Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu myös jaksaa aina haukkua vanhoja naisia. Tajuaako se että se on ite 5-kymppinen vanha muija? Ja että sen ohjelmien katsojat on vanhoja muijia?
Olen vanhempi nainen enkä todellakaan katso enkä kuuntele mitään missä Pimiä mukana. Luulen pikemminkin että vanhemmat miehet tykkää katsella sen ohjelmia eli sen tissejä.
Mutta kuitenkin pimppi märkänä olet vauhkoamassa ketjussa, joka käsittelee ohjelmaa, joss Pimiä on mukana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää juontajien tason lasku on kai ihan yleinen ilmiö, miettikää vaikka ruotsalaista Allsang på Skansen -ohjelmaa, joka oli laadukas ja hyväntuulinen lauluohjelma, nyt kiusallinen hupiohjelma.
Kai sellaista tyylikästä asiallisuutta pidetään tylsänä, kun juontajien pitää olla koko ajan hupailemassa ja vitsailemassa. Itseäni sellainen on alkanut väsyttämään.
Vahva sama. Ärsyttää, kun kaikesta tehdään sketsiviihdettä eikä ole enää valikoimaa erilaisia ohjelmia erilaisille katsojille.
No jos ei osata tehdä tyylikästä ohjelmaa, niin toinen vaihtoehto on hauska. Mitä muuta viihdeohjelma voisi o
Mikko itse halusi lähteä, koska halusi keskittyä näyttelemiseen.
Juuri niin. Oli monia sarja- ja elokuvarooleja tulossa. Ivalo, Hautalehto, Lahti 2001 ym. Nyt syksyllä Ruudussa alkaa Jään vangit, jossa Leppilampi on mukana. Tulossa myös Rikos mielessä, pääosissa Leppilampi ja Jussi Vatanen.
Vierailija kirjoitti:
Haukkujille tiedoksi: Erkku tuli muuten Putouksesta TTK:hon.
Putous nyt on ihan persiistä. Niin on ttk myös nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Kristiina on aika jäykkä tanssitettava.
Kyssäniskainen ex-urheilija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Vapusta, erinomainen juontaja. Samoin Erkku.
Minäkin pidin 20 vuotta sitten. Mutta kyllästyttää jo se sen huutaminen ja naama. Ollut niin monessa ohjelmassa, että kasvot kuluneet. Osaan jo etukäteen arvata sen TTK-juonnot, kun ne on joka vuosi samat, pareista ja tansseista riippumatta.
Viiimeisen parin vuoden aikana Pimiältä on juonnot takellelleet yhä pahemmin ja pahemmin.
Oottakaas kun se pääse oikein kunnolla vaihdevuosi-ikään. Jo nyt noin tomera ja äkäinen.
Hiekat vaginassa kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidin 20 vuotta sitten. Mutta kyllästyttää jo se sen huutaminen ja naama. Ollut niin monessa ohjelmassa, että kasvot kuluneet. Osaan jo etukäteen arvata sen TTK-juonnot, kun ne on joka vuosi samat, pareista ja tansseista riippumatta.
Viiimeisen parin vuoden aikana Pimiältä on juonnot takellelleet yhä pahemmin ja pahemmin.
Oottakaas kun se pääse oikein kunnolla vaihdevuosi-ikään. Jo nyt noin tomera ja äkäinen.
Niin näyttää sinulla olevan, kun jatkuvasti pitää ulvoa jostain Pimiästä, vaikka ei mukamas edes katso TTK:ta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on normaali tapa kysyä, haluatko itse lähteä vai laitetaanko sut lähtemään. Mikko lähti myös muista juontohommista (Tähdet, tähdet, jossa oli myös tosi hyvä) seksikohun jälkeen. Eipä oo paljoa kuulunut näyttelijänhommistakaan.
Tosiasiat kannattaisi tarkistaa. Leppilampi lopetti sekä Tähdet, tähdet -ohjelman että TTKn juontamisen paljon ennen "seksikohua".
Leppilampi juonsi Tähdet, tähdet -ohjelmaa MTV:lla. Leppilampi oli "MTVn mies". Nelonen osti ohjelman oikeudet 2020 ja ekan kauden Nelosella juonsi "Nelosen mies" Heikki Paasonen ja sen jälkeen "Nelosen nainen" Susanna Laine. Leppilampi lopetti TTK:n juontamisen 2021, koska halusi keskittyä näyttelemiseen. Rooleja oli työn alla ja tulossa, Ivalo, Hautalehto, Lahti 2001-sarja, elokuvarooleja, lisää sarjoja jne.
Seksikohu alkoi toukokuussa 2023. Ja marraskuussa 2024 asiassa tehtiin syyttämättäjättämispäätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä haluaisi Katajaa ja Kokkosta juontajiksi. Heillä on paikkansa, mutta se ei ole TTK.
Tämä! TTK:ta on jo nyt pilattu ihan liikaa mukahauskoilla höpinöillä. Pääpaino pitäisi olla vanhaan malliin tanssissa ja siihen ei sen enempää Katajalla kuin Kokkosellakaan ole mitään annettavaa. Ennemmin pitäisi juontajien osaltakin palata vanhaan arvokkuuteen, jota Leppilampi ja Kanninen hyvin edustivat. Tyylikkäitä ihmisiä, jotka ymmärtävät paikkansa JUONTAJANA.
Ella on kyllä paras ttk-juontaja ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me muut ei tykätä ENÄÄ. Lue IS:n kommenttipalstaa, jos et usko.
Sinä ja IS kommentoijat ette ole merkityksllisiä tässä asiassa. Sori siitä.
Kyllä Maikkari vaihtaa hyvin äkkiä, jos katsojat lähtee.
Juuri siksi ne ei mitään Katajaa ja Kokkosta ota sekoilemaan, kun se tietäisi katsojalukujen romahtamista. Vappu on juontanut ohjelmaa vuosikausia ja palstamammojen ulinoista huolimatta ohjelma on Suomen suosituin viihdeohjelma kaudest toiseen.
Tekopirteys puree johonkin kansanosaan siis- veikkaan kukkahattutäti tyyppeihin ja vihtorin virkaa suorittaviin ukonnahjakkeisiin.
Onneksi sinä voit aina katsoa Putousta TTK:n sijaan. Niin helppoa s
Hyi hel..tti, kuka sellastakaan sontaa katsoo?
Vierailija kirjoitti:
Ihan on normaali tapa kysyä, haluatko itse lähteä vai laitetaanko sut lähtemään. Mikko lähti myös muista juontohommista (Tähdet, tähdet, jossa oli myös tosi hyvä) seksikohun jälkeen. Eipä oo paljoa kuulunut näyttelijänhommistakaan.
Sekskohu oli 2023, Leppilampi lähti TTK:sta 2020. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä tuon matematiikan suhteen? :D
Elättelin toiveita, että olisivat saaneet Sanna Marinin osallistumaan. Joo ei ihan. Joku Minna Kuukka ja tuntemattomia somettajia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää sinulla olevan, kun jatkuvasti pitää ul
Ja sulla sorat, kun noin ulvot.
Vierailija kirjoitti:
Elättelin toiveita, että olisivat saaneet Sanna Marinin osallistumaan. Joo ei ihan. Joku Minna Kuukka ja tuntemattomia somettajia. :D
Sellaista se on kun haaveilee Ferrarista, vaikka rahat riittävät vain käytettyyn Ladaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä haluaisi Katajaa ja Kokkosta juontajiksi. Heillä on paikkansa, mutta se ei ole TTK.
Tämä! TTK:ta on jo nyt pilattu ihan liikaa mukahauskoilla höpinöillä. Pääpaino pitäisi olla vanhaan malliin tanssissa ja siihen ei sen enempää Katajalla kuin Kokkosellakaan ole mitään annettavaa. Ennemmin pitäisi juontajien osaltakin palata vanhaan arvokkuuteen, jota Leppilampi ja Kanninen hyvin edustivat. Tyylikkäitä ihmisiä, jotka ymmärtävät paikkansa JUONTAJANA.
Ella onkin upea sivistynyt ja tyylikäs nainen.
Vappu yksinkertainen höröttävä karjakko.
Millainen ihminen puhuu toisista tuolla tavalla? Joku 8v kasvatusta vaille jäänyt kakarako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun haaveilee Ferrarista, vaikka rahat riittävät vain käytettyyn Ladaan.
Miten mun toive osallistujista liittyy mun rahoihin? Ei ole katsojan asia maksaa ja houkutella osallistujia ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mun toive osallistujista liittyy mun rahoihin? Ei ole katsojan asia maksaa ja houkutella osallistujia ohjelmaan.
Onko sulla arperger vai miksi et ymmärrä kuvainnollista kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuttu sun rahoista, tollo! Noin muutenkin kannattaa opetella suomea edes sen verran, ett ymmärtää vertauskuvia.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella onkin upea sivistynyt ja tyylikäs nainen.
Vappu yksinkertainen höröttävä karjakko.
Ellassa on sitä tähtisadetta, mitä tälläinen ohje kaipaa. Eleganssia ja kuplivuutta!
Vierailija kirjoitti:
Minna on voittanut nuorempana missikilpailuja ihan ulkomailla, ja radio Novalla suosittu juontaja, arvostan että on lähtenyt mukaan.
Miksi pitää vinkua keskustelussa, jos ei edes katso koko ohjelmaa?