biojätettä joka sopisi öljyn imeytykseen. Vaan auta armias, jos ei ota, niin tarjoiluihin panostanut omanarvontuntoinen emäntä alkaa sellaisen tyrkytyksen ja tuputuksen ja pahimmillaan lopulta vittuilun siitä kun ei nyt sitten tarjottavat kelpaakaan ja voi voi kun hänelle jää nyt riesaksi sitten kaikki tuo pullansuttu.
Suihkussa käynti, varsinkin pitkien hiusten pesu. Pakko vaan silti käydä joka päivä suihkussa.
Kaikki arjen normaalit askareet ruoanlaitosta siivoamiseen ja peseutymiseen yms asti.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa käynti, varsinkin pitkien hiusten pesu. Pakko vaan silti käydä joka päivä suihkussa.
Olen joskus kokenut noin, talvella.
Jostain syystä sukkien kuivumaan laittaminen, hermostun kaivaessa niitä pesukoneesta ja laittaessa pyykkipojilla narulle.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä sukkien kuivumaan laittaminen, hermostun kaivaessa niitä pesukoneesta ja laittaessa pyykkipojilla narulle.
Tämä on totta. Sukat on todella raivostuttavia. Hirveällä mykkyrällä ja tippuvat aina pitkin lattioita.
En osaa puhaltaa ilmaa ilmapalloon.
Imurointi. Niiiiiiin hermoja raastavaa.
Koko imuri on tooooodella ärsyttävä. Jää kaikkiin kulmiin kiinni eli ei tule perässä silloin kun pitäisi, mutta kun ei pitäisi niin todellakin tulee jaa kaataa mennessään kaiken. Raivostuttava kapine!!!
Leipominen on ihan pakkopullaa. Helpohkoa toki, mutta olen kehnohko.
Siivoaminen, suihkussa käynti, parranajaminen, hampaiden pesu, vuodevaatteiden vaihtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Pakkopulla, eli kun menen kylään jonnekin hoitaakseni jokun asian tai kokouksissa, usein tarjotaan kahvia ja jotain kuivaa pullakänttyä. Kahvi vielä menee, mutta se pakkopulla ärsyttää. En tykkää yleensäkään makeasta ja lisäksi nuo on jotain halpaa ja vähän vanhaa ja kuivahtanutta murenevaa biojätettä joka sopisi öljyn imeytykseen. Vaan auta armias, jos ei ota, niin tarjoiluihin panostanut omanarvontuntoinen emäntä alkaa sellaisen tyrkytyksen ja tuputuksen ja pahimmillaan lopulta vittuilun siitä kun ei nyt sitten tarjottavat kelpaakaan ja voi voi kun hänelle jää nyt riesaksi sitten kaikki tuo pullansuttu.
Pakkopulla? Minä en suostu juomaan kahvia, jos ei ole pullaa.
Puhtaiden vaatteiden viikaus kaappiin. Ei helevata kuinka hankalaa! Märkien vaatteiden laittaminen koneesta kuivumaan on ihan jees, mutta sitten kun ovat kuivat... Siinä se kasa puhtaita odottaa.... Ja odottaa...dottaa....taaaa...😴
Pullan leipomisesta en tykkää. Kädet on ällöttävän kuivat kun se taikina tarttuu käsiinkiinni. Sanan mukaisesti pakkopullaa.
Eläminen. Ihan oikeasti. Minulla kuluu kaikki energia siihen, että saan valehdeltua ja tsempattua itseni pysyttelemään hengissä. Ei jaksaisi sekuntiakaan täällä.