Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3295)
Vierailija kirjoitti:
Oikea pari putosi! Syy oli opettajassa, ei Sarassa. Viimeksi tämä venäläinen oli TTK:ssa 2018 ja silloinkin hän putosi Aino-Kaisa Saarisen kanssa ensimmäisenä. Ei voi olla sattumaa. Saralla kävi vain huono tuuri, kun hänelle sattui tämä opettaja itänaapurista.
Jurijs Trosenko ei ole venäläinen, hän on syntynyt Riikassa ja on Latvian kansalainen. Ehkä myös Suomen kansalainen jo nyt?
https://www.worlddancesport.org/Athletes/Jurijs-Trosenko-0e63aa1a-e7dc-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Paulus hetero?
Tyttöystävä yleisössä. Mitäs luulet?
Ottamatta kantaa juuri tähän Paulukseen, se että on tyttöystävä ei vielä tee heteroa, voi olla vaikka bi.
Pipan otsassa näkyy hurjat suonet.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että me naiset, joista suurin osa ohjelman katsojista koostuu, ehkä 75 prosenttia äänestämme pois ensiksi naiset, jotka muistuttavat eniten meitä itseämme.
Miehille annamme anteeksi kaikki puutteet. Karvarinta ja kiva hymy on sentään jotain parketiilla. Asklista viis.
Puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko siis niin, että jos ihminen nopeasti lihoo tai laihtuu, hänellä on jokin diagnosoitu sairaus, eikä lihominen johdu esim. ylensyömisestä?
Yleensä näin joten huomauttelu on tarpeetonta.
Niin on, mutta jostakin syystä suurin osa ihmisistä olettaa, että on kohteliasta sanoa laihtumisesta, mutta epäkohteliasta on huomauttaa lihomisesta.
Monet ajatteli heti Pipalla olevan syömishäiriötä tai ozempicia, kun oli niin kamalasti laihtunut. Mutta hän ei todellakaan ollut yhtään laihduttanut, vaan sairaus vei kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa on kyllä niin ärsyttävä persoona että vaikka olisi hienot tanssit en piittaa
Minulla on jäänyt mieleen epäempaattisena siitä Olet mitä syöt -ohjelmasta. Itse en ole lihava, joten en ole siksi mitenkään myötäloukkaantunut vaan en tykännyt, kun itketti osallistujia ja kun toinen itkee, niin piiskaa vain lisää. Jotenkin kalsea persoona.
No mutta se varmaan kuuluu siihen formaattiin, kun muidenkin maiden olet mitä syöt -ohjelmissa on samanlaista. Pippa vaikuttaa ihan kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipan opettaja on niin mökö koko ajan. Sais poistua koko ohjelmasta!
Jurtza tilalle!
Jurtsa voi olla tuuraajana vaikka Mikon kanssa, jos Matti edelleen kipeenä.
Pippa jäi loputtoman pitkäksi aikaa lohduttelemaan pudonnutta, Marko joutui lopulta jotenkin kärsimättömästi repimään hänet pois sieltä.
Enimmäkseen naiset äänestävät ja se tarkoittaa sitä, että kauneimmat naiset putoavat kisasta ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssikilpailu?! Höpö höpö, tässä tiputetaan ihmisiä joista ei pidetä. Vasta kun jäljellä 4-5 paria, niin aletaan puhua tanssista. Lue näitä viestejä nii ehkä ymmärrät.
Kateuskin voi olla motiivi pudottaa joku. Kateus myrkyttää mielen.
Annetaanko tässä kisassa miinuspisteitä? Olen luullut, että vain suosikkiaan voi äänestää. En minä voi yhdellä puoltopisteelläni pudottaa ketään. Se putoaa, joka ei saa ääniä.
Katsoin nyt Minnan tanssin ja kyllähän siellä mummoalkkareiden takamus myös vilahti pariin kertaan. Ei turva-alushousuista tietoakaan! Varmaan oli tiukat ihonväriset spandexit alkkareiden alla, mutta kuitenkin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko siis niin, että jos ihminen nopeasti lihoo tai laihtuu, hänellä on jokin diagnosoitu sairaus, eikä lihominen johdu esim. ylensyömisestä?
Yleensä näin joten huomauttelu on tarpeetonta.
Niin on, mutta jostakin syystä suurin osa ihmisistä olettaa, että on kohteliasta sanoa laihtumisesta, mutta epäkohteliasta on huomauttaa lihomisesta.
Monet ajatteli heti Pipalla olevan syömishäiriötä tai ozempicia, kun oli niin kamalasti laihtunut. Mutta hän ei todellakaan ollut yhtään laihduttanut, vaan sairaus vei kiloja.
Av-mammojen mukaan sairaus lihottaa aina!
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että me naiset, joista suurin osa ohjelman katsojista koostuu, ehkä 75 prosenttia äänestämme pois ensiksi naiset, jotka muistuttavat eniten meitä itseämme.
Ettäkö suurin osa muistuttaisi Siipolaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa on kyllä niin ärsyttävä persoona että vaikka olisi hienot tanssit en piittaa
Minulla on jäänyt mieleen epäempaattisena siitä Olet mitä syöt -ohjelmasta. Itse en ole lihava, joten en ole siksi mitenkään myötäloukkaantunut vaan en tykännyt, kun itketti osallistujia ja kun toinen itkee, niin piiskaa vain lisää. Jotenkin kalsea persoona.
No mutta se varmaan kuuluu siihen formaattiin, kun muidenkin maiden olet mitä syöt -ohjelmissa on samanlaista. Pippa vaikuttaa ihan kivalta.
Mä en kyllä Pipasta saa epäempaattista edes tuossa ohjelmassa. Hyvin ymmärsi entisiä syömishäiriöisiä ja jne. Tuki myös ja stemppasi pienissä muutoksissa.
Minä olisin tiputtanut Markon tai Saran. Ilmeisesti minäkin olen kateellinen. Voi luoja teitä ihmisiä.
Minnasta näkee sen, että jos lihava ihminen suorittaa versus normaalipainoinen ihminen suorittaa, niin se lihava näyttää aina koomiselta. Olipa kyse tanssista tai mistä vain.
Miten muka voi äänestää pois jonkun? Nyt on muka naiset kateuttaan äänestäneet Siipolan pois. Minä kun luulin, että tässä äänestetään omaa suosikkiparia, jotta se pääsisi jatkoon.
Sara ja Tinze eivät saa naisilta katsojaääniä, joten ei mitään mahdollisuutta pärjätä kisassa.
Paulus <3 Olisinpa vielä nuori ja nätti. Tai edes nätti :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt Minnan tanssin ja kyllähän siellä mummoalkkareiden takamus myös vilahti pariin kertaan. Ei turva-alushousuista tietoakaan! Varmaan oli tiukat ihonväriset spandexit alkkareiden alla, mutta kuitenkin :D.
Oletpa typerä kommentistasi päätellen.
Miten ihmeessä naiset olisi voineet tiputtaa Saran, koska miinusääniä ei voi antaa? Totuus on se, että hänellä ei ollut kannatusta.