Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2272)
Marko Anttilalle sopii tuo ettei liikoja ilmehdi. Se tuo uskottavuutta parketillekin. Jalkapallo- ja kiekkomiehet pääsivät todella yllättämään. Komeaa, raamikasta ja rytmillistä tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset puolustavat Minnaa.🤣
Luulo ei ole tiedon väärtti. Olen 169cm pitkä ja painoni on 56 kg.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan hikisen miehen hätäinen nauru. Mees lenkille siitä.
Vierailija kirjoitti:
Marko Anttila pelasti koko illan hän oli aivan loistava,ja miten mahtava persoona.
Minä olin positiivosesti yllättynyt Johannaksen tanssista,hieno kausi tulossa Syksyn kunniaksi.
Kenenkään painoa ei saisi arvostella mutta Minnan paino on esteenä moneen tansiin,jos hän saa jatkaa.
Nostot ei tule onnistumaan ja se rajoittaa tansseja,rohkeaa on se että hän on osallistunut.
Fyysisesti ja henkisesti aivan varmasti raskasta treenit,jokaiselle tähti oppilaalle.
Ihanaa kun ohjelma alkoi.
Vakiotanssit tulevat olemaan Minnalle ja Mikolle vaikeita, tanssivat varmaan todella vähän otteessa.
Sara ja Jurijs ovat näyttävä pari, mutta jotenkin jätti nyt kylmäksi. Vaan tästähän sitä vasta lähdetään kehittymään ja kemiat hioutuu pitkin matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on hieman liian pitkä Samille partneriksi. Tulee hassu vaikutelma.
Siinä on se vaara, että nainen tanssii mieheen nähden hieman kumarassa.
Toivottavasti joku haastaa Miran ja Anssin? Tylsää jos ovat ylivoimaisia. Ehkä Marko tai Johannes vois haastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärtti. Olen 169cm pitkä ja painoni on 56 kg.
Jäikö numero 1 pois painon edestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko Anttila pelasti koko illan hän oli aivan loistava,ja miten mahtava persoona.
Minä olin positiivosesti yllättynyt Johannaksen tanssista,hieno kausi tulossa Syksyn kunniaksi.
Kenenkään painoa ei saisi arvostella mutta Minnan paino on esteenä moneen tansiin,jos hän saa jatkaa.
Nostot ei tule onnistumaan ja se rajoittaa tansseja,rohkeaa on se että hän on osallistunut.
Fyysisesti ja henkisesti aivan varmasti raskasta treenit,jokaiselle tähti oppilaalle.
Vakiotanssit tulevat olemaan Minnalle ja Mikolle vaikeita, tanssivat varmaan todella vähän otteessa.
Enpä usko. Minnaa kantaa itseään hienosti ja ryhdikkäästi. Se on siitä kiinni miten ihminen kantaa itseään. Minnalla on muuten tosi hyvä rytmitaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Förstin ääni on kamal847a, metallisen kirkuva.
Eiköhän häntä olisi jo laitettu vaihtopenkille, jos ei osaisi laulaa.
Juurikin noin. Musiikin tekijät tykkäävät, tuomarit ja juontajat tykkäävät ja paikalla olevat katsojat. Ja tv:n katsojat tykkäävät. Menkää valittajat kuuntelemaan paikan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nostot ole tansseissa pakollisia. Kuuluvat enemmän juuri sinne showpuolelle kuin perustansseihin. Ja silloin kun muu tanssi on haparoivaa ja askelia ei osata, niitähän peitellään ja korvataan nostoilla (josta jo Sarakin sai huomautuksen). Paljon arvostettavampaa on askeleiden osaaminen oikeassa rytmissä ja tanssi itse lattialla kuin vippaskonstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Minnaa kantaa itseään hienosti ja ryhdikkäästi. Se on siitä kiinni miten ihminen kantaa itseään. Minnalla on muuten tosi hyvä rytmitaju.
Lähinnä tarkoitin että Mikolle tulee olemaan vaikeaa tanssia Minnan kanssa otteessa ja kannatella häntä. Jos on yli sata kiloa painoa käden päällä niin eihän se helppoa ole.
Anssi ei ollut hotein vaan Marko,Paulus ja Johannes.
Ei nainen istu tanssissa miehen käden päällä. Jos on sitten liian hintelä mies, nainen voi ottaa ohjat ja vallan ja viedä sitä miestä.
Alussa olis voinut olla Jorma Uotisen performanssi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku haastaa Miran ja Anssin? Tylsää jos ovat ylivoimaisia. Ehkä Marko tai Johannes vois haastaa.
Ei se hyvä tanssitaito kaikkea ratkaise. Myös ihmisen persoona, habitus ja ulosanti vaikuttavat siihen, missä vaiheessa putoaa.
Mira tanssi hyvin, mutta se muu...hmmm. En pidä hänestä, joten en äänestä häntä, vaikka tanssisi kuinka hyvin.
Minun ääneni menee Johannekselle.
Eipä se Minna edes tanssinut kun heiluu hauskasti ja askelehti vaan. Tempo oli 1, muilla 3-6. Jos 10 max.
Minnahan oli sulava liikkeinen , yllätyin , tanssi kauniisti . Moni muu oli pettymys . Myös Marko Anttila oli positiivinen yllätys . Tinze oli melko jäykkä tanssitaustansa takia mutta taisi varoa liikaa ettei peppu tunge esille . Olisi kivempi että kaikilla olisi sama tanssi jota arvostellaan .Ikuisesti muistan Marikon liitelemässä , oli upea esitys ja ihana puku.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen istu tanssissa miehen käden päällä. Jos on sitten liian hintelä mies, nainen voi ottaa ohjat ja vallan ja viedä sitä miestä.
Eihän siinä mistään istumisesta olekaan kysymys vaan kropan taivutuksesta miehen käden yli. Vaikka Minna kuinka osaisi kannatella itseään niin Mikolla on kova työ. Nainen voi tosiaan viedä miestä niin kuin esim. Katri ja Kia eilen tekivät muttei Minnalla ole sellaisia ammattitanssijan kykyjä.
Tuomaritkin näyttivät Pippaan pettyneiltä. Pitkään puhuivat ihan muusta kuin Pipan tanssista, mutta totuushan on se, että oppilaan kauniilla taustatarinoilla ei pääse jatkoon vaan tanssitaidoilla.