Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskein pettämis tapaus jonka tiedätte!

Vierailija
27.06.2025 |

Ite tiedän että kaverini antoi suikkarin siskonsa miehelle kun he odottivat häntä juna aseman Pihassa autossa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse panin yhtä korkeakoulutettua naista risteilyllä paljaalla invavessassa, kun hyttimme olivat varattuja. Kotiin tullessa korkeakoulutettu vaimo oli valtavan kiimainen ja halusi kunnon mulkutuksen. Olin sillai et vähän likainen olo voinko käydä suihkussa käydä mut ei, hän vaati parrua suoraan sisään. Olin sit vähän et *köhköh: mut 30sek jälkeen alkoi tuntua tosi kiihottavalta!

Nykyään hymyilen tällekin ihanalle muistolle ja käytän aina kondomia. Vieraissa olen käynyt varmaan satoja kertoja kohta 30v suhteessa, eikä ole ollut koskaan lähelläkään jäädä kiinni. <3

Vierailija
42/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse panin yhtä korkeakoulutettua naista risteilyllä paljaalla invavessassa, kun hyttimme olivat varattuja. Kotiin tullessa korkeakoulutettu vaimo oli valtavan kiimainen ja halusi kunnon mulkutuksen. Olin sillai et vähän likainen olo voinko käydä suihkussa käydä mut ei, hän vaati parrua suoraan sisään. Olin sit vähän et *köhköh: mut 30sek jälkeen alkoi tuntua tosi kiihottavalta!

Nykyään hymyilen tällekin ihanalle muistolle ja käytän aina kondomia. Vieraissa olen käynyt varmaan satoja kertoja kohta 30v suhteessa, eikä ole ollut koskaan lähelläkään jäädä kiinni. <3

Oi kuinka onnekas vaimo sinulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis invaveskissä vedit omaa akkaa ja himassa sitten taas

Vierailija
44/46 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaava, mutta sillä erotuksella että pari vietti juuri hääjuhlaa juhlapaikalla eräässä keskisuuren kaupungin hotellissa jossa suurin osa häävieraista majoittui myös.

Sulhanen (minun hyvä kaveri) oli huomannut että morsian oli yön hämärtyessä jo hiukan hoipertelevassa kunnossa ja pyysi sitten yhtä toista kaveria viemään morsian heidän hääsviittiin ja että tulee ihan kohta perässä.

Sulhanen hyvästeli häävieraat, tässä meni joku 15min ja lähti tämän jälkeen huoneeseen.

Huoneeseen sisään pääsyä sulhanen näki kun tämä morsianta taluttamaan lähtenyt kaveri junttasi juuri spermat morsiamen suojaamattomaan pilluun (hääparilla oli vauva työnalla) , morsian oli hereillä, ei sammuneena ja säikähti todella kovasti kun näki sulhasen, samoin tämä kaveri joka juuri tyhjensi kassinsa.

Oli lyhyt aivoliitto ja kaveruus loppui siihen, kaveri sai läksiäis lahjana hiukan tummuneen silmäkulman ja yhde

Tuohan oli raiskaus, eikä pettäminen,jos kerta morsian oli sellaisessa kunnossa, että jonkun piti hänet ihan viemällä viedä hääsviittiin.

Vierailija
45/46 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden kaverin, joka seurusteli kahden muijan kanssa yhtäaikaa ja oli selittänyt kummallekin toisen olevan exä.

Oli sitten jäänyt kiinni, kun toinen muija oli ihmetellyt sille toiselle, että kuinka te olettekin noin hyvissä väleissä, vaikka olette eronneet.

Vierailija
46/46 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo tuo nyt ei ole kivaa jos noin on käynyt. 

Niin. Eipä sitä voi kontrolloida mitä käy. Voi jäädä suoraan kiinni. Voi jäädä vuosien jälkeen kiinni. Tai sit se varattu rakastuu suhun ja jättää perheensä. (Kysymättä edes sulta mitään).

No empä usko että näin kävisi. Ovat kuitenkin olleet vain sen yhden asian perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi