Mitä nainen tarkoittaa Tinderissä kun etsii omillaan toimeentulevaa miestä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miksi omillaan toimeentuleva, ja naisille muutenkin kelpaava mies, haluaisi naisen?
Rajoittaisi menemisiä ja tekemisiä muiden vastaavien kavereiden kanssa. Laadukkaan tsekkiläisen rotunaisen saa 200€/yö petiin eikä tarvitse keskustella, sopisko lähteä jätkien kanssa reissuun kesälomalla vai ei.
Tuossa tilanteessa sinun ei kannata olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni seuraavaa:
- Miehellä on työpaikka
- Mies osaa siivota omat sotkunsa ja pyykätä omat pyykkinsä
- Mies osaa viettää aikaa ilman minua, ja hänellä pitää olla harrastuksia
Eli toisin sanoen, miehen pitää tulla toimeen ilman minua. En halua ripustautujaa.
Siis mihin sitä naista sitten tarvitaan, jos tulee omillaan toimeen.
Nyt ole ihan ytimessä. Alat lähestyä naisten ajatusmaailmaa. Puolison kanssa tulee olla mukavaa yhdessä ja arvojen sekä kiinnostuksenkohteiden tulee olla samankaltaisia, jotta parisuhde antaisi enemmän kuin ottaisi.
Näitä naislapsia on aivan älyttömästi. Halutaan mieheltä hyvää statusta ja tulotasoa. Hylätään heti, jos joutuu työttömäksi, kun tunnetaan olo turvattomaksi elintason heikentyessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Omillaan toimeentulevan" merkitystä voisi laajentaa myös siihen, että molemmilla on omat ystävät, harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Ei sellasta saatanan kivirekeä joka on aina kotona, puhuu koko ajan ja tulee perässä vaikka vessaan.
Laajennetaan vielä niin että kerran paljaalla saatuaan se ei itse asiassa pidä sinuun enää mitään yhteyttä ettekä ole missään tekemisissä keskenänne niin voidaan puhua ihan normaalista Tinder-suhteesta.
Joo, no noita nilkkejähän nyt on maailma väärällään. Kertalaakista raskautuminen ja yh:ksi jääminen olisi ehkä säästänyt 15 vuoden harmaudelta. Yhteinen lapsi on kuitenkin oikein kiva ja onnistunut (tyttö).
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-vaimo ei ollut omillaan toimeentuleva. Koko ajan mun piti olla kotona auttamassa ja seurustelemassa. Ymmärsin tämän kun lapset olivat pieniä, mutta siinä vaiheessa tuli mitta täyteen kun molemmat lapset olivat yläasteella ja multa kiellettiin oma viikonloppureissu sillä perusteellä että ex-vaimo ei pärjää lasten kanssa yksin kolmea vuorokautta.
Eikö lapset ja koti olleet myös sinun ja sinä yhtälailla vastuussa niistä, kun puhut auttelemisesta?
"Tulee taloudellisesti toimeen jollakin laillisella keinolla ja lisäksi pystyy, kykenee ja tahtoo itsenäisesti hoitamaan normaaliin aikuisen elämään kuuluvat perusasiat ilman ulkopuolista apua."
Tämä, ja lisään vielä että kykenee ja haluaa maksaa oman osansa yhteisestä vapaa-ajan vietosta. Eikä niin että jos minä en tarjoa, niin sitten kökötetään kotona. (Tähän tietysti sisältyy se että mies ylipäätään on innostunut tekemään ainakin osittain samoja asioita kuin minä)
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-vaimo ei ollut omillaan toimeentuleva. Koko ajan mun piti olla kotona auttamassa ja seurustelemassa. Ymmärsin tämän kun lapset olivat pieniä, mutta siinä vaiheessa tuli mitta täyteen kun molemmat lapset olivat yläasteella ja multa kiellettiin oma viikonloppureissu sillä perusteellä että ex-vaimo ei pärjää lasten kanssa yksin kolmea vuorokautta.
Just tämä, on todella raskasta kun puoliso on jatkuvasti lahkeessa kiinni, oli sitten nainen tai mies. Mun äitini on ollut jo 40 vuotta takiaissuhteessa omaan puolisoonsa, ja sitä on ikävä seurata. Ihmettelen, että heille ei ole tullut eroa.
Ap ei ymmärrä, mitä tarkoittaa omillaan toimeentuleva. Ei toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi omillaan toimeentuleva, ja naisille muutenkin kelpaava mies, haluaisi naisen?
Rajoittaisi menemisiä ja tekemisiä muiden vastaavien kavereiden kanssa. Laadukkaan tsekkiläisen rotunaisen saa 200€/yö petiin eikä tarvitse keskustella, sopisko lähteä jätkien kanssa reissuun kesälomalla vai ei.
Nyt kun on viikonloppu taas tulossa ja ihan yhtä varmaan taas palsta-incel alkaa ruikuttamaan, miksi hän ei kelpaa naisille, ei edes niille lihaville ja rumille; sinä voisit kertoa tuosta aatemaailmastasi hänelle miehen kielellä. Omillaan toimeentuleva nainen ei ota miestä eikä varsinkaan palsta-inceliä, jos mies ei tuo mitään positiivista lisää naisen elämään. Ei vaikka itkisi kuinka.
Se nainen hakee itselleen elättäjää, perintöäkin.
Vierailija kirjoitti:
- Miehellä on työpaikka
Eli toisin sanoen, miehen pitää tulla toimeen ilman minua. En halua ripustautujaa.
Kuinka tärkeä on tuo työpaikka?
Kyllä se sisältää yleensä sen, että on myös varaa matkustella. Ei riitä pelkkä työssäkäynti ja omillaan toimeen tuleminen.
Omassa kaveripiirissä miehet ovat aina tulleet omillaan toimeen, siis kyenneet asumaan omillaan, siivoamaan ja pyykkäämään, sekä laittamaan ruokaa. Yllätykseni olikin suuri, kun deittaillessa paljastui mitä surkeampia vätyksiä, joiden asunnotkin olivat jotain tsernobylin ja hepatiittiläävän välimuotoja.
Nyt keski-ikäisenä perheenäitinä lisäisin myös "omillaan toimeentuloon" oikea-aikaisen asioiden hoidon, vaikka omiin sairauksiin tai taloudellisiin asioihin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Miehellä on työpaikka
Kuinka tärkeä on tuo työpaikka?
Etäsuhteessa mä en välittäisi siitä onko miehellä työpaikka, mutta työttömän kanssa en alkaisi tiiviiseen suhteeseen enkä asumaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sisältää yleensä sen, että on myös varaa matkustella. Ei riitä pelkkä työssäkäynti ja omillaan toimeen tuleminen.
Tottakai omat vapaa-ajan menot pitää myös pystyä kattamaan. Ja yleensä kumppanilta toivotaan samoja vapaa-ajan harrastuksia kuin itsellä. Eli kyllä, matkusteleva nainen todennäköisesti haluaa puolison joka myös tykkää matkustaa, ja jolla on siihen varaa.
sitä, että tulee toimeen omillaan, eikä kuppaa naisen rahoja
Vierailija kirjoitti:
Se nainen hakee itselleen elättäjää, perintöäkin.
Naiset ei käy töissä eikä peri vanhempiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai omat vapaa-ajan menot pitää myös pystyä kattamaan. Ja yleensä kumppanilta toivotaan samoja vapaa-ajan harrastuksia kuin itsellä. Eli kyllä, matkusteleva nainen todennäköisesti haluaa puolison joka myös tykkää matkustaa, ja jolla on siihen varaa.
Tätähän juuri sanoin. Miksi kommenttiani siis alapeukutetaan ja sinun kommenttiasi yläpeukutetaan? Ja kyllä, minulla on varaa kustantaa myös matkusteluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän juuri sanoin. Miksi kommenttiani siis alapeukutetaan ja sinun kommenttiasi yläpeukutetaan? Ja kyllä, minulla on varaa kustantaa myös matkusteluni.
Koska kaikki eivät glorifioi matkustelua