Onko pettämistä viimeinen osa.
Sain uuden työkaverin 6kk sitten. Ollaan tavattu pari kertaa työajan ulkopuolella. Mieheni tietää tämän työkaverini, on varoittanut minua että miehellä olisi tunteita. Mies taisi olla oikeassa koska työkaveri on tuonut minulle ruusuja, suklaata. Laitellut romanttisia viestejä vitsin varjolla i lav juu tekstejä ym.
Nyt olen alkanut salata tätä työkaverin olemassaoloa ja yhteydenpitoa mieheltäni. Viestittelemme lähes päivittäin työkaverin kanssa. Mies ehdottelee usein näkemistä. Ja heittelee vitsillä eroa mihestäsi juttua.
Oma mies kyselee välillä olenko yhteydessä. Vastaan en ole.
Itselläni ei ole tunteita tätä työkaveria kohtaan. Pidän häntä enemmän hyvänä ystävänä. Rakastan miestäni täysin enkä pettäisi häntä.
Olen alkanut ajatella. Onko tämä jo kuitenkin pettämistä?
Kommentit (43)
Raja menee siinä kohdassa kun et voi asiasta enää puolisollesi kertoa. Tällöin itsekin tiedät toimivasi väärin eikä asiasta tarvitse palstalla kysellä.
M60
Mies taisi olla oikeassa. No shit Sherlock. Oletko mahdollisesti kehitysvammainen tai muuten heikkolahjainen?
Tää aloitus on pakko olla trollaus. Ei kukaan ole näin tyhmä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kuulostaa siltä että tykkäät ottaa kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksä spämmäät tätä joka paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksä spämmäät tätä joka paikkaan?
Miksi istut kesäpäivänä koneella perse hikisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla perustelua varsinkin niiltä joiden mielestä tämä ei ole pettämistä
Vieraan paneminen piristää suhdetta. Saa mieskin kunnolla kyytiä kotona kun joku toinen kastelee jo töissä vaimon valmiiksi.
Sinä varmaan teet näin. Tai sinua ei haittaa jos kumppanisi kohtelee sinua näin? Ok, on meitä joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on pakko olla trollaus. Ei kukaan ole näin tyhmä.
Voi olla myös maalitusta. Ei näistä tiedä varmaksi. Typerää joka tapauksessa.
Ei ole pettämistä. Täysin moraalitonta silti.
No olisiko sulle ok, että miehesi tekisi tuota samaa jonkun naisen kanssa?
Tuolla tavalla varmaan minunkin exmiehelläni alkoi töissä säätö nuoremman naikkosen kanssa. Kun sain tietää, lähdin. Kuulemma exällä mennyt käteen alle parissa vuodessa aivan kaikki. Tutulta kuulin, vaikkei kiinnostakaan. Nyt jo myy asuntoa, jonka lemmenpesäksi heille osti. Naikkonenkin lähti. Karma <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta toi on kuin pettämistä. Millä sä ajattelet selittää tän jos jäätte kiinni. Tietääkö työkaveri että joudutte salaamaan asioita?
Työkaveri tietää et mies on mustis. Olen kertonut.
Mun mielestä ette nyt tajua sitä että minulla ei ole tunteita. Mitä väliä jos miehellä on. Mä en petä miestäni koskaan.
Tämän on pakko olla porvoolainen.
Koko aloitus on samaa tasoa, jos kysyy, että onko se pettämistä jos ei liikuta. 😁
Ei hyvää päivää. Moraalinen kompassi vaatisi vähän hoitoa. Kerros AP millä sä aiot saada tän kuitattua kun jäät kiinni.
Muuten hyvä aloitus mutta yksi virhe. Sä et todellakaan rakasta miestäsi jos toiminta on tuollaista.
Kyllä petät koska annat tuon jatkua ja piilottelet asian mieheltäsi, sinä vedätät tässä nyt kahta miestä koska annat tuon "työkaverin" tuoda sulle kukkia ja suklaata ja kertoa rakkaudestaan ja elätellä toiveita että ehkä sinäkin kiinnostut hänestä tunteellisesti.