Härskein pettämis tapaus jonka tiedätte!
Ite tiedän että kaverini antoi suikkarin siskonsa miehelle kun he odottivat häntä juna aseman Pihassa autossa.
Kommentit (46)
Nykyään poikamiehenä olen ollut useasti pettäjien kanssa toisena osapuolena. Ihan pelkkää seksiä ilman tunteita ja tutustumista. Joskus heti työpäivän jälkeen ennen kotiin menoa. Partavettä eikä muita hajusteita saa käyttää ku saattaa sitten kotona tuoksua. Se että onko se härskiä kun on tuntematon ja ei ole tunteita mukana?
Vierailija kirjoitti:
No oma tilanne on varmaan sellainen. Itse olen siis sinkku, mutta reilusti vanhempi mies on varattu. Seksisuhde on kestänyt kaksi vuotta.
Olemme tavanneet lukuisia kertoja viimeisen kahden vuoden aikana. Tapaamme joko mun tai miehen luona yleensä. Joskus ollaan pantu autossa tai sitten miehen mökillä. Miehen kotona panemme monesti heidän ruokapöydällään, mutta myös sängyssä ollaan pantu. Joskus mies oli tekemässä metsätöitä ja vaimonsa oli lähdössä yöksi pois kotoa, niin mies sieltä metsästä laitteli mulle viestiä, että miten olisi illalla.
Mulla on pillerit käyössä ja pannaan ilman kortsua. Multa ei voi mies mitään tauteja saada koska mulla ei ole muita miehiä, mutta aika kova luotto miehellä asian suhteen. Siis, että luottaa siihen, että syön pillereitä enkä ole muiden kanssa ilman kortsua.
Miten nukut öisin?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään poikamiehenä olen ollut useasti pettäjien kanssa toisena osapuolena. Ihan pelkkää seksiä ilman tunteita ja tutustumista. Joskus heti työpäivän jälkeen ennen kotiin menoa. Partavettä eikä muita hajusteita saa käyttää ku saattaa sitten kotona tuoksua. Se että onko se härskiä kun on tuntematon ja ei ole tunteita mukana?
Suosittelen lopettamaan tuon. Mä tein tota 10v. Terapiaa tarvitsi että pystyi pitämään itseään missään arvossa.
No eiköhän se joku hyvä vakkarikin löydy vielä. Pitää nyt pitää hauskaa kun on niin hyvää tarjontaa tarjolla ;)
Kaverin tapaus. 13v yhdessä. Todella kiiltokuva pariskunta. Farkku autoja 2. Kiharapäiset tyttö & poika. Uusi itse rakennettu omakotitalo. Ei alkoholia, ei mustasukkaisuutta, ei draamoja. 2 toisiaan syvästi rakastavaa ja kunnioittavaa ihmistä yhdessä. NS unelma pari.
Kunnes.
Mies kuuli sivusta outoja juttuja naisesta. Teki jotain mitä ei koskaan uskonut tekevänsä. Ratsasti salaa sosiaalisen median. Huomasin vaimolla olevan suhde..
Alkoi ratsasta entistä enemmän. Huomasi vaimolla olleen useita suhteita. Some viestit eivät yltäneet kuin 8v päähän. Mutta käytännössä nainen oli paneskellut työkavereita, harrastus kavereita, naapureita kaikkea mikä liikkuu..
Härskeintä tässä oli se että tapaukset a joittuivat lapsien syntymien, avioliittoon vihkimisen, talon rakentamisen ym kanssa sopivasti. Eli kun oltiin NS onnen kukkuloilla nainen oli uskoton.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se joku hyvä vakkarikin löydy vielä. Pitää nyt pitää hauskaa kun on niin hyvää tarjontaa tarjolla ;)
Niin mäkin ajattelin. Viatonta leikkiä, syytön mä olen ne naisethan täs sekoilee. Jälkikäteen kun sit tuli omatunto tajus että on aiheuttanut eroja, kuoleman ym.
Viattomasta pelailusta tulikin loppuelämän lasku. Bonuksena. Arvaappa pystynkö enää luottamaan naisiin. Joka aiheuttaa hieman ongelmia omissa suhteissa.
No joo tuo nyt ei ole kivaa jos noin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eipä sitä voi kontrolloida mitä käy. Voi jäädä suoraan kiinni. Voi jäädä vuosien jälkeen kiinni. Tai sit se varattu rakastuu suhun ja jättää perheensä. (Kysymättä edes sulta mitään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oma tilanne on varmaan sellainen. Itse olen siis sinkku, mutta reilusti vanhempi mies on varattu. Seksisuhde on kestänyt kaksi vuotta.
Olemme tavanneet lukuisia kertoja viimeisen kahden vuoden aikana. Tapaamme joko mun tai miehen luona yleensä. Joskus ollaan pantu autossa tai sitten miehen mökillä. Miehen kotona panemme monesti heidän ruokapöydällään, mutta myös sängyssä ollaan pantu. Joskus mies oli tekemässä metsätöitä ja vaimonsa oli lähdössä yöksi pois kotoa, niin mies sieltä metsästä laitteli mulle viestiä, että miten olisi illalla.
Mulla on pillerit käyössä ja pannaan ilman kortsua. Multa ei voi mies mitään tauteja saada koska mulla ei ole muita miehiä, mutta aika kova luotto miehellä asian suhteen. Siis, että luottaa siihen, että syön pillereitä enkä ole muiden kanssa ilman kortsua.
Miten nukut öisin?
Oikein hyvin kiitos.
No empä usko että näin kävisi. Ovat kuitenkin olleet vain yhden asian perässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän, että morsian otti lastin sisäänsä Best manilta hääkirkossa, kun sulhanen oli alttarilla odottamassa morsianta. Siinä morsiamen sitten kävellessä kohti alttaria, niin siemennesteen vain valuivat reittä alas.
Superkuumaa oisko ollu kaikkien fantasia. Vitsit ois kuumaa olla toi sulhanen!!! :***
Jospa hää ois puuhaillu morsiusneitojen kaa...<3
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla oli aika härski tilanne. Muija raskaana, seinänaapuri raskaana.
Siellä ne kuulemma rivarin pihalla kokoontui pitämään raskaus kerhoa. Tää paljastui oikealle muijalle kun tää naapuri lopulta paljasti sen.
alpha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nukut öisin?
Nussittuna tietenkin nukkuu paremmin. Kokeilisit itsekin niin tietäisit. <3
Vierailija kirjoitti:
Porvoo 2009. Tapailin aikani naista josta ei oikein saanut selvyyttä. Hän halusi lähinnä seksiä.
6kk myöhemmin tajusin miksi. Kun törmäsin hänen Facebookkiin. (Oli nimi kirjoitettu niin ettei löytynyt normi haulla.).
Hänestä oli tullut rouva ja samaan aikaan kun me paneskeltiin he suunnittelivat häitä.
Nää on aika yleisiä! X:n kertoi bestiksensä pettäneen miestään heti häiden jälkeen vanhan pitkä pahisihastuksen kanssa kun mies oli hintelä-hissuka diplinsinööri kun iski pakokauhu, et oli tehnyt virhee. Nyt on pari aikuista lasta, suhde kestää ja sosioekonominen asema, mutta eivät ole koskeneetkaan toisiinsa 20v.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin tyttökaveri petti minun kanssa nuorena ku nukuttiin juhannuksena pakettiauton perässä patjoilla. Hän nukkui meidän keskellä niin siitä vaan makuupussit auki kun kaveri nukahti. Siinä sitten hiiren hiljaa pantiin kyljellään takaapäin kun kaveri nukkui autuaasti.
Jotenki ihanan rakkaudellista hippimeininkiä! <3
Kyllä. Todella ihanat muistot jäi. Meidän kahden salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eipä sitä voi kontrolloida mitä käy. Voi jäädä suoraan kiinni. Voi jäädä vuosien jälkeen kiinni. Tai sit se varattu rakastuu suhun ja jättää perheensä. (Kysymättä edes sulta mitään).
Suurin osa vieraissa kävijöistä ei muuten ikinä, koskaan jää kiinni, vaikka kovin yritetään syyllistää "pettäjää jää aina kiinni". :D
Kiinnijäävät ovat surkimuksia tai yksinkertaisia. Eniten vieraissa muuten tukimusten mukaan käyvät korkeasti koulutetut, johtavassa asemassa olevat ja kauniit/fiksut ihmiset. Koska he kokevat olevansa oikeutettuja ja heillä on eniten tilaisuuksia ja tavallan myös vähemmän menetettävää: ovat osanneet suojata omaisuutensa ja tietävät, että saavat varmasti uuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin tapaus. 13v yhdessä. Todella kiiltokuva pariskunta. Farkku autoja 2. Kiharapäiset tyttö & poika. Uusi itse rakennettu omakotitalo. Ei alkoholia, ei mustasukkaisuutta, ei draamoja. 2 toisiaan syvästi rakastavaa ja kunnioittavaa ihmistä yhdessä. NS unelma pari.
Kunnes.
Mies kuuli sivusta outoja juttuja naisesta. Teki jotain mitä ei koskaan uskonut tekevänsä. Ratsasti salaa sosiaalisen median. Huomasin vaimolla olevan suhde..
Alkoi ratsasta entistä enemmän. Huomasi vaimolla olleen useita suhteita. Some viestit eivät yltäneet kuin 8v päähän. Mutta käytännössä nainen oli paneskellut työkavereita, harrastus kavereita, naapureita kaikkea mikä liikkuu..
Härskeintä tässä oli se että tapaukset a joittuivat lapsien syntymien, avioliittoon vihkimisen, talon rakentamisen ym kanssa sopivasti. Eli kun oltiin NS onnen kukkuloilla nainen oli uskoton.
Miehen olisi kannattanut panostaa naiseen eikä noihin ulkokultaisiin temppuihin, varmaan tunnekylmä jannu tai ei huolehtinut vaimon tyydytyksestä? Tässäkin tapauksessa olisi avoin suhde saattanut pelastaa liiton, paitsi jos mies tosiaan oli vässykkä; tosin aisurin rooli olisi saattanut toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs puhemies petti vaimoaan 8 vuotta ja saattoi salarakkaansa raskaaksi, jota vaimo jopa onnitteli fb-ssä perheenlisäyksestä ennen kuin totuus selvisi.
No tuossa nyt ei ole mitään outoa :D
Vielä jos nyynä olisi sivari ja kasvissyöjä *oksu*
Omalle miehelle vaimo antoi kerran kuussa liikkumatta maaten ja sanoi aina nopeasti sitten. Näytteli että ei seksi kiinnosta ja sanoi että se sattuu.
Vieraalle miehelle anaalia, suihinottoja ja kaikkea mahdollista seksiä mitä on olemassa.
Pienentyy kiinni jäämisen riski kun oma ukko kuvittelee että ei tarvitse pelätä pettämistä kun nainen ei tykkää seksistä.