Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että minua hymyilyttää, kun näin mainoksen, Vappu saa oman jäähyväisohjelman.
Kyllä osa vauvapalstalaisista ihastuu.
Minusta Vappu on ollut oikein hyvä juontaja. Harvasta on juontamaan suoraa lähetystä.
Heti voisin hypätä juontajaksi. Olen ollut esiintymässä suorassa tv-lähetyksessä ilman käsikirjoitusta. Aihekin oli ihan eri kuin minulle etukäteen kerrottiin, ei haitannut yhtään. Kaverit sanoi, että hyvin meni. Itse en pystynyt katsomaan, kun en ole mikään missi. Sitten vaan täytyisi vetää ozempic- ja kuntokuuri, ja ottaa jotkut kuoret tai tekarit hampaisiin.
Säälittävää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katri ja Johannes tunsivat heti syvää yhteisyyttä", sanoi Vappu juonnossaan.Että sillä lailla.
Vai oliko se yhteistä syvyyttä?
...yhteyttä, veikkaisin, silloin lauseeseen tulisi järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että minua hymyilyttää, kun näin mainoksen, Vappu saa oman jäähyväisohjelman.
Minusta Vappu on ollut oikein hyvä juontaja. Harvasta on juontamaan suoraa lähetystä.
Heti voisin hypätä juontajaksi. Olen ollut esiintymässä suorassa tv-lähetyksessä ilman käsikirjoitusta. Aihekin oli ihan eri kuin minulle etukäteen kerrottiin, ei haitannut yhtään. Kaverit sanoi, että hyvin meni. Itse en pystynyt katsomaan, kun en ole mikään missi. Sitten vaan täytyisi vetää ozempic- ja kuntokuuri, ja ottaa jotkut kuoret tai tekarit hampaisiin.
Säälittävää !
Olen työssäni joutunut esiintymään paljon ventovieraille ja tutuille, mutta toki menisin johonkin koulutukseen ennen tuota. Kyllähän tuon eteen taipuisi vaikka mihin, sen verran hyvä pesti on. Tykkäisin kyllä lukea uutisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin jonkun edesmenneen tv-juontajan muistelot. Itse olisin kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää !
Hei Vappu!
Vierailija kirjoitti:
Siihen väleihin 3 varttia mainoksia, niin hyytyy hymy sultakin.
Olen katsellut Johanneksen ja Katrin upeita tansseja monta kertaa. Arvostus heidän tanssejaan kohtaan on huikea, mielettömän hienoja tansseja ottaen huomioon, että heidän piti muuttaa niitä ihan viime hetkessä Johanneksen loukkaantumisen takia.
Luuli sairastuneensa vakavasti, kun ei nähnyt lukea kortteja. Syy oli se että lamppu oli rikki eikä siksi nähnyt. No, eihän tuo nyt ihan tervettäkään ole.
Katri vastaa tapahtumatuottaja Viihdyn koreografioista, tanssijoista ja juontajista.
Ensi kaudelle haluan jouluteemaisen jakson. Tuo halloweenjakso tullee jo korvista ulos.
Sami ja Kia ovat tänään olleet luennolla, aiheena American Smooth Dance -tanssityyli.
Vapulla kiva kampaus ja meikki tuossa dokkarin haastattelussa, joka oli tehty heidän mökillään.
Mukava nähdä ohjelman teon taustatöitä tuossa Vappu-spesiaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Joanna kuvaja ei ole ollut ttk-oppilas. Miksei ole ssuostunut, on varmaan kysytty häntä? Se hänellä miinusta. Olis hyvä et olis omakohtainen kokemus kisasta, että itse tietäis mitä oppilaat ohjelmassa kokee.
Hyvä ja ammattitaitoinen juontaja ei tarvitse tanssikokemusta voidakseen suorittaa tehtävänsä erinomaisesti.
Vihdoinkin jos saataisiin sellainen, jolla on miellyttävä ääni ja joka ei kuvittele olevansa ohjelman tähti.
Vierailija kirjoitti:
Olipas Kuukka nätti nuorempana. Enpä olisi arvannut, että on missitaustaa.
Kuukka sanoi haastattelussa joskus pettyneenä, kun hävisi missikisoissa, jotain sellaista että hänestä olisi sentään saatu älykäs missi :D Nyt en muista kuka hänet voitti.
Voitti myöhemmin Miss Globen ja jonkun mallikisan. 90-luvun alussa.
Tiedoksi: tämä kausi loppui jo. Piste sille.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: tämä kausi loppui jo. Piste sille.
Saahan sitä puhua ja keskustella, hyvänen aika. Ihmiset muistelee hyvinkin kauan sitten tapahtuneita. Miksi ihmeessä pyörit ketjussa, kun oma mielesi on jo muualla, ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kaudelle haluan jouluteemaisen jakson. Tuo halloweenjakso tullee jo korvista ulos.
Sama. Toivottavasti toiveemme toteutuu🎄
Susijengi oli kutsunut Kristiinan ja Samin tämän illan matsiin, "tanssii susien kanssa". Kristiina julkaisi kuvia Instassaan.