Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä viimeinen osa.

Vierailija
27.06.2025 |

Sain uuden työkaverin 6kk sitten. Ollaan tavattu pari kertaa työajan ulkopuolella.  Mieheni tietää tämän työkaverini, on varoittanut minua että miehellä olisi tunteita.  Mies taisi olla oikeassa koska työkaveri on tuonut minulle ruusuja, suklaata. Laitellut romanttisia viestejä vitsin varjolla i lav juu tekstejä ym. 

Nyt olen alkanut salata tätä työkaverin olemassaoloa ja yhteydenpitoa mieheltäni. Viestittelemme lähes päivittäin työkaverin kanssa. Mies ehdottelee usein näkemistä. Ja heittelee vitsillä eroa mihestäsi juttua.

Oma mies kyselee välillä olenko yhteydessä. Vastaan en ole.

Itselläni ei ole tunteita tätä työkaveria kohtaan. Pidän häntä enemmän hyvänä ystävänä. Rakastan miestäni täysin enkä pettäisi häntä.

Olen alkanut ajatella. Onko tämä jo kuitenkin pettämistä?

Onko pettämistä

Vaihtoehdot

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla perustelua varsinkin niiltä joiden mielestä tämä ei ole pettämistä

Vierailija
2/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla perustelua varsinkin niiltä joiden mielestä tämä ei ole pettämistä

Vapaa suhde. Millään tavalla muuten ei voi ymmärtää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraan paneminen piristää suhdetta. Saa mieskin kunnolla kyytiä kotona kun joku toinen kastelee jo töissä vaimon valmiiksi.

Vierailija
4/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on suhde.

Vierailija
5/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on suhde.

Samaa mieltä

Vierailija
6/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ei. Koska ei kerrottu onko vapaa suhde vai monogaminen.

Vierailija
7/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain salaa kumppanilta se tarkoittaa asian olevan kiellettyä.Turha kenenkään selitellä ,että suojelee vaan kumppaniaan turhalta pahaltamieleltä,kun itse ottaa kirsikan kakusta.

Vierailija
8/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain salaa kumppanilta se tarkoittaa asian olevan kiellettyä.Turha kenenkään selitellä ,että suojelee vaan kumppaniaan turhalta pahaltamieleltä,kun itse ottaa kirsikan kakusta.

Niin. AP saa nyt töissä ja ilmeisesti vapaalla huomiota häneen rakastuneelta mieheltä.  Kotona sitten omalta mieheltään. Kunnon kirsikan poimintaa.

Vierailija
9/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viatonta hauskanpitoa kunnes jäädään kiinni. Sitten tuosta tulee pettämistä.

Vierailija
10/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v...u jos ihmiset on tätä luokkaa nykyään.  Ennenvanhaan pettämistä oli se että teki jotain toisen selän takana. Nykyään pettämistä määritetään vissiin sillä saiko orgasmia seksissä.

Vierailija
11/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyh hyh. 

Vierailija
12/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo kuukauden provo. 😯

Vierailija
13/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap nyt ihan aito? En kyllä ymmärrä tuollaista käytöstä. Itseäni ei ainakaan huvittaisi olla oikeastaan missään vapaa-ajan tekemisissä työkaverin kanssa, joka noin avoimesti osoittaa ihastustaan. Tai sitten jos olen, niin tavataan puolisoiden kanssa tms.

Mitä tulee pettämiseen, eikö se nyt ole jo tarpeeksi väärin, että valehtelee puolisolle, ettei ole ollut yhteydessä tähän mieheen.

Vierailija
14/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten kanssa. Nainen pettää miestään henkisesti, lisäksi valehtelee hänelle. Ja entäpä tämän ihastuneen miehen tunteet? Nainen satuttaa kahta miestä, koska on itsekäs ja idiootti.

Eikä ole moraaliakaan. Pieni omantunnon häivähdys, ei riitä estämään omaa etua tavoittelevaa julmaa toimintaansa - mutta kirjoitti tänne. En tuomitse ihmistä, nytkään, tuomitsen teot vääränä. Ja olen nainen.

Vierailija
15/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu on pettämistä tuo menee jo salasuhteen puolelle.

Vierailija
17/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta toi on kuin pettämistä. Millä sä ajattelet selittää tän jos jäätte kiinni. Tietääkö työkaveri että joudutte salaamaan asioita? 

Vierailija
18/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta toi on kuin pettämistä. Millä sä ajattelet selittää tän jos jäätte kiinni. Tietääkö työkaveri että joudutte salaamaan asioita? 

Työkaveri tietää et mies on mustis. Olen kertonut. 

Mun mielestä ette nyt tajua sitä että minulla ei ole tunteita. Mitä väliä jos miehellä on. Mä en petä miestäni koskaan.

Vierailija
19/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/43 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette käyttäneet kondomia niin ei ole pettämistä. Sitten kun pannaan paljaalla niin sitten on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme