Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaapa Minna tanssia kevyesti.
Liihotteluahan tuo oli.
Kaunista sellaista,kevyttä kuin linnun siipien lento.
Vierailija kirjoitti:
Minna, hyvin meni, onnea jatkoon. Olin mielissäni arvioista, joita sait tuomareilta. Pukusi on kaunis.
Vappu, meinasin heti laittaa palautetta, että pukusi on ihana, mutta en oikein ehtinyt.
Nyt kun sen jo joku kerkisi haukkumaan rumaksi, kerron että se on hyvin kaunis puku minun mielestäni.
Minnalla kyllä, Vappu, plääh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna, hyvin meni, onnea jatkoon. Olin mielissäni arvioista, joita sait tuomareilta. Pukusi on kaunis.
Vappu, meinasin heti laittaa palautetta, että pukusi on ihana, mutta en oikein ehtinyt.
Nyt kun sen jo joku kerkisi haukkumaan rumaksi, kerron että se on hyvin kaunis puku minun mielestäni.
ei noi tuu tänne noita lukemaan sybau
mitä tarkoittaa sybau?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea toi laulajanainen tuossa Miran kappaleessa, eikö se oo joku ihan ammattilainen? Ei kuulostanut hyvältä yhtään. Karaoke-esitykseltä kuulosti noin kello yksi yöllä.
Joka vuotinen ongelma tuo laulanta etenkin jos pitäisi olla herkkää tai sensuellia laulua..
Menkää paikanpäälle edes kerran, kun tuttuni meni viime vuonna ja kertoi että musiikki ja laulut kuulostavat aivan erilaiselta paikan päällä. Ei moitittavaa.
Tätä ohjelmaa tehdään ensisijaisesti ihan kotikatsojille.
Niinpä, mutta jos on kunnon kaiuttimet niin musiikki on nautintoa telkkaristakin. Miesystävällä on ja kuuntelemme/katsomme YouTube o
Äänentoisto. Se äänentoisto. Pitääkö vääntää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
miksi mikko tanssii miehen kanssa miksi kaikesta pitää tehdä homoa
Ei se miestä homoa tee jos tanssii miehen kanssa. Ne on ne ihan muut syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei noi tuu tänne noita lukemaan sybau
mitä tarkoittaa sybau?
shut your bitchass up
Mä taas en voi unohtaa sitä kun Pippa kirjoitti ikävän kolumnin Tanhupallo -putoushahmon aikaan. Jotenkin kolumnin idea oli se että tältä näyttää nykyajan lapsi josta ei ole huolehdittu, lähinnä kai viittasi siihen että Tanhupallo oli vähän pyöreä.
Kiti Kokkoselta kysyttiin silloin kommenttia tähän kolumniin. Jotain viisasta hän vastasi, en nyt muista mitä. Kiti oli kuitenkin kommenteissaan tahdikas, itse en varmaan olisi pystynyt
Toi Katri on kyllä mahtava, kun noin nopealla aikataululla veti tän jiven upeasti!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mikko on ihan kamala. Käy ihan ylikierroksilla.
Joo pitäis olla tyypillinen apaattinen suomalainen.
Haukkukaa nyt tääki kävelyksi.